21:56

Serija Quantico - recenzija



Žanr: Drama, kriminalistika, misterija
Broj sezona: 3
Broj epizoda 57
Uloge:
Priyanka Chopra kao Alex Periš,
Jake McLaughlin kao Rajan But,
Johanna Braddy kao Šelbi Vajat
Yasmine al Massri kao Rejna i Nima Amin
Russell Tovey kao Hari Dojl
I ostali...

Radnja serije:

"Prijanka Čopra u ulozi Alex Periš, sjajnog regruta FBI-a koji se pridružuje birou nakon diplomiranja na akademiji Quantico u Virdžiniji. Ona postaje glavni osumnjičeni za teroristički napad izvršen na Grand Central terminal (železnička stanica u Nju Jorku).
Serija u početku paralelno prati dve vremenske linije, sadašnjost u kojoj je Aleks u begu i pokušava da dokaže svoju nevinost, i prošlost gde su ona i njene kolege regruti na obuci tokom čega međusobno otkrivaju detalje i tajnje njihovih života. Od sredine druge sezone serija prati jednu vremensku liniju..." Wiki



Mišljenje:

Ne sećam se kako i gde sam čula za ovu seriju, ali sam rešila da uz večeru odgledam pilot epizodu - pa ako mi se svidi - svidi, ako ne nikom ništa.




Dopalo mi se to paralelno prikazivanje sadašnjosti i prošlosti jer čini radnju dinamičnijom i interesantnijom, scene se nadopunjuju, razotkrivaju i razjašnjuju situaciju, likove, dela, motive...
Naročito su mi se svideli delovi o samom početku, kako oni pristižu na akademiju, kako se međusobno takmiče, ali i rade kao tim, kako jedni drugima istovremeno i čuvaju leđa i sebično se bore samo za sebe.




Mnogo komplikacija, zavera, laži, prevara, nadmudrivanja, natera vas da se zapitate koliko je istina od onoga što mi znamo i što nam se servira (od strane vlasti), a šta je prava istina?

Sa druge strane tu je romantika, ljubav, prijateljstvo, poverenje, žrtva, organizacija, pravda...


To bi bilo to što se tiče ove serije i posta.

Nisam ni bila svesna koliko je ustvari teško analizirati radnju i napisati kvalitetan, samostalan opis/mišljenje o delu, naročito zbog toga što mi utisci nisu sveži s obzirom da uveliko pratim drugu seriju... (Uskoro i o njoj pišem.) Bukvalno kad čitam kako to rade pojedini koji se bave tim shvatim da ću morati još puno da vežbam i trudim se i da možda nikad neću biti ni blizu... Ok.

I, kako vam se čini?
Da li je možda neko gledao? 




12 коментара:

  1. Iskreno radnja mi deluje zanimljivo, sad nadam se da u tom delu nije tesko ispratiti dva dogadjaja ker se desava paralelno, ali opet deluje jako super, nisam cula za ovu sriju, alli po tvojoj recenziji volela bih je pogledati.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Za seriju sam čula i djeluje mi jako dobro, pogotovo jer se paralelno prikazuju prošlost i sadašnjost i obrađuju se dvije radnje. Trenutno gledam Riverdale, pa ću ovu uzeti u obzir čim završim s njom. Super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da ima Riverdejl sa prevodom, čim završim još par epizoda ove Lucifera, počeću treću sezonu. Hvala!

      Избриши
  3. Odličan post! Nisam do sada čula za ovu seriju, ali mislim da sada imam ideju šta gledati kada mi je dosadno i šta nemam da radim. ♥

    https://alisauzemljiknjiga.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam sad u gužvi pto se tiče škole i porodičnih ludirija, al' pošto je epizoda serije kraća od filma, a treba mi nešto da odmorim mozak i napunim baterije, odgledam dnevno jednu-dve epizode.. hvala ti! ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Čini mi se da sam negdje čula o ovoj seriji (ne mogu se sjetiti od koga), ali po svemu sudeći čini se zanimljivom, a i nema mnogo epizoda, hmm, možda bi se mogla i pogledati, hvala na recenziji.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Čula sam toliko o ovoj seriji i poznata mi je po glavnoj glumici, ali nikako da krenem da je gledam. Svi je hvale, možda je pogledam jednom. Ja trenutno gledam Once upon a time, predobra serija, eto ti preporuka ako voliš takve serije. <3
    PS: Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    TFS: Denim Duo | OUTFIT | YouTube: ColourPop UNBOXING

    ОдговориИзбриши