15:00

Ne znate šta da gledate? Šta kažete na ove SERIJE?

Naslov mi je ubi bože, verovatno ću ga promeniti još par puta...

Predstaviću vam par serija koje gledam ili sam odgledala, neke su mi se više dopale neke malo manje.. Ovde se nalaze serije potpuno različitih žanrova, tema, ideja, poruka... vi sami prosudite koja je više za vas.
Navešću izvore odakle sam "prepisala" delove opisa radnje jer me mrzi da osmišljam nove tekstove, a ne verujem da bi bili bolji.
Nadam se da se niko neće ljutiti. 😃
Naravno, komentari i kritike su moji. 

Serije nisu poređane ni po kakvom redosledu. 


SHERLOCK

Šerlok je britanska kriminalistička serija koja predstavlja savremenu adaptaciju detektivskih priča o Šerloku Holmsu autora Artura Konana Dojla.

Serija Šerlok govori o "savetodavnom detektivu" Šerloku Holmsu s radnjom smeštenom u Londonu. Holmsov pomoćnik je dr Džon Votson koji se vratio iz službe u Avganistanu gde je radio kao lekar.
Iako inspektor Lestrad u početku sumnja u Holmsa kao i ostatak tima, Holmsova inteligencija i moć zapažanja ih ubrzo uvere da je Holms važan u rešavanju raznih slučajeva...

Od Šerloka pomoć traže i obični ljudi i britanska vlada...

Wiki


Ova serija da ima 1000 epizoda ne bi mi dosadila. Toliko me zadivljuje brilijantnost glavnog junaka i privrženost njehovog najboljeg prijatelja.
Serija je mnoogo bolja od filma (barem od prvog dela iz 2009, jer drugi nisam gledala).

Takođe, serija ima četiri sezone po tri epizode koje traju malo duže oko sat do sat ipo vremena.

Kako sam se ja osećala tokom gledanja? 
Zadivljeno, zaraženo, ekstra, nadmudreno, neizvesno, šokirano, znatiželjno...

LUCIFER

Lucifer se vekovima dosađivao u paklu i na kraju je odlučio da pobegne odatle, a kao svoju boravišnu rezidenciju izabere grad anđela - Los Anđeles gde zabava i noćni život nikada ne prestaju...
Lucifer je izabrao da bude vlasnik noćnog kluba koji mu donosi sve ovozemaljske poroke na tacni, a usput se zabavlja time što natera svakog ko mu dođe pod ruku da prizna svoje najcrnje i najsramnije tajne. Iz pakla je poveo i ličnog demona Mezikin koja radi u njegovom klubu kao šankerka.
Njegov život dobija novu dozu intrige kada u njega uđe lepa, pravdoljubiva i sposobna detektivka Kloi Deker, koja ostaje imuna na njegove ispitivačke sposobnosti. Privučen njenom ravnodušnošću i spletom čudnih okolnosti, Lucifer postaje saradnik detektivke i konstantno dolazi u situacije da čini dobra dela, a sve se za njega još više zakomplikuje kada njegov brat (inače anđeo) Amenadiel  bude poslan iz Raja da ga vrati u Pakao od strane njihovog oca – pogađate, radi se o Bogu.
The filmske recenzije 

Radnja zvuči besmisleno, bezazleno, naivno itd. Ali nije tako, morate ovoj seriji dati šansu. Toliko je interesantna, vesela, uzbudljiva, drži pažnju. 
Takođe, iako njih dvoje, Lucifer i detektivka, veći deo radnje provode u razrešavanju ubistava, radnja nije ozbiljno usredsređena na to, potpuno neozbiljno obrađuju tu temu odnoso sa Luciferom rešavanje ubistva izgleda kao lak posao i brzo razreše sve misterije. To nije negativna kritika, naravno. 

Kako sam se osećala tokom gledanja?
Opušteno, rasterećeno, nasmejano, zaljubljeno, nestrpljivo, zainteresovano, iznervirano (nervirao me je promenjiv odnos između Lucifera i Kloi)...


QUANTICO

Moj post - Quantico recenzija



Kako sam se osećala? 
Napeto, zainteresovano, zaluđeno, iznenađeno, neizvesno, ljuto...


RIVERDALE

Snimljena prema kultnom stripu o Archie Andrewsu, hrabrom poštenjačini čiji ga nesebični činovi vrlo često dovode do naizgled neriješivih situacija. Osim crvenokosog glazbenika i sportaša Archiea, serija prati i njegove prijatelje, povučenog, ozbiljnog i usredotočenog Jugheada Jonesa, koji i pripovijeda cijelu prvu sezonu serije. Jughead je sin vođe Serpentsa, bande na jugu grada Riverdalea koji su u vječitom sukobu s dobrostojećim stanovnicima. Malo pomalo, Jughead postaje jedan od glavnih likova, odgovoran za rješavanje bezbrojnih misterija Riverdalea, kao što su slučaj serijskog ubojice koji terorizira grad i glavnu  junakinju Betty Jones, Archijevu susjedu i najbolju prijateljicu, tipičnu djevojku iz susjedstva, plavokosu navijačicu koja iza “savršene” slike skriva mračne tajne, kao i većina stanovnika ovog malenog, ali zapetljanog grada. Betty i Jughead se zaljube te poput pravih detektiva upliću u najskrivenije tajne.
Svijet filma

Riverdale je opštepoznata serija, ja sam je počela gledati nešto ranije od većine ostalih, dosad je bilo jako puno tagova, recenzija na tu temu...
U tinejdž fazonu, sa realno nekoliko uspona i padova što se tiče radnje i sezona, odnosno prva sezona je bila jako dobra, druga i početak treće sezone su već bile za nijansu lošije, ali kraj je bio opet jako dobar.
Radnja je zanimljiva, drži pažnju, sa nekom dozom klišea, ali za preporuku. Verujem da ste do sad čuli sve najbolje o njoj, pa eto da se ne ponavljam.

Kako sam se osećala?
Udubljeno, zainteresovano, zamršeno, razočarano...

P.S. ja sam razočarana iz razloga što mi se opet ne dopada ko je sa kim završio tj. Beti i Džag. Nikako mi nisu jedno za drugo, više mi se sviđaju Beti i Arči sa početka, dok naravno većina se opet nikako ne slaže sa mnom.. 😁



THE 100

Moj post - The 100 recenzija


Davno sam pisala ovaj post, do sad sam pogledala još jednu sezonu (ne do kraja, 6. sezona je u toku) pa ću sad odmah ići da ga malo doradim. 

Osećala sam se?
Nepredvidivo, nepoznato, napeto, neočekivano, iznenađeno, iznervirano, zgroženo...
(zgroženo i iznervirano tim koliko je masa glupava, kao i obično, i tim što večitno neko nevin strada, naravno to se dešava i u svakodnevnom životu - nije do serije)


STRANGER THINGS

Priča je smeštena u 1983. godinu u mesto Hokins i centrira se oko nestanka malog Vila Bajersa. On je deo četvoročlane družine veoma simpatičnih gikova, koji puno vremena provode zajedno i veoma su zainteresovani za nauku i popularnu kulturu. U potragu za Vilom se uključuje ostatak družine, njegova majka sa bratom i lokalni šerif. U potrazi za odgovorima će pokrenuti neobjažnjiv i opasan lanac događaja, a mračna vožnja će ih odvesti u još mračniji svet.
The filmske recenzije



Jesam gledala TVD i Originals, ali generalno nisam ljubitelj natprirodnog i sličnih nestvarnih bića, događaja... 
Kad je počela serija shvatila sam da ide u tom pravcu nisam prestala da gledam jer mi je radnja bila mnogo napeta i interesantna. 

Takođe je više u tinejdž fazonu, nije za ozbiljnije, mada meni se dopala iako spadam u one ozbiljne tipove.

Ova serija i npr. dole pomenuta serija Černobilj - to je NEUPOREDIVO, ali to sam ja. 

Osećala sam se tokom gledanja?
Neizvesno, napeto, nepoznato (kad je radnja izmišljena onda ne znaš šta da očekuješ pa ti je još zanimljivije), zaineresovano, znatiželjno...


SUPERNATURAL

Sem i Din Vinčester su braća koji su odgajana od strane oca da love i ubijaju "zle stvari koje se kriju u mraku" nakon nesreće koja je zadesila njegovu ženu, a njihovu majku Meri. Dvadest dve godine kasnije braća odlaze na put da bi pronašli svog oca, dok se bore sa natprirodnim silama i spasavaju ljude...
Wannabe magazine



Odgledala sam samo 3-4 epizode ove serije, jer je bila previše u tom supernatural fazonu i nije bila dovoljno za moj ukus. Možda me privuče da nastavim, ali trenutno nemam želju. 

Kako sam se osećala?
Uplašeno, neizvesno, nezainteresovano...


PRISON BREAK
Cela serija se vrti oko žrtvovanja jednog glavnog lika kako bi spasio svog brata koji je nepravično zatvoren. Na samom početku, Michael se stavlja u poziciju kako bi dospeo u zatvor sa najvećom merom zaštite, ali on tamo ne ulazi nespreman... Na telu ima istetoviran ceo plan zatvora, slabosti i delove koje treba izbegavati. Milion scenarija koji mogu da se dese su već iskonstruisani u svojoj glavi, a na njemu je da postavi „par sitnica“ u seriju (ne)očekivanih događaja kako bi ponovo videli slobodu.
Adria.ign.com




I nije neki spojler. 

E sad, što se ove serije tiče radnja je napeta što je čini dosta interesantnom, ali mene je mnogo iznervirala činjenica da je taj lik koji je u zatvoru i koji je osuđen na smrt zbog ubistva koje nije učinio, zapravo pošao da ubije tog lika i ispostavilo se da ga je neko preduhitrio, što znači da bi on to i uradio, tako da nije toliko nevišace kojim se predstavlja. 
Iznervirala sam se i prestala da gledam. 
Ovako nije loša, možda ću nastaviti pošto sam se malo oladila. 😂

Kažem i nije neki spojler jer to sve saznajete u prve dve epizode i neće vam ništa poremetiti gledanje, ako vas ne nervira ta navedena činjenica.

Sa druge strane, da nisu potencirali njegovu "nevinost" u meni bi proradio bes zbog toga što čoveku hoće da smeste, ali ovako...
Ne znam. Šta vi kažete?

Osećala sam se?

Iznervirano.


CHERNOBYL
Radnja predstavlja dramatizaciju istinite priče o jednoj od najgorih nesreća koje je izazvao čovek – eksplozije reaktora u nuklearnoj elektrani Černobilj, koja se desila 26. aprila 1986. godine. Pratimo hrabre ljude koji su se žrtvovali kako bi sprečili nezamislivu katastrofu, političku pozadinu, zataškavanje Sovjeta, načine prikrivanja posledica, akcije čišćenja i istragu naučnika kako i zašto se to desilo.
The filmske recenzije




E ovo je tip serije koji ja volim. Dramatično, istinito, ozbiljno, interesantno, brutalno.... znači zasigurno jedna od najboljih serija koje sam pogledala, rekla bih i najbolja.
Ova serija je ostavila toliko jak utisak na mene. Ima nekoliko scena koje su mene baš baš zaprepastile, a ja inače nisam osoba koju dotiče nešto što gleda na ekranu, a tokom gledanja sam sve vreme bila u fazonu "NE.. NE.. Užas.. katastrofa... debilu... budaletino... Šta si to uradio...?" itd. i svađala se sa ekranom odnosno političarima i pojedinim likovima iz serije...

Osećala sam se?
Zgroženo, ljuto, zbunjeno, neverovatno, uplašeno, tužno, zaprepašćeno, šokirano, ponosno...


I, šta kažete?

Da li ste gledali neku od navedenih serija? 
Kako se ona vama dopala?
Ukusi su različiti, znam da su neki od vas imali totalno drugačiji utisak od mog npr.  Do sledećeg posta... Pozdrav 😘




22 коментара:

  1. I absolutely love Riverdale and Supernatural! I keep hearing amazing things about Sherlock though, so I need to give that one a try.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Od ponudjenih sam gledala Riverdale i Stranger Things i ST je definitivno moj favorit, jako je zanimljiva serijaa. xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisma imala predsatavu šta da gledam, a na storiju sam videla da jedna jutjuberka završava gledanje te serije pa ja reko "Aj da vidim kakva je serija.." Posle sam videla da je mnogi hvale.

      Избриши
  3. Lucifera gledam, dosla sam do 3 sezone, jer sam zbog poa ogranicena sa vremenom. Ali, pored toga, ima jos super preporuka kojima vredi dati sansu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što te posao ograničava, ali Lucifer je odlična serija za uživanje u slobodnom vremenu. Definitnivno. :)

      Избриши
  4. I've watched Sherlock. The rest I've heard about... they're super popular.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes, but in this area they aren't so popular.. At least I think they aren't... And people are indecisive. I houp I help them. Thank you for a comment and I'm sorry about my bad english.. :D

      Избриши
  5. Čula sam za svaku od ovih serija, ali sam odgledala samo Riverdejl, koji me je oduševio i počela 100, koja mi je dosadila, pa sam prestala pred kraj treće sezone. Što se tiče ovih, najviše me je privukla ova sa Šerlokom Holmsom. Odličan post. Sviđa mi se jer si predstavila dosta serija i jer sada imam veliki izbor toga šta da gledam. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa svih strana čujem za neke serije ali sam nekako u strahu da počnem da gledam nešto što mi se neće dopasti i da ću izgubiti vreme, jer serije imaju više sezona i epizoda za razliku od filmova... Što se tiče 100 i meni je postala dosasna u tom nekom periodu 2/3 sezona, ali mi je bilo žao da prekinem... Evo mogu ti reći da je 6. zanimljiva haha 😆 Hvala puno, to mi je bila namera. ❤️

      Избриши
  6. Odlična preporuka, neke od ovih serija sam i sama gledala Riverdale, Prison Break i Supernatural i mnogo ih volim, za sv ostale sam čula i planirala pogledati, ali stalno odlažem. Super post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Dala si nam nekoliko stvarno odličnih ideja! Chernobyl mi je frend preporučio i vjerujem da je serija jako dobra, ali ja sam jaako osjetljiva na krv, bilo kakve ozljede/deformacije tijela pa ne vjerujem da bi izdržala gledat to. S ove liste sam gledala Lucifera ali me serija nije uspjela zadržati toliko da ju actually završim. Možda jednom i budem, svakako hvala na prijedlozima, razmišljam možda dati šansu Riverdale-u.
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takva je i moja mama, kad sam joj prepričala jedan deo Černobilja rekla mi je da je ne opterećujem i da ne treba da gledam takve stvari već nešto pozitivno, komedije i slično što su meni gluposti jer svako gleda šta mu leži, ali razumem.
      Što se Lucifera tiče, mislim da je jako religiozni ljudi ne mogu prihvatiti kao mi koji to nisumo..., možda je to slučaj kod tebe.
      Drago mi je što sam ti dala ideje, nadam se da će ti se Riverejl dopasti.

      Избриши
  8. Od svega sam gledala Sherlocka i čula za Lucifera i Chernobil. Trenutno gledam The Flash, ali nakon toga mislim pogledati Lucifera. Chernobil mi je previše dramatičan i tužan! 😓

    https://angel1752.blogspot.com/2019/07/knjige-knjige-i-jos-malo-knjiga.html?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čula saam za tu The Flash, ali ne znam kakva je. Chernobyl je svakako takva, ali opet kažem, najbolja serija koju sam gledala do sad.

      Избриши
  9. Gledala sam Prison Break i Lucifera samo.. ali sam defintivno u velikoj potrazi za nekim novim serijama, tako da je ovo post koji je bio neophodan! Divne preporuke, draga^^


    Novi post -> www.arcanume.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Jedino sam odgledala Riverdejl i nisam neki super fan. Trenutno gledam TVD i bolja je nego što sam mislila da jeste. Lucifer mi izgleda interesantno, Černobilj planiram da gledam u skorije vreme ali nikako da počnem.Odličan post!

    https://thecword0.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. TVD sam gledala ranije, posle pete-šeste sezone je utisak opao... Hvalaa

      Избриши
  11. Super post! Skoro sve serije sam gledala sa ove liste sem Lucifera. Deluje mi zanimljivo, sigurno ću uskoro pogledati. Trenutno gledam Stranger things i ona mi je predobra :)

    https://anastasijamatic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши