20:41

Famozne rečenice moje mame 😄💖

Na slične teme su mnogi jutjuberi pravili svoje videe, najčešće je bilo u pitanju 'balkanske vs ostale majke'. Ovo je malo specifičnije, i baš me zanima imaju li naše mame sličnosti i da li i nas iritiraju i zasmejavaju slične rečenice.. :)




1. Ko je koga ovde rodio? Ja tebe ili ti mene?

2. bla bla bla bla bla 

- Dobro mama.
NIJE DOBRO, kako to može biti dobro?

3. Što se ne javljaš, za šta ti služi taj telefon?

4. Oćeš jesti? Adje jedi! Što nećeš? Ajde samo  malo? 

5. Daj mi pare, idem u grad. 
-Koliko hoćeš?  
Pa ne znam, daj koliko god, svejedno. 
-Koliko hoćeš? 
I onda ja lupim neku manju cifru jer mi je glupo da tražim više, a trebala bi... 

6. Mama jel mogu..? 
-Ma ne znam pitaj tatu. 

7. -Milice, sramm te bilo imaš skoro 17 godina zamalo pa 18 pogledaj na šta ti soba liči?
    -Ma šta ti znaš, ti imaš 14-15 godina?
P.S. Imam 16
(Ovo su bili samo primeri, u nekim situacijama povećava godine, a u nekim ih smanjuje zavisi kako joj odgovara)


8. -Šta si pila? Duni, duni da vidim! (hahah znači bože.. Kao sprda se mada ne bih rekla)
9. Ejj mama znaš šta je bilo? 
-Šta? 
Pa znaš ona bla bla bla bla 
POLA SATA KASNIJE
-Aaa? Šta kažeš? Nisam te slušala gledala sam TV.

10. Mama ne mogu da nađem nigde to! 
- E ako ga ja sad nađem upamtićeš me! 

11. Gde god krenem kaže: -Pamet u glavu! 

12. Ajde ustaj dokle misliš da spavaš, do podne?? Evo već prošlo 10h. (09:20 je)

13. Postavi pitanje i onda kaže: Nemoj ti meni da odgovaraš!




To je sve što se tiče današnjeg posta, bio je malo 'brzinski', ali dobro, do sledećeg posta pozdrav! 

26 коментара:

  1. Hahahha slicne su nam mame, moja me jedino ne tera da dunem, ali uglavnom iz sale kaze skoro sve od famozne recenice tvoje mame xd <3

    https://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ahahahaha ima poklapanja 😂 Ali ono za godine recimo moja mama nikad ne radi, ali zato po babi bi bilo da imam 20 godina a ne znam da skuvam čaj (pritom znam da skuvam čaj, samo mi je jednom ispario jer sam se zagledala u nešto 😂😂) a imam 12 godina a tražim da izađem uveče... Inače punim 15 za mesec dana. Ali zato je obavezno ono "Nije dobro, kako može da bude dobro?" nakon petnaestominutnog zvocanja i mog "Dobro". 😂
    Jako lep post, Milice, baš mi je drago što sam se rilejtovala sa nekim stavkama 😂💖

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Hahahaahhahaha,bas si me nasmijala. Iste ove recenice govori i moja majka! 😜 Super i originalan post!

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Bukvalno skoro sve govori i moja mama sem duvanja, ali zato mnogo ostalih stvari često govori. Sviđa mi se ideja za ovaj post, svaka čast :) ♥

    https://anastasijamatic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To ona kao iz sprdnje, kao u fazonu mi smo (brat i ja) alkoholičari kao hahah a nismo uopšte... Hvala ti ♥

      Избриши
  5. Ovo su toliko neke fraze koje svaka majka ponavlja, i koje ću verovatno ja ponavljati svojoj deci, i ako budem imala ćerku ona će svojoj i sve tako do kraja sveta hahaha. Ali zanimljiva je svačija lična karikatura tih rečenica, i bitno je da nam majke uvek misle najbolje kad nam bilo šta kažu!

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, upravu si već sam pokupila neke njene rečenice i ponašanje hahah ;D

      Избриши
  6. Super post, jako mi se sviđa ideja! Pronašla sam svoju mamu u dosta stavki, pogotovo u ovome "e, ako ga sad nađem, gotova si!", a ovo za godine uglavnom radi moj tata. Iako ponekad imaju takve rečenice i znaju da nerviraju opet ih jako volim. 💖😂 Odličan post, uživala sam čitajući.


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Definitivno ima poklapanja i mislim da je svacija mama izgovorila barem jednu od ovih recenica.Sve u svemu,super post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Mame imaju tu neku crtu univerzalnosti, zato ih manje ili više prepoznamo u ovakvim rečenicama :D MAME SU NAJBOLJE! <3

    Novi post: preporuke filmova | Instagram

    ОдговориИзбриши
  9. Super ideja za post! Baš sam se nasmijala. :D
    Pratim te na blogu i jedva čekam nove postove. ♡

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  10. Koliko dobar post hahah. Plakala sam od smeha, jer je generalno moja draga majka potpuno ista. Bas mi je drago da si pisala na ovu temu <3

    Novi post je na mom blogu (prvi yt video), pa bih volela da pogledas ---------
    https://mellowcent.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Majke su nam iste!Ovo pod 8 je najjače.Koliko puta me je to pitala a uvek joj odgovorim ''Žao mi je pila sam Fantu!''.Sjajan post <3
    https://thecword0.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши