17:50

Šta je obeležilo leto 2017?

Leto 2017. se uskoro završava, a tema mog današnjeg posta su stvari koji su bile popularne i 'obeležile' ga.
  





Popularne pesme


Nisam neko ko sluša stranu muziku, ali ovog leta apsolutni hit je bila pesma Luisa Fonsia - Despacito. Iako je izašla još u januaru (što mi i nema nekog smisla), pesma je toliko zarazna i ritmična bez obzira što tekst i nema neki poseban smisao kada se prevede, ovo je po meni bio pravi letnji hit 2017. u celom svetu.




Zanimljivo je što tek sad shvatam da većina pesama uopšte nije 'napravljena' ovog leta, možda čak ni ove godine. Kao na primer pesma Shape of you, koja je izašla u januaru ili Rockabye koju bih ja stavila na treće mesto, a zapravo je izašla 2016. o.O ... I mnoge druge pesme, vi ćete se sigurno setiti još bar jedne ☺

I Scream rolls - tajlandski sladoled


Prvenstveno je bio hit na Instagramu, a onda se pojavio i u Beogradu i Novom Sadu. Ja, da budem iskrena, nisam ga probala. Kažu da je jako lep, ali da je preskp - 260din...Što zaista jeste preskupo, mogu pojesti dva-tri obična sladoleda...



Smoothie


Smutiji i voćni šejkovi su generalno hit svakog leta, ponekad se prave i zimi, ali nije karakteristično, pa nisam odolela da ga ne stavim na listu. A tokom leta česta je tema za blog-postove i videe. 
Ne mogu da odvojim neki posebno, najpopularniji su bili, naravno, oni smutiji sa sezonskim voćem..



Filmovi i serije


Novi filmovi i nastavci nekih ranijih koji su izašli ovog leta ili pred samo leto, kao što su Baywatch(koji sam gledala i super je), Spider-Man: Homecoming, Girsl trip, STEP,Wonder Woman,...... i još mnogi drugi koju su punili bioskope ovog leta. Šteta što sam propustila neke od njih..
Pogledala sam trilere i jedva čekam kada će izaći svi filmovi online... 

Ali bavezno ću se raspitati šta je sada dostupno u bioskopima i pogledati pa javljam utiske. 

Takođe, ono što sam primetila je da mnogi ovih dana pričaju o seriji "Games of thrones" čija je 7. sezona u toku i da je mnogo njih gleda. Naravno ja kasnim i nisam odgledala ni jednu epizodu, ali ništa čudno. Sumnjam i da će mi se dopasti..

Naravno, mi smo svi tokom leta gledali najrazličitije filmove i serije (i čitali knjige, narano), tako da je to nešto što je itekako popularno.



Converse 


Dobro poznata marka dobro poznatih patika. Trend već.... dugo, dugo, a najšopularnije su i najviše se nose upravo leti. Nema ko ih nikada nije nosio, original ili kopiju, svejedno. Jer, malo su precenjene, đon i krpa 60€? Pa realno... 


Najpopularniji kupaći kostim ovog leta



Prošlog leta je to bio ''triangl kupaći'', dok je ovog leta, rekla bih, najpopularniji kupaći  kostim sa dubokim donjim delom. Zar ne?                               
                                     2016.
                                                                    2017.

                                   

Grčka 

Črčka je i ove godine bila najposećenije letovalište, a zatim Crna Gora. Nije čudno... A i primetili smo na IG i FB.☺



Flamingosi, labudovi, jednorozi, hrana i slična ''oprema'' za kupanje

Ovog leta na sve strane smo mogli da vidimo ogromne ptice i hranu oko nas na plažama i bazenima, a bome još više na Instagramu i drugim društvenim i socijalnim mrežama (youtube) koje su bile preplavljene slikama i videima. Popularnost i učestalost ovim redom: Flamingo NO.1, Jednorog 2., labud 3., krofna 4. pa ostala hrana... :'D
 



Papuče sa krznom
Nešto toliko popularno, a toliko besmisleno.. Iskreno.. Krzno i leto, nekako mi nije dobra kombinacija. :D

  





To bi bilo to što se tiče ovog posta, leto još, hvala bogu, nije gotovo, ali kako se sve više bliži septembar nije to - to. Tako da sam odlučila da napišem post na ovu temu, naravo iz moje perspektive. 


Nadam se da vam se post dopao, a vi mi u komentsrima pišite šta biste to vi dodali na ovu listu, ili ipak šta biste sklonili sa nje. 

Do sledećeg postaa.. :* 

   
Gmail za kontakte i saradnje: Milicab002@gmail.com

8 коментара:

  1. Odlične stvari. One svakako jesu obilježile ljeto 2017-te, neke više, neke manje, ali svakako su bile mnogo spominjane. Drago mi je što si napisala ovaj post ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Vidim da ti je ovo lijepo bilo lijepo uz shake i Grčku i sve to xd I da Despacito,definitvno nešto što je obilježilo ovo ljeto,ali iskreno,drago mi je što ljeto prolazi xd <3
    Novi postovi su na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahah da, da.. :D Pa ja ne mogu reći da mi je drago, ali nije mi ni krivo nešto :P

      Избриши
  3. Svi oni napuhanci na jednoroge, flaminge i ostali su također definitivno obilježili ljeto. Gdje god da se okreneš na plaži su bili u raznim bojama i vrstama. Odličan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Po meni je ostavila najveći utisak pesma Despacito, jer, gde god se okrenem cujem Des spa cito haha... :'D :D
    Mozda bi mogla da napišeš sledeći post o "Back to school" ;)


    www.backojelic.blogpost.com

    ОдговориИзбриши