17:57

Preporuka filmova

Dobrodošli na moj blog i na još jedan moj post čija je tema ovog puta preporuka filmova. Ja, na primer, skoro nikad nemam ideju šta da gledam i duže tražim film nego što ga gledam i volim da pročitam postove sa preporukama, ne znam za vas. 


The duff (2015.)

Tinejdž film, komedija, sa elementima romantike...


U ovom filmu radi se o tinejžerki Bijanki koja ne brine naročito o svom izgledu i načinu oblačenja, a pritom se druži sa dve prelepe i popularne devojke u školi i shvata da je ona ''dežurna ružna prijateljica''. Ona želi to da promeni i u tome pokušava da joj pomogne komšija i drugar iz mlađih dana - Vesli....
Pogledajte film, ;)




The game plan (2007.)
Komedija, porodični film
 



U ovom filmu radi se o uspešnom ragbisti koji ne želi da se skrasi, ali onda iznenada saznaje da ima 8godišnju ćerku Pejton iz braka koji se završio tačno pre toliko godina. Njegov život tada kreće jednim drugačijim tokom...
Sve preporuke.


La la land (2016.)
Mjuzikl, romantika




Film koji je bio ozbiljni kandidat za oskara. Sebastijan je zaljubljenik u džez i strahuje od njegovog izumiranja, ima veliku želju da otvori svoj džez klub, a Mia je mlada glumica koja pokušava da ostvari svoje snove prijavljujući se na razne audicije, ali sa slabim uspehom.. Ono što je neobično i neočekivano je kraj ovog filma i priče o ovom paru...
Mislim da ovaj film ne može baš svakome da se dopadne, upravo zbog žanra, ali na mene je ostavio odličan utisak.

10 things I hate about you (1999.)
Tinejdž, komedija, romantika



Sestre Ket i Bijanka pohađaju istu školu i žive sa strogim ocem koji im ne dopušta izlaske s momcima pre mature. Dok je mlađa Bijanka vrlo popularna, starija Ket je crna ovca - samouvjerena potpuno nezainteresovana za momke. Bijanka želi izaći sa zgodnim školskim zavodnikom Džojem, ali otac je doneo novo pravilo - na zabav mora ići i Ket jer je starija. Dok ona ne nađe dečka, a otac se nada da to neće biti tako skoro, Bijanka ne sme izlaziti...Okej, okej neću više odavati.. Film je iz 1999, malo je stariji, ali to ne smanjuje njegov kvalitet. Iskreno, nije nešto specijalan što se tiče teme radnje tj. sličan je nekim drugim tinejdž flmovima, ali ima svoju neku spevifičnu priču i bio mi je veoma zanimljiv!

Ljudi (pa i ja ponekad) četo imaju predrasude o tinejdž filmovima da su detinjasti i tako to, ali to nije tačno. :)

Mamma mia (2008.)
 Romantična komedija




Film koji je rađen po mjuziklu grupe ABBA.
Buduća mlada koja je pronašla tajni dnevnik svoje majke i u njemu pročitala koja tri čoveka su njeni potencijalni očevi, poziva ih na svoju svadbu želeći da sazna ko je njen pravi otac.. 



Trilogija: Divergent (2014.)
Avantura, akcija, misterija, sci-fi, pomalo romantika




Prvi utisak na film je - WOW. Ovaj film je rađen po knjizi, a ima još dva nastavka Insurgent (2015.) i Allegiant(2016.)(4. deo još nije izašao i ne zna se u kom obliku će izaći).


Što se tiče radnje, komplikovano je objasniti je, a da se ne otkrije previše. Beatrist je živela sa roditeljima i bratom, ali onda je došlo vreme da se ona i brat odluče za jednu od ''frakcija''. Posle testiranja, oni odlučuju kojima će da se pridruže i dele se u 'grupe' miroljubivih, neustrašivih, nesebičnih, učenih i iskrenih. Međutim postoje i oni drugačiji, kojih pokušavaju da se reše, jer ih smatraju pogrešnim i pretnjom... Film sadrži mnogobrojne specijalne efekte koji su jako dobro urađeni. O nastavcima ne mogu ništa da govorim, razume se da nastavci odgovaraju na neka pitanja postavljena u prvom tj. drugom delu tako da pogledajte sva 3 filma, po meni, odlčni su.

Pretpostavljam da ste neke od ovih filmova gledali (malo su stariji), ako jeste, kako su se dopali vama?
A, ako niste, uživajte.

 



My gmail for contact: milicab002@gmail.com

26 коментара:

  1. Obožavam filmove, naprosto svakog dana pogledam najmanje po jedan, tako da je ovaj post kao napisan za mene. Još mogu dodati da ove filmove nisam gledala te cu ih imati u vidu! Sjajna selekcija, odlican post draga Milice!

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  2. Polovinu sam gledala i oni su predivni, čak mi je The Duff jedna od omiljenih komedija. Inače dosta vremena provodim gledajući serije i filmove tako da se uvek obradujem kada vidim na bloggeru neke nove preporuke! Sve pohvale.

    Lifelover’s diary

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Jako mi se sviđa tvoja preporuka filmova, jako su zanimljivi ;*
    Novi post -> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Većinu filmova sam pogledala već,to su neki od 'klasike' koje svi kad-tad pogledamo!
    Blog ti je vrlo lijep,dizajn je također.Vjerujem da ćeš ga s vremenom još prilagoditi svojem blogu,stilu i temi.Puno sreće!
    https://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Gledala sam većinu filmova i zaista su odlični. Sve preporuke od mene za The Duff. ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  6. Pogledala sam Drugaciju,ovaj 10 stvari zbog kojih te mrzim.Zaista volim te filmove,ali pogledacu i ostale!


    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odgledala sam par filmova sa ovog spiska, a ostatak je vec dugooo na mojoj To watch listi. Kao recimo La la land. Ali nikako da se nateram da ga pogledam. Kako bilo, odlican post i sjajne preporuke :)
    Nadam se da ces posetiti moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Većinu filmova sam odgledala. Planiram da odgledam i La La land čim uhvatim malo vremena s tim da sam čula pregršt preporuka za njega! Inače, blog ti je divan! Učlanila sam se, pa bi mi bilo drago kada bi ti bar pogledala moj :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Gledala sam vecinu filmova ali od ovih koje si nabrojala,najvise volim Divergent definitivno...citala sam knjigu,gledala film...ahhh,divnoo!!Odlican post draga :)

    You are beautiful in so many ways,novi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo baš bih voleala da pročitam knjigu, možda bolje da sam to prvo i uradila, ali eto..
      Hvala! :*

      Избриши
  10. Super ieja za post. Preporuke su super. Odgledala sa odavno film 'The Duff' i super je.

    Uclanila sam se u tvoj blog, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, većinu ovih filmova sam gledala i odlični su :) Najviše mi je dopao The Duff jedan od najboljih filmova koje sam gledala :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/08/dvije-sretne-godine-roendan-bloga.html

    ОдговориИзбриши
  12. Sve sam filmove gledala toliko puta i mogu opet ! Mozda mi je La yla Land favorit jer je noviji :)
    http://hisandherway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja iskreno obožavam filmove, mada pravo da ti ažem, nemam mnogo vremena za njih. To jest, nije mi teško da ga odgledam, nego da nađem koji ću. Volim misteriju, akciju, krimi, sci- fi, i ljubavne (odnosno kad je provučena kroz film), eventualno tragedije i neke drame, i mnogo mi je teško da nađem film koji mi odgovara. :/ Ponekad kad čujem za neki film jednostavno ga nađem na netu i gledam, šta god da je. Uglavnom je to i najbolja metoda, jer se ili priča o ektremno lošim filmovima, ili o ekstremno dobrim. :D

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши