18:40

''Ubice mog oca'' - kratka recenzija;

''Ne tako davno u zemlji fioka i fascikli..''
     

U prolazu sam čula za ovu seriju još u septembru prošle godine, svidela mi se njena tematika, likovi, glumci, pa i to da se napokon pojavila neka nova serija na RTS-u.

Njena premijera bila je 23. oktobra 2016.


Neću vam mnogo otkrivati, ali prva epizoda počinje ubistvom Milice - ćerke pozntog preduzimača Jovana Despotovića. 

Dramatične scene i zagonetni krajevi svake od 10 epizoda dovodili su me u neizvesnost šta će se sledeće dogoditi. Sa nestrpljenjem sam iščekivala svako nedeljno veče kako bih pogledla novu epizodu i razrešila misterije i nedoumice, ali onda su dolazile nove. 

Glavno pitanje koje se postavlja jeste - ko je ubio Milicu, a ne ''Ko je ubio mog oca'' tj. oca inspektora Aleksandra, ali je to pitanje koje se proseže kroz celu seriju i na kojem inspektor neprekidno radi.

                       


Naime, ko to ne zna, glavnu ulogu igra Vuk Kostić, on tumači mladog inspektora Aleksandra Jakovljevića i odlično se snašao u toj ulozi.
Uz njega je i njegov kolega i saradnik, u svakom smislu, Marko Janketić koji igra Mirka i odličan su tandem. Do sada nisam čula za Marka, ali smatram da će mu ova serija veoma podići kredibilitet. 
Nebojša Glogovac tumači Jovana Despotovića, Miličinog oca,
njegov kum Kosta i suvlasnk firme (Dragan Mićanović),
 kao i:
načelnik policije Marjanović (Tihomir Stanić),
 javni tužilac i Aleksandrova devojka Marija Radenković (Katarina Radivojević),
 Jelena, forenzičarka i Aleksandrva..hmm..simpatija (Nina Janković Dičić),
 Aleksandrova majka Olja (Elizabeta Đorđevska),
 šef forenzičke laboratorije Sava (Slavnko Štimac)
...
 i mnogi drugi koji svojom profesionalnošću čine ovu seriju fenomenalnom.




Svima preporučujem da odgledaju ovu seriju od početka pre nego što počne druga sezona. 

Druga sezona počinje ove jeseni (2017.)

 Još uvek se ne zna na kom programu, a emitovaće se i u još 12 zemalja.

Ono što sam do sada pročitala je da će biti još mnogo dramatičnih scena punih jurnjave i pucnjave.


Jedva. Čekam.

A vi?


Nadam se da vam se dopao moj novi post, prijavite se na moj blog, vidmo se uskoro!

                                     

Нема коментара: