14:26

Zima - zašto je JA (ne)volim?

Znam da ima milion postova na ovakvu temu, ali ja kao ja ću se potruditi da ovaj post izgleda malo drugačije od klasičnog nabrajanja očekivanih stvari.


Šta ne volim tokom zime?
1. UGG čizme 

Znam da ih većina vas obožava i da ih mnogi nose, u poslednje 2-3 godine su mnogo popularne i nosi ih skoro svaka devojka, ali meni su totalno antipatične. Imam utisak da više ne možeš kupiti normalne čizme, a kod ovih mi se ne sviđa oblik i izgled, kao zepice su.. A i svi ih živi imaju.

2. Kapa

Ne volim da je nosim, stavim je zbog ušiju jer hoće da mi otpadnu s vremena ne vreme, ali i kad je stavim preznoji mi se glava, a kroz uši mi idalje svira vetar. A i na neku foru na svakoj kapi mi otpadne ona gombica pa izgleda smešno... 
3. Ljudi ne čiste trotoare, a ni puteve

Mrzim kad moram da gazim kao po jajima i milion puta se okliznem, izblamiram i gledam jel me neko video...

Takođe ne mogu da idem biciklom u školu jer ni putevi nisu najbolje očišćeni pri ivicama... 



4. Sneg mi upada u oči

Hhaha smešno je ali bukvalno ne mogu da gledam..

5. Hladne su mi ruke


Što bi rekli ''Hladna kao zmija''


6. Ugojim se


Inače meni uopšte nije problem da se ugojim, a zima tj. praznici mi pomažu u tome... 😂


7. Curi mi nos


Skoro stalno curi i obavezno kad izađem napolje se smrzne. Treba mi neki grejač za nos !😂

8. Gužva u kući

Ne znam da li je tako kod vas, ali za praznike smo svi na okupu po ceo dan i imam utisak da baš tad moramo bar malo da se svađamo ili da neko nekoga iznervira.. Hahah mislim to nije isključivo samo za praznike, ali tad me najviše nervira.

9. Doček  Nove Godine

Ranije, kad sam bila mala, nije bio takav utisak, ali sad poslednjih par godina nemam sa kim da slavim ng tako da me uhvati raspoloženje u stilu "Koga boli ... za mnom'' ''Ja nikome ne trebam'' i sl.  i smorim se živa, ali ovaj put ću nešto da preduzmem po tom pitanju.

10. Hladnoća

Ko još voli kad mu je hladno? Ali pod ovim mislim da ustajanje iz toplog kreveta, oblačenje hladne odeće i papuča, zatim hladna daska wc šolje i hladno kupatilo, a i ja kad se kupam šurim se toplom vodom i onda izađem u mlačkasto kupatilo i tresem se... 


Šta volim tokom zime?

1. Zimski raspust, naravno

To ne mogu da izostavim, jer poenta je u tome da posle mukotrpnog bubanja prosto ne mogu više i treba mi odmor.
Po čitav dan se grejem u kući i gledam serije, filmove i knjige 
i to mi je omiljeno.

2. Sneg

Sneg pod uslovom da ne idem u školu.
Sneg najviše volimo dok ga gledamo kroz prozor tople sobe i povremeno izađemo na kratko, igramo se itd. Ali ne volim kad pada dok idemo u školu, prvo što mi je teško doći do nje plus me nervira kad se grudvaju ispred škole i gađaju me. 
 

It's me
3. Kićenje jelke i dekorisanje



Do sada me je uglavnom nervirala stara jelka i ukrasi, ali svejedno sam volela kad mama i ja kitimo jelku.
Ove godine sam kupila novu jelku i ukrasee i oduševim se kad god je pogledam! 
A i ja volim da pravim razne ukrase i dekoracije...



Nisam neki fotograf, leše je uživo 😜
4. HRANA

Specijalni zajednički, praznični ručkovi; ruska salata; kolači; slatkiši (milka sa oreom i čipsi 😍);
20. januara je salva znači još hrane i slatkiša i kolača... 
Ovo zvuči kao da sam proždrljiva slonica od 2 tone hahaha ok.. 😂😂

5. Slavim oba Božića

Tačnije, za katolički idem kod babe i dede pa svratimo i kod tetke, a pravoslavni je kod nas.
                   

6. Običaji i tradicija

Volim održavanje narodnih običaja i tradicije tipa badnjak, slama, žito, sveće, pogača... 

7. Pokloni

Iako kod nas nekako nije običaj kupovina nekih specijalnih poklona, uvek smo dobijali paketić od ''Deda Mraza'' a roditeljima smo pravili čestitke. Svejedno, jako simpatično. 😊



8. Balzam za usne

Kratko i jasno, pucaju mi usne i volim kad koristim one mirišljave balzame, labela.. pojela bi' ih.
9. Idilična atmosfera

Npr. uvek za Božić mama i ja nađemo neki film da gledamo zajedno, lep je osećaj. P.S. tata i brat nekako nisu u to m fazonu, ne znam zašto, a ja volim kad radimo takve stvari zajedno.


10. Božićne pesmicee

Mene ta muzika toliko nekako raduje i podseća na lep period i uspomene.. 
 


Mogla bih da nabarajam do sutra. Činilo mi se da ću ispasti teški pesimista, ali ipak ima jednak broj stvari koje volim i ne volim, a i primetla sam da ljudi generalno ne vole zimu i sve to, zbog hladnoće i snega, ali ako ja mogu da budem optimistična može svako! 😁😁

Blizu sam 100 pratilaca i mnogo sam hepi zbog toga. 😊

Pozdrav?

Gmail:
milicab002@gmail.com
Pa, ako neko želi collab 
nek se javi. 🙂

16 коментара:

  1. Zimu volim samo kada sam na raspustu haha. Inače sam u skroz fuj raspoloženju kada pomislim da moram preći preko tolikog snega, leda i neurednih puteva koji se, generalno, ne čiste, i to mi najviše smeta. Imamo istu novogodišnju jelku, potpuno istu, samo je kod mene umesto ljubičaste, ubačena crvena boja. Sa svim ostalim se slažem u potpunosti. Sjajan post! ♥

    Welcome to my blog 💖

    ОдговориИзбриши
  2. I meni su totalno antipatične agg čizme. Nije mi nikako jasno kako neko može da ih nosi po snegu/kiši!? Ja ih zovem patofne. :D I ja idem kao po jajima i obavezno se okliznem. Evo baš juče sam se oklizla, dok sam išla na posao. Umalo ne napravih špagu. :D Hahaha grejač za nos. xD A da probaš da staviš šal preko nosa? MRZIM hladnu dasku wc šolje. I ja sam do prošle godine čekala sama NG, mislim bila je mama tu ali je spavala. :D A ove godine je ne čekam sama, jer radim. :D
    Obožavam kićenje i dekorisanje... :3 WOW jelka ti je predivna... ljubomorna sam na ljubičaste ukrase. :D
    Sad vidim da sam 10 godina starija od tebe. :O :D

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/trenutna-nega-kose-blogmas-15.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažemo see ✌ Hvala ti 😘😘
      Auu '92. k'o moj ujak 😁😂 (ali dobro on je dosta mlađi od moje mame hahah) uopšte nisam stekla takav utisak čak sam pomislila da si tu negde ili mlađa hahah

      Избриши
  3. Podrazumeva se, leto mi je broj jedan, ali zima dolazi odmah nakon njega i pravo da ti kažem, ništa od navedenog mi ne smeta previše, pa ni hladnoća, jer koliko god obožavala leto, vrućinu mrzim i lakše preživljavam na hladnoći, a i volim je nekako 😂 Jedino bih izdvojila ono svađanje i to uvek, ali faking UVEK biva jer moja baba dođe i hoće da gleda vesti 24/7 pod izgovorom da su na svakoj televiziji različite, tako da niko ništa ne može od nje da vidi pa svi idemo na sprat da gledamo TV 😂
    Jako zanimljiv post ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Ja general volim zimu kao godisnje doba,ali ne zbog sad nekih praznicne razloga i sta sve vec us to ide. Jednostavno,volim je od djetinjstva zbog nekih uspomena. A sto see tice jelke i pripreme oko Nove godine,to nikada nisam voljela,can ni kao mala. Kad vidim kako moji ukucani kite jelku,glava me zaboli. Ne znam zasto,ali bas me sve to nekako nervira.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To mi je nekako malo čudno i neobično, obično su takvi muškarci 😁 ali ok, ja se npr. iznerviram jer nije sve potaman kako sam ja zamislila! Hvala na interesantnom komentaru!😘

      Избриши
  5. Zima ima neke svoje mane, koje me nerviraju, ali više je stvari koje volim, nego koje ne volim kod nje. S većinu ovoga što si nabrojala se slažem. Volim je zbog te praznične atmofere, a i j za nju su vezane mnoge uspomene. A što se tiče Nove Godine, nisi jedina koja ju ne dočeka s prijateljima. Ja je većinom dočekujem s porodicom, jer lično, tako više volim. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što se slažemo, ja nije da volim da prosljavljam NG kod kuće, nego me retko ko zove, a ja bih ako ne s društvom naradije bila sama, eto ne znam što, valjda jer sam stalno s mojima. Hvala na komentaru! 😘

      Избриши
  6. Happy New Year and lots of love in 2019!!
    xo
    Caroline

    ОдговориИзбриши
  7. Today I looked like you on this photo. Or maybe more like a snowman ;-)

    ОдговориИзбриши