19:30

Ružne i čudne navike ljudi;


Pozdrav svima dragi moji. 

Tema mog današnjeg posta su neke ružne i čudne navike nas ljudi. 


Ja sam izdvojila samo neke, česte, pa hajde da vidimo koje:

1. Mljackanje

2. Brisanje masnih/prljavih ruku o pantalone, nameštaj i sve okolo

3. Ubeđuju vas 100 godina u nešto s čim se ne slažete

4. Izmišljaju vama ili drugima nadimke

5. Žvaću žvaku kao da preživaju :D

6. Stavljaju svoju ili još gore-tuđu olovku u usta

7. Ližu filove dok prave kolače/torte

8. Stalno prekidaju nekoga dok priča

9. Viču dok pričaju

10. Ne peru zube/imaju loš zadah

11. Menjaju dan za noć i obrnuto

12. Otimaju ti hranu/piće iz usta; ''Daj maloo''

13. Srce, dušo, maco, ljubavi.. tipovi ljudi

14. Pucaju prstima i svim drugim mogućim kostima

15. Guraju se, gaze, tuku samo da dođu pre na red



Razlog iz kog nisam htela da komentarišem ni jednu, što je veoma čudno za mene, jer volim da iznosim svoje stavove, a i bez njih mi se post čini praznim, nisam želela to ovog puta jer svi mi imamo neke navike, pa i ružne. Svi imamo mane. 

Sigurna sam da ste se pronašli u nekima od ovih, pa i ja sama jesam.


Nisam želela da dopustim sebi da neke navike oštro osudim, a druge pravdam, jer eto i ja ih radim ''pa nisu toliko strašne kao ostale''...

Čovek je jako dobar advokat za svoje greške i jako dobar sudija za tuđe. 
Svi bi trebali da se rešimo loših navika, ali logično, navikli smo se na njih i teško je bilo šta promeniti. :D


Budite tolerantni, ali  budite i kulturni.



Ja vičem dok pričam, navika šta ćeš, i ponekad ubeđujem nekoga u nešto, jer smatram da  je to ispravno...iako me to nervira. :/ :'D 


U kojim navikama ste se vi prepoznali?




             My gmail for contact: milicab002@gmail.com

14 коментара:

  1. Okej, tbh ja govorim ljudima dušo srce i to al više iz sarkazma nego ono svijetu moj i onda oni emojii lokota i kljuca, srca, Zemlje, ugh. Ne mogu. Takve me curice najviše živciraju od svih navedenih. Zakon post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Post je predobar! Pronašla sam se u nekim i to najviše u tome da ubjedujem nekoga u nešto haha.



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Mrzim kada mi neko otima hranu to najvise kao i kada ljudi ne znaju da zvacu zvake zatvorenih usta.
    BIla sam u prilici da vidim devojku koja otvori cela usta dok zvace zvaku..ja sam bila toliko iznervirana..uh.
    Zanimljiv i originalan post!

    Pogledaj moj blog ako zelis :
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma zanimljiv post i za vecinu stvari si upravu!♥

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. U pravu si za sve, bukvalno za sve vrste. Ja sam ta koja menja dan za noć i to je mnogo loše i znam da druge nervira, ali ne mogu to da promenim, barem preko letnjeg raspusta...

    Lifelover’s diary

    ОдговориИзбриши
  6. Ako mi nesto stvarno smeta,to je upadanje drugima u rec...jezim se na to hahah :D
    Odlicna ideja za post,nisam vidjala ovo ranije!!

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni! Čak i ako ne priča sa mnom ide mi na živce :'D
      Hvala, volim to da čujem! :)

      Naravno! :)

      Избриши
  7. U potpunosti se slažem sa tobom, svidja mi se post! Haha ja imam naviku da menjam dan za noć i obrnuto...
    Inače svidja mi se tvoj blog, zapratio sam te :) :)
    Ako budeš imala vremena, pogledaj moj blog!

    www.backojelic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши