20:18

Things to do before I die

Zdravo svima!
U ovom postu pišem o stvarima koje želim da uradim do kraja svog života. Uzela sam papir i napisala spisak ne gledajući na broj 'ciljeva'. Naravno ne računam one stvari koje podrazumevam, kao što su da završim fax, osnujem porodicu i slično.


 

Pa hajde da počnemo..

1. Otići na derbi 
Želim da odem na derbi dva najveća kluba u Srbiji. Šta mislite za koga navijam?




2.Skočiti padobranom

Nije mi to neka prevelika želja, ali volela bih da skočim spadobranom i da vidim kakav je osećaj skočiti sa tolike visine. :)

 


3. Naučiti dobro bar jedan strani jezik
Jezici (sem maternjeg naravno) mi nisu baš najjača strana, pa bih volela da naučim tečno engleski, prvenstveno.


4. Posetiti što više mesta i država

Želim da proputujem što više, da upoznamdruge kulture, tradicije..


5. Probati morske plodove i druge specijalitete
Mislim da nikada ne bih probala puževe i žabe, to mi se nekako gadi, ali bih volela da probam što više morskih i drugih specijaliteta.


6. Želim da posetim Guču

Egzit me ne privlači jer ne slušam toliko stranu i rok muziku, ali mislim da bi se zato u Guči super provela.


7. Pucati iz vatrenog oružja
Želim da pucam iz pištolja, a možda će mi to jednog dana biti i u opisu posla :D




8. Voziti se rolerkosterom
Volela bih da se vozim rolerkosterom i to onim veliikiim... :D
Gle, čak je i ovo broj 8, sasvim slučajno.



9. Naučiti svirati nešto na nekom instrumentu

Volela bih da naučim nešto da odsviram, na gitari najviše.


10. Istetovirati nešto ''pametno'' 
Možda bih istetovirala nešto, ali nešto ''pametno'' tj. nešto što ima neko značenje, a da to nisu slova.
Ovakvu tetovažu imala je Lola iz moje omiljene serije kad sam bila mala Mi corazon insiste (da gledala sam špansku seriju). Ne sećam se značenja al mi se svidelo...

11. Imati neki 'javni nastup'-karaoke

Pevam solidno u neku ruku i zbog strahova koje su mi nabijali, volela bih da bez straha zapevam na nekim karaokama bezh obzira ko će šta reći.


12. Šestomesečna obuka za vojsku (Možda akademija?)
Vojna gimnazija mi je bila na pameti, doduše kasno, tako da je nisam upisala, jer nisam bila sigurna u to. Ali imam neku, ajde da kažem želju, da završim obuku za vojnika.

13. Otići u akvarijum pod okeanom

Volela bih da vidim okeansko dno i velike ribe iz blizine.


14. Često donirati u humanitarne svrhe i možda napraviti donorsku karticu
Volim da pomažem ljudima koliko-toliko, ali se nadam da ću biti u boljim mogućnostima da pomažem što više.



Postoji možda još par sitnijih želja, ali to je otprilike to.

Da li vi imate ideju kako bi izgledala vaša things to do begfore I die lista?
Pišite mi u komentarima,
vidimo se u nekom od narednih postova. 

   

Moj gmail na koji možete da me kontaktirate je:
Milicab002@gmail.com

4 коментара:

  1. iskreno se nadam da navijaš za Zvezdu, jer ako je tako onda delimo istu strast da posetimo derbi i bodrimo taj crveno-beli klub. Takođe, i moja je želja pucati iz vatrenog oružja i istetovirati nešto, po mogućnosti volela bih da od svog tela načinim neki dnevnik, tačnije da tetoviram samo to nešto śto mi je bitno i što ima ogromnu povezanost sa dešavanjima u mom životu! Divna ideja, divno napisani post❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahah ee pa ne, navijam za Partizan ♥ :D Nadam se da će nam se planovi i želje ostvariti! Hvala draga. :)

      Избриши
  2. Super post! Voljela bih i ja skočiti iz padobrana i putovati ,nadam se da ćeš uspjeti u svemu!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što imamo neke zajedničke želje, takođe se nadam da će ti se ostvariti. Hvala ti. :)

      Избриши