13:20

#BTS1 Kako se ja pripremam za 1. septembar?

Eh pa pored velikog broja  BTS postova na veoma slične teme, koje sam primetila u poslednje vreme, nisam htela da napišem još jedan u nizu, ali ipak nisam uspela da smislim ništa baš specijalno novo... 
Tako da će moj BTS post biti na temu kako se ja pripremam za 1. septembar i početak nove školske godine, s tim da ja krećem u 1. razred srednje škole.
Obrve


Obrvice, obrvicee.. Toliko sam ih zapustila za vreme raspusta..jer eto, ne volim da ih čupam i nisam baš vešta u tome, a kako je septembar sve bliži shvatila sam da ne mogu sa ovakvim obrvama u novu školu, a još gore ako ih *UNIŠTIM* A na sve to, nova pinceta i ja smo u svađi, a staru ne mogu da nađem... Eto dragi moji šta je meni jedan od problema haha..



Postavljanje ciljeva, smernica,pravila...

Sa jasnim ciljevima krenimo u nove pobede! Haha XD Ali sad ozbiljno, bolje prvo tromesečje završite sa odličnim tj. željenim ocenama pa ih posle samo održavajte i poboljšavajte, nego da posle lupate glavu, mnogo je teže kasnije(Iz iskustva.. 😝). I takođe, pošto ja krećem u novu školu, sigurna sam da nas ima još, odredila sam sebi neke smernice kako želim da se postavim i ponašam u novom društvu.. 
Na primer:
*Ne želim da se ponovo zalažem previše za ljude koji nisu zaslužili.

*Ne želim da se uklapam sa nekim po svaku cenu.

*Mislim da bi trebalo da prestanem da iznosim svoja mišljenja kada baš ne moram i da radim i pričam neke stvari ishitreno, jer znam da sve to na kraju upotrebe protiv tebe..

*Biću dobra prema svima, pružiću svima priliku, ali ja biću ja i neću se svima previše otvarati. Jer eto, ja verujem da nikome ne smete verovati previše.. :)




Planiranje

Odmah krenite sa organizacijom i planiranjem počnite da se vraćate u formu... Što se tiče navika, obaveza, spavanja i sličnog.. Ja se trudim 😁





Outfit

Da, moram da smislim taj čuveni outfit, s obzirom kakvo je vreme ne znam 'oće biti hladno ili toplo ili kišovito ili, ili...
Ali već znam da ću obuti moje nove patike  *_* XD

         


Takođe, ne volim da gledm videe i postove sa outfit temom, jer sa tamo uglavnom nalazi nešto nerealno i bez veze.. Mislim, bez uvrede.., sada ima još nekih 5 dana do škole i ja čitam post sa linkovima do nekog npr. kineskog sajta s kog kad bi naručila prošlo bi par meseci, a ne 4 dana, a i koja je svrha kupiti nešto samo zato što je neko to predložio i sad svi moramo to da imamo.. Itd. ne bitno, mislim ko je hteo razumeo je šta pričam...

Šoping

Šoping što se tiče škole i školskog pribora, kao i što se tiče nove odeće za školu. Istina je da se roditelji dosta istroše što se tiče pribora i svega i da sam to uvek govorila (vi to ne znate al ono) ali ovoga puta se može reći da ne plaćaju roditelji, a i zaista bih trebala da malo obnovim garderobu, tako da vreme je za kupivinu :D 



''Psihičke pripreme'', BTS postovi, hackovi...



Pa, kao što rekoh krećem u srednju školu i ne znam kako ću se snaći, hoće li me uhvatiti panika, neko ludilo i tako to pa čitam postove i gledam videe na tu temu... 
Takođe, i za sve vas kod kojih se ništa preterano ne menja, korisno je i zanimljivo gledati i čitati na temu povratka u školu, pripremiti se, podsetiti, napraviti nešto korisno što se tiče DIY projekata i sl. Zar ne? 






Septembarsko čišćenje

Vreme je da raspremim ladice za knjige kao i orman od nepotrebnih, nabacanih stvari u poslednja 2,5 meseca, kao što su lakovi, papirići, šnalice, gumice i slično... Kao i složiti odeću i ubaciti ponešto dugih rukava. Bilo bi dobro oprati torbu i peronicu. I takoo...


Odmaranje


Heej ljudii, pa odmarajte još malo, nemojte već da se nervirate, opustite se još koji dan, dovršite neki seriju ili produžite svoju listu odgledanih filmova...

 Ja ovih dana gledam seriju 13 Reasons why, radi se o 13 razloga zašto se ubila jedna srednjoškolka... Iako zvuči paranoično i patetično, serija je zanimljiva i u poučna u neku ruku. Preporučujem! Nije duga, s obzirom da možete gledati i po 2-3 epizode dnevno, ima 13 epizoda. Simbolično, zar ne?





Eto, to je bio moj prvi, možda i poslednji, BTS post ove godine. Nadam se da vam se dopao i da je bio bar malo od koristi.
Želim vam srećan polazak u školu i novi početak!
Gledajmo to sa vedrije strane. :)

Do sledećeg posta, pozdrav! 



24 коментара:

  1. Draga, želim ti svu sreću u srednjoj. Vjeruj mi, ne brini se ništa. Prvi dan nije strašan, a nisu ni oni svi dani poslije. Odličan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Pronalazim se u svemu ovome, pogotovo ovo vezano za obrve haha. Također, odgledala sam 13rw i serije je stvarno poučna i vrijedna gledanja. Svaka čast, post obara! Sretno u srednjoj!


    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha ma obrve su podtale noćna mora.. Slažemm se, serija je odlučna!! Hvala ti puno!! ❤

      Избриши
  3. Korsitan i jako zanimljiv post.Stvarno nesto novo i ono sto mi se svidja sve je upakovano u jedno

    https://marijaarmus.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Slažem se sa svime što si napisala i doslovno sve i sama moram napraviti još do početka,nadam se da ćeš sretno započeti novu školsku godinu! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, baš mi je drago što si se pronašla i što ti se post dopao :D Hvala ti! ❤

      Избриши
  5. Super post, jako originalan. ❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post! <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  7. Kao da sam ja pisala ovaj post :) Sve se slažem sa tobom !
    Moj blog je posvećen upravo planiranju, učenju, motiviranju pa će ti možda pomoći u nekim situacijama: https://elenadoesitall.blogspot.hr/ <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha odlično što još neko razmišlja kao ja! 😁
      Naravno, pogledaću, ako već i nisam! Hvala ❤

      Избриши
  8. Odličan post, srećno u srednjoj školi

    Pratim te

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Sve najlepse u srednjoj skoli! :)
    Pratim tvoj blog, nadam se da uzvracas ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimljiv post! Nadam se da ćeš pronaći rješenje i pomiriti se sa svojim obrvama i pincetom! :D
    Također,puno sreće u ludosti koju zovemo srednja! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  11. divan blog, svaka cast na trudu :)
    Zapratila sam te, bilo bi mi drago kada bi uzvratila!

    oazalepote.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Great post, Dear! Thanks ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    ОдговориИзбриши