16:32

Čitamo random ispovesti!

Heej! Zdravo svima!
Ne znam koliko vas je čulo za sajt Ispovesti.com i koliko zna o njemu. Dosta je popularno u poslednje vreme i pretpostavljam da većina jeste, ali ga ne posećuju možda tako često.

Резултат слика за ispovesti logo

U pitanju je stranica na kojoj ljudi širom EX-YU ostavljaju anonimne lične ispovesti, takoreći statuse. Svi znamo šta su ispovesti zapravo, no ovde se mogu naći razne životne priče, anegdote, blamovi. strahovi, tajne, uspesi, neuspesi.... Naravno, mogu se naći i laži, to niko ne može znati.
Imate opcije odobravam i osuđujem kao i komentar.


Za sajt sam saznala dosta davno, pa pre oko 5 godina... Postala sam jako ''vezana'' za njega, svaki dan ga više puta posećujem i čitam. 

Neki su ''zaraženi" Instagramom, e pa ja sam opsednutija ispovestima nego nekom drugom društvenom mrežom. 

Danas ćemo zajedno pregledati neke zanimljive random ispovesti. 
1.
Hahah bukvalno ja.. nisu mi jasni ti ljudi, kako oni listaju storije, ja krenem od prvog i idem redom?
2.
Ah pa verovatno bih i ja tako hahaha
3.
😍😍😍😊
4.
Iskrena žena 😂😂
5.
Ovo liči na moju babu, samo što ona ne bi to uradila da pokaže da je zdravije nego da se obriše majicom 😁😁......
6.
Zeznuli te druže, ko i sve nas ...  "Tamo će ti biti lepo..." "Puno dobrih drugara" itd. 😬😂
7.
Uguši se čovek zbog devojke hahahaha +Još jedan više razlog što nevolim ribu, a ne volim je zbog kostiju, mrzim kosti.. ŽIVEO FILET!
8.
Šta reći, iskrena reakcija 🤣 Top kom: "To mora da je došlo iz dubine duše" ahha garant
9.
"Pa po glavi" HAHAH Šta li je on pomislio? 😂😂😂😂
10.
I ja se to pitam.
Mene realno sve interesuje, pa mnogima znam imena, ok kontam da meni ne zna toliko njih jer se ne družimo i ne poznajemo baš nešto, ali nerviraju me oni u fazonu "Kako beše ime?" a znaju ga nego se foliraju.. Šta je to kao fazon nisi bitna? Uff a ti meni jesi hahahah


Nadam se da vam je post bio interesantan, da li vi posećujete ovaj sajt i čitate ispovesti?

Ako da, onda su vam sigurno poznati Vinston Smith, Lucifer, Aca, Acina škola, jedno vreme Joja i Sekač, Ružica
🌹, Veve i njegova vikendica... i mnogi drugi..


Inače neki od njih su popularni komentatori, a neki trolovi.. Jako interesantan sajt,  pored njega se ne možete osećati usamljeno. :)

24 коментара:

  1. Hahhahaa,super post! Bas si me zabavila pojedinim ispovjestima,i ja ih redovno citam tako da su mi neki vec bili poznati. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ulazim povremeno na taj sajt, ali kad uđem izlistam sve od Kulina bana do današnjeg dana. I poznata mi je većina gore navedenih komentatora. Ali znači iskidala sam se čitajući ove ispovesti 😂 Dobar deo njih sam videla, mada neke nisam (ili sam zaboravila) i da... urnebesno kao i uvek. A najjače mi je ovo sa srednjim prstom na matematici. Sećam se, drug mi je pričao da je on to slučajno uradio i držao tako ladno ruku pet minuta 😂
    Fantastičan post i jako originalna ideja. Svaka čast

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahah ISTO znači čitam non-stop 'od Kulina bana' i opet ima nešto što nisam.. Hvala ti :)

