20:17

U poslednjem momentu završila... + Year in review

Hello there! Šta ima kod vas?
Evo božićno veče, ja pišem post! 


U poslednjem momentu sam završila božićni venac! Ko još božićni venac, pored toliko vremena, završi na dan Božića? Pa JA, ko će drugi?

Jako loše osvetljenje... 


E završivši sa ovim, uradila sam skoro sve iz posta Wish & to do list 

                  
Year end review u stilu time capsule, spremila sam neka pitanja na koja ću da odgovorim, a koja se odnose na proteklu godinu i ono što je obeležilo, da se ne zaboravi.

Neću vam pisati dešavanja po mesecima, jer realno bude predugačko, nema šta specijalno da se kaže, a i nije da se sećam svega haha..

Šta sam uradila dobro?

Pa, ja se nadam dosta toga. 

Bila sam dobra u školi ahah dobila sam republičku stipendiju da,da, mislim da sam bila dobra prema drugima, bar relativno hah, trudila sam se da se promenim na bolje...
Ne znam, valjda sam bila dobra, to je relativna stvar?

Šta nisam uradila dobro?
Izgleda da ja definitivno ne znam sa ljudima, pa tu konstantno nešto ne radim dobro..
Post

Šta želim da ponovim ove 2019. godine?

Pa iskreno ne bih da se ponovi čitava 2018. jer svi mi težimo ka boljem i lepšem, a 2018 nije bila ništa posebno za mene... Nešto ću ponoviti sigurno, a nešto nikako ne bih da se ponovi...

Npr. Ponoviću duge šetnje, nadam se više druženja i izlazaka, uživanje na ljuljašci, čitanje knjiga, gledanje serija, filmova, vožnju biciklom, izlete, trud i rad, zarađivanje novca, odlaske na plažu, itd...

Ne bih da ponovim depresivne momente, osećaj odbačenosti, usamljenost, ponašanje kod nekih ljudi...

Šta želim da promenim ove godine?

Post o promenama


Šta me je 2018. godina naučila?

*Ne treba (previše) verovati ljudima.
*Što manje očekuješ manje se razočaraš.
*Ljudi su mnogo sebični i koristoljubivi. 
*Ne treba se nervirati oko gluposti. 
*Treba verovati u sebe, jer ako ti nećeš, vrv neće niko.
*Ima i mnogo humanih ljudi
*Svako ima nešto svoje što ga tišti nisu uvek onakvi kakvim se predstavljaju - srećni, bezbrižni...
Itd.
Nije da sam sve to naučila isključivo u 2018. ali sam utvrdila gradvo 😂

Omiljene serije 2018.?

*Gledala sam
*The vampire diaries,
*The Originals,
*The 100,
*13 reasons why,
*Riverdale,
*Criminal minds,
*Quantico,
*Istine i laži,
* Ubice mog oca.

Svaka mi se svidela na neki način, izdvojila bih Quantico, Criminal minds i Ubice mog oca. 

Omiljena pesma 2018.?

Ove naše pesme domaće dođu i prođu, kaomi druge, ali hoću da kažem da nisu nekog extra kvaliteta. Od stranih sam jedno vreme baš slušala Billie Eilish You sholuld see me in a crown.


Omiljena knjiga?

Šaptač - post o knjizi


Omiljeni filmovi?

Izdvojila bih:
*Campeones, 
*Murder on the Orient Expres,
* Barely ki barfi, 
*To all the boys i've loved before, 
*Focus, 
*Južni vetar, 
*Midnight soon, 
*The kissing booth,
*Orphan,
 *Johnny English, 
*Delivery man,
*Led, 
itd.


Najbolji prijatelji?

Ne mogu se nazvati najboljim prijateljima, ali od ok drugarica u školi Jovana, Vanja, Milica, Marija.
Nisu mi čestitale ni novu godinu niti išta, nisam ni ja njima iz principa..
Šta ću pamtiti?

Pamtiću sve srećne trenutke, zahvaljujući srećnoj teglici i skrapbuku koji pravim (Više ovde).


Navešću neke primere: RođendanNapredak u plivanju, novi telefon, rad na njivi, farbanje kose sokomšopinzi, sajam knjiga,  slomila sam prstnova jelka posle stare koja ima godina koliko i ja (ovde).. itd. itd.

Da li sam upoznala nekoga novog?

Jesam, na njivi, post ovde.
Tina, Jeja, Ana, Jovan itd. nismo u kontaktu, zbog čega mi i nije nešto posebno žao.

Резултат слика за corn stems

Čime se ponosim?
Ponosim se sobom, manje-više. Tome što sam bila istrajna, što sam se smejala i kad mi nije bilo smešno i idem napred.

Zbog čega žalim?

Žalim što traćim vreme bez veze, najbolje godine mi prolaze u dosadi.
Резултат слика за boring
Zbog čega sam najzahvalnija?

Zdrava sam i imam sve što mi je potrebno?

Ovaj post je bio nekako čudan, ličan što se mene tiče, ali želim da ga podelim, jer znam da će ostati ovde do sledeće godine kada budem želela da ga pročitam ponovo.
Hvala na pažnji.

Prethodini postovi:



22 коментара:

  1. Venac je prelep, svaka ti čast, ja ono nikad ne bih uspela da napravim 😍💖 Inače, žao mi je što ti 2018. nije bila spektakularna ali nadam se da '19. hoće i od srca ti želim sve najlepše u njoj jer defintivino to zaslužuješ ❤️❤️❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  2. Pa ja ne volim ni da ih pišem, a nešto naročito ni da ih čitam 😂 nabijaju mi osećaj ljunomore hahah a ne šalim se, ali kad uđeš u post, video ili priču i vidiš da je neko za godinu dana posetio 5 država i 15 gradova a ja otišla do susednog Novog Sada par puta.. 😂😂
    To nije prvobitno bio deo plana, ali usput je bilo lakše nego prepričavati svaki taj post. Jako mi je drago što ti se svidelo, i hvala za pohvalu mog malog venca 😊❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Nadam se da će ti 2019. biti najbolja godina u životu! Samo moraš u to vjerovati! Želim ti puno sreće <3

    Peany

    ОдговориИзбриши
  4. Ja verujem da će ti biti najbolja, samo vere i truda u svaki posao i u samog sebe se isplati :)


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divan osvrt na 2018. godinu! Nadam se da ce ti 2019. biti skup svih divnih momenata, da se depresivni trenuci nece ponavljati, da ce biti mnogo vise izlazaka s drustvom i odlazaka na more :)
    Dopada mi se lista omiljenih filmova!
    Zelis li da se medusobno zapratimo? Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prije svega, iskreno ti želim da ti ova godina bude mnogo bolja od prethodne. Vijenac je predivan i jako mi se dopada kako je ispao. Super post.❤️😊

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe!
      Koliko vremena mi je trebalo, neko bi napravio ne znam ni ja šta hahah hvala!

      Избриши
  7. Nadam se da će ti 2019. godina biti bolja godina. Sjajan post.

    Novi post je na mom blogu. Ako imaš vremena, pogledaj ga: Wonderland Vibes

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti! Takođe sve najbolje!!
    Odmah idem! 😁

    ОдговориИзбриши
  9. The wreath looks beautiful! Wishing you a beautiful year ahead!

    Marie
    The Flower Duet

    ОдговориИзбриши
  10. Bravo. Prije svega, drago mi je da si uspjela da odradiš veliku većinu od planiranog, a vijenac je stvarno predivan :*

    ОдговориИзбриши