09:22

Božićni filmovi koje niste gledali #1

Vreme praznika je i svi volimo da porodično, sa prijateljima ili sami gledamo božićne i novogodišnje filmove.
Obično se na listama vrte poznati filmovi, pa sam potražila nove (2017/18)  praznične filmove koje verovatno niste već gledali. 

U ovom postu ću predstaviti neke od njih pošto je danas katoličko Badnje veče, a neke ću sačuvati za pravoslavno. 🙂

Nažalost, ja nisam odgledala sve filmove, nisam stigla, ali zato imate opise, link za gledanje i trailere.



The christmas chronicles (2018.)



Ovaj film je novi, Netflixov, možda ste ga primetili u reklamama na YT.
Čini mi se kao veoma interesantan film, na OVOM linku možete pogledati detaljan post o filmu.

Kejt polazi u akciju kako bi uhvatila Deda Mraza na delu, ali nešto je pošlo po zlu i Kejt i njen mrzovoljni brat Tedi moraće pomoći pravom Deda Mrazu da spasi Božić. 



↑ Link za gledanje: Gledalica ↑

The princess switch (2018.)


Takođe Netflix, sigurno ste primetili reklame, a uz to je i vrh film.

Jednu nedelju pre Božića, Margatet, koja je vojvotkinja iz Montenara, zamenjuje život sa Stejsi, devojkom iz Čikaga koja izgleda isto kao ona. Uz pomoć magičnog Deda Mrazovog pomoćnika, Margaret se zaljubljuje u Stejsinog zgodnog kolegu, dok se Stejsi zaljubljuje u Margaretinog zaručnika, žustrog princa …

Detaljnije Ovde


↑ Link za gledanje ↑

A Christmas prince (2017.)


Kao mlada američka novinarka Amber je poslata u Aldoviju na konferenciju za štampu sa princem Ričardom koji će preuzeti tron nakon nedavne smrti oca. 
Reporterka polazi na tajni zadatak pretvarajući se da je učitelj (tutor) Emili kako bi se približila princu... 

Čini mi se kao interesantna i romantična priča. 


↑ Link za gledanje ↑

A Christmas prince - The royal wedding (2018.)


Godinu dana nakon događaja u prvon filmu, Amber i Ričard su srećno vereni...


Mislim da trenutno nema online film, nisam mogla da nađem, na ovom linku kao može da se gleda ali treba registracija, pa ne znam koliko je sigunro. 
Link filma ↑ 

The Nutcracker and the four realms (2018.)


Sve što Clara  želi je da pronađe ključ, jedinstveni ključ koji će otključati kutiju u kojoj se nalazi neprocjenjivi poklon od njene umrle majke.

Dizni film, što da ne? Mislim da se svi u ovom periodu osećamo kao deca (što ja i jesam btw 😂)

Detaljnije ovde .



Christmas Harmony (2018.)


Keli Džejkl glumi mladu ženu koja se vraća u mali rodni grad zbog pisanja pesama, porodice i čarolije Božićne sezone.


↑ Link filma  ↑ (Bez prevoda)

A bad moms Christmas (2018.)

Nastavak priče o ''Lošim mamama''.

Mila Kunis, Kristem Bell i Kathryn Hahn vraćaju se kao loše mame u još jednoj komediji A bad moms Chrsitams.
Ovaj put će se suočiti sa stresom koji sa sobom donose praznici provedeni u krugu porodice. Ekipi se pridružuju i Susan Sarandon, Christine Baranski i Cheryl Hines.


Više o filmu ovde
Post o prvom delu ovde



↑ Link filma  ↑

Royal New Year's eve (2017.)


Dvoumila sm se oko ovog filma jer ne znam kakav je, ali pošto je jedini sa temom Nove Godine, a ne Božića, stavila sam ga. 

Svet modne dizajnerke Ketlin okreće se naglavačke kada princ Džefri i njegova buduća verenica ledi Izabel dođu u grad i unajme Ketlin da joj dizajnira haljinu za Novogodišnji bal će je Džefri zaprositi.


↑ Link filma (bez prevoda) ↑


To bi bilo to za ovaj post.
Nadam se da vam se svideo i post i izbor filmova s obzirom da je puno ovakvih postova.

Koji od ovih filmova jeste gledali i kako vam se čini??

Ako već niste, follow me! 

♥ Srećni praznici! ♥

Prethodni post:

Prošlogodišnji post:
Praznični filmovi 





8 коментара:

  1. Odličan post draga! Kad sam pročitala naslov posta mislila sam da nema filma koji ja nisam pogledala vezanog uz Božić i blagdane, pa... iznenadila si me! Svakako moram pogledati ove filmove :) Odlična lista <3

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  2. Au srećo, meni da si stavila najveće klasike, isto bi mi bilo jer ni njih nisam odgledala. 😂 Doduše, reklame po Jutjubu za The Princess Switch me ubiše, tako da to čak i planiram da odgledam, ali prvo da se završi ova nedelja jer ne znam više gde mi je glava od silnih obaveza oko škole 💩
    A što se ostalih tiče, paa iako nisam neki ljubitelj prazničnih filmova, moram da priznam da ima nekih koji deluju zanimljivo tako da ću ih svakako malo istražiti. Odličan post ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha mogla sam pretpostaviti 😂 Auu vi idete još u školuu, vama raspust beše iz dva dela? Mi od 21. do 15. 😋 Ne kontam zašto ne voliš praznične filmovee ccc 😯😀 ? Hvala tii 😘

      Избриши
    2. Mhm, od 29.12. do 9.1. pa posle krajem januara se završava polugođe i tad imamo drugi deo. A što se prazničnih filmova tiče, paa preferiram one koji imaju uzbudljivju radnju, ovi su mi naah

      Избриши
    3. Pa da, praznični filmovi su sladunjavi, romantični, bajkoviti, ti nisi taj tip definitivno 😁 A ja mogu sve 😊

      Избриши
  3. Jedino što sam odgledala od Božićnih filmova je Sam u kući i to ne svi djelovi, i možda neki crtaći. Zato mi je ovaj post dobro došao. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14. blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posle prvog i drugog dela sam u kući ostali i nisu neki, tako da nisi propustila ništa specijalno. Hvala na komentaru!😘

      Избриши