      Избриши
  3. Preoriginalna ideja. Još nisam čula za tu stranicu, ali vjerojatno ću "baciti oko". Tvoji komentari na ispovjesti su VRH! Jednom rečenicom uspiješ izraziti toliko humora.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  4. Orginalan i odličan post!Ova zadnja ispovest je za mene.Bukvalno znam imena pola đaka iz moje škole,iako ih nisam upoznala,a uvek se pitam da li i oni znaju moje.A ovo za srednji prst i matematiku je najjače.
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Za sajt znam,ali sam rijetko ulazila na njega,mozda se to u buducnosti promijeni.Ali mi je bilo jako zanimljivo citati ove ispovijesti,mnoge su me cak i nasmijale.A najjace mi je ovo sa srednjim prstom..A u ovoj za polazak u osnovnu sam se pronasla.Bukvalno sam mislila da ce to da traje samo nekoliko dana.Cak sam i izmisljala u prvom razredu razne gluposti,da ne bih otisla u skolu,ali mi nije bas islo,jer su ti izgovori bili banalni.Takodje sam se pronasla i u zadnjoj.Sve u svemu,svaka cast za originalnu ideju.Super post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam nikad tako 'vrdala' iz škole čak sam htela ići i kad sam bolesna hahah budala.. Hvala ti 😘

      Избриши
  6. Jaooo, otkad nisam čitala ispovesti! Drugarica je opsednuta isto kao ti :D Dobar odabir, moram priznati!


    Novi post: Parižanke i Francuska | Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavam ispovesti, citam vec dugo, mozda godinama, i iskreno, plakala , smejala se, osecala sve i svasta citajuci, ukratko imala svaku fazu pms-a i menstruacije.. ups preterah, svidja mi se jako ovaj post, kreativno, originalno i zabavno!

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam dugo ulazila na ovaj sajt, ali izgleda mi da ću početi opet jer sam se toliko ismejala, pogotovo za srednji prst na matematici i kako se čovek zamalo ugišio zbog neke devojke hahahaha 😂
    Odličan post! Očekujem još ovakvih ❤️

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo mi se dopada ovaj post. Ja jako volim da čitam ispovijesti i uvijek se ismijem, ali i začudim kakvih stvari ima. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  10. Jako zanimljiv post, draga! Sećam se da sam pre par godina, kada je Fejs bio baš baš popularan, pratila mnogo stranica sa ispovestima, a mnoge od njih i šerovala. Sada ređe gledam šta ima tu, ali i dalje pratim njihovu stranicu na Instagramu. Jedna od omiljenih ispovesti bila mi je jedna u kojoj je neka devojka pričala kako je, kad je imala da čita neku dosadnu knjigu za školu, cepala listove iz nje, pa se u školi pravdala da su joj dali pocepanu kojoj fali pola sadržaja, i nastavnica joj je poverovala. To mi je baš ostalo u sećanju jer smo moje drugarice i ja naišle na tu ispovest baš kada smo imale da čitamo neku dosadnu lektiru. 😂😂✌ Inače, slažem se sa ovim za story, ja to samo listam, često i kad ne pratim neku osobu✌. Ovo za trepavice i poljubac je baš slatko, a ima i dosta smešnih ispovesti. To je super kod tog sajta - ima i ozbiljnijih i šaljivih priča. 🤘💕💕


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahaha nemoj mi reći da ste i vas dve cepale lektiru?? hahah nisam pročitala tu ispovest. Tamo definitivno može svašta da se nađe. Da, baš tako ♥ Hvala puno na komentaru ♥♥

      Избриши
  11. Veoma originalan i zanimljiv post. Čitam često ispovesti, ima svega čak često pomislim da ljudi svašta izmišljaju kako bi bili interesantni. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, ne ulazim često u Ispovesti ali ih večito viđam na instagramu i toliko toga je jako realno, kao i neke od ovih koje si navela.
    Ukoliko želiš da vidiš neke od novih postova: advicesandfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши