20:36

10 znakova da vam neko nije pravi prijatelj

"Samoća je najgora."
ili
"Bolje biti sam nego u lošem društvu."?  




 Ja biram "Bolje biti sam nego u lošem društvu", jer smatram da u suštini nikad neću biti u potpunosti sama, da uz sebe uvek imam bar svoju porodicu i da ću uvek naći nekog da popričamo i da je bolje i tako nego da se družim sa nekim ko mi ne odgovara samo iz straha od samoće.
  
Pod ''loše društvo'' ne smatraju se samo lopovi, narkomani i sl. već dvolične, licemerne, sebične, korustoljubive osobe...

Sve nesporazume, svađe i nesuglasice pokušajte da rešite razgovorom. Ako je problem ne moguće rešiti to znači da ta osoba ne vidi ništa loše u tome što se dešava i da onda možda ipak nije osoba za druženje sa vama.

Znači da ipak morate da rešite sami sa sobom - Da li ćete trpeti to, da li ćete ignorisati ili ste shvatili da on/ona ipak nije prava osoba za druženje.

Ja nikada ne odustajem tako olako od prijateljstva sa nekim, ali
ako shvatim da je ta osoba loša ili da mi ne odgovara, stavim tačku i više se ne vraćam na tu priču, jer nisam neko ko danas misli jedno, a sutra drugo.

(Pisću u ženskom rodu,jer mi je lakše, razumeće me svi :)
Koji su to znaci koji ukazuju da vam neko nije pravi prijatelj ili vas ne smatra istim?


1. Ne sluša vas
Priča vam satima, komentarišete zajedno sa njom, dajete joj savete...?
Ee, onda kad dođe red na vas, vi krenete priču i primećujete da:
-gleda u stranu,
-postavlja glupa i nepovezana pitanja,
-srdačno se pozdravlja sa nekim 
i/ili započinje neku drugu priču sa vama ili nekim drugim.

Ok je da se to desi jednom, dva puta, pa i više, ali da se to dešava maltene stalno - to je bezobrazluk. Nemoguće da je baš svaki put vaša priča nezanimljiva, a i da je tako, trebalo bi da vas ispoštuje.



2. Pomoć
Stalno očekuje neku vrstu pomoći
Od pozajmljivanja sitnica do toga da joj pomažete/radite kontrolni, da prepisuje domaće, 'pozajmljujete' radove za školu, pa do pozajmice para koje nikad ne vraća...

Razume se da prijatelj prijatelju treba da pomaže i da budete uvek tu jedno za drugo, ali nema smisla da vi sve činite za nju, a ona za vas ništa... 


3. Nema vremena za vas, čak ni i letnji raspust ne provodite zajedno?
Ide vamo, tamo, dolazi joj ovaj, onaj.. i nema vremena za vas, čak ni poruku da pošalje? Za čitav letnji raspust od 2,5 meseca ili zimski od skoro mesec dana ona vam se javi samo par puta i nađete se jednom, dvaput ili ni jednom? Ma daj...

4. Ispaljuje vas i neodgovorna je
Dogovorite se da se nađete npr. u sredu u 18h, nazove vas i kaže ''Ne mogu danas." i neki glup izgovor i tako stalno...
Dogovorile ste nešto i ona to zaboravi ili tvrdi da se niste tako dogovorili...


5. Ponaša se drugačije u prisustvu drugih ljudi
 Kada ste u društvu sa nekim od njenih prijatelja imate utisak da vas omalovažava.
Voli vaše fore i normalno razovara sa vama, a onda kada dođe neko drugi ona počne da se ponaša čudno, da vas na neki način ponižava i/ili ismeva?

6. Javlja se samo kad joj nešto treba
Češće vam se javlja kad joj nešto treba.
Kad vidm poziv nekih drugarica znam da im nešto treba, jednostano se uvek javljaju samo ako imaju neku korist.



7. "Sladunjavo" priča
Po meni, nije normalno da vam neko stalno tepa, šalje srca ili slično.. To je toliko detinjasto i neiskreno.
Drugo je voleti nekoga kao druga/drugaricu i preterivati i ulizivati se...



8. Stalno nekog ogovara, vas ''nikada''
Stalno priča o nekome, ogovra neke osobe, do te mere da ne može da prestane da priča o njima kao da su joj samo te osobe u glavi.
To može biti veoma pouzdan znak da tako priča i o vama.


Normalno da neću pričati loše o nekome sa kim se družim.
Potencira kako je ''Ponosna što mi nikada ne pričamo jedna drugoj iza leđa već sve rešmo između nas dve'', a onda mi je bilo jasno sve kada smo iznenada prestale da se družimo i čujem je kako me ogovara na sva zvona. Pa, OK. :'D


9. Ne slika se često sa vama i/ili skoro nikad ne objavljuje zajdeničke slike? Stidi vas se?
Najbolje ste drugarice, često ste zajedno, dugo se družite i ona ima samo 1-2 slike sa vama? A pri tom insistira da ih samo vi stavljate na društvene mreže?

10. Ne čuva vaše tajne
Ovo je možda trebalo da se nađe na prvom mestu. Ako vam je neko dobar prijatelj trebalo bi da imate poverenja u njega. Kakav je to prijatelj koji ne čuva tajne?



Da li prepoznajete neke primere?
Da li biste nešto dodali iz vašeg iskustva? 
Pišite mi u komentarima ☺

     



13 коментара:

  1. Imam nažalost tako loše društvo da sam se u skoro svih 10 primjera sjetila jedne situacije specifične za primjer koji si navela. Posebno sam najviše iskusila peti primjer i zaista ne razumijem nekoga tko se mijenja prema tebi s obzirom na društvo??
    Srećom, ovo mi je zadnja godina sa takvim ljudima i molim se Bogu da mi u srednjoj bude bolje! Divan post <33

    Laylva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa razumeno se onda, sve sam pisala iz iskustva i takođe sam jedva čekala da završim osnovnu. Sad se nadajmo da će u srednjoj biti bolje.
      Hvala ti ❤!

      Избриши
  2. Super post! Mislim da se takve osobe treba izbjegavati u širokom luku, imala sam i sama iskustva tako da znam :) Odlični savjeti <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Sležm se sa svime ,i sama sam imala takvih iskustava,isto sam tip osobe koji jako teško prekine prijateljstvo s nekim ,ali mislim da se to svima događa i da ukoliko dođe do toga samo se treba rastati od te osobe i živjeti dalje :)
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je jako zanimljiv i originalan post, imas jako lepe ideje, zanima me gde trazis inspiraciju.
    Ovo je sve tacno sto si napisala, ja takve osobe nemam u svom okruzenju, tj verovatno ih imam ali ne kao prijatelja. Svaka cast na odabiru teme.
    Pogledaj moj blog ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa hvala! Ne znam ni ja, tražim ih u okolini i u svojoj glavi :D a ono što sam napisala je iz iskustva, drago mi je što ti nisi okružena takvim osobama. Hvala još jednom! ❤

      Избриши
  5. Imam mnogo loše razred i mnogo mi je žao što nisam doživela još ono neko pravo prijateljstvo,zapravo kada sam bila mala jesam ali nije to bilo toliko jako koliko bi bilo prava bff. Volela bih zapravo da eto nadam se da ću barem jednog dana imati neku bolju drugaricu. Naš razred je ispunjen decom koja se sve više prilagođava onim tipovima selfi,da se puće usne,oblače šorcevi koji su jako mali,slikanje grudi,slikanje zadnjice itkd.. I ja im prosto ne prijam jer nisam poput njih a to mi je drago! Sve u svemu originalan post! Odlično si sve napisala bravo!♥
    Objavila sam novi post,pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila komentar!Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prava-velicina_17.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno te razumem, ni ja takođe nisam mogla da se uklopim sa nekim ljudima iz bivšeg razreda (a znam i za budući već jednu osobu). Ponekad imam utisak da da bi imao bar neke prijatelje moraš biti ili nafuran ili da se praviš lud i gledaš kroz prste ili da jednostavno budeš glup - jer onda nišra nećeš kontati i biće ti lepo... Ali dobro šta je tu je, biće bolje! :) Hvala ti! ♥

      Избриши
  6. Анониман18. јул 2017. 16:09

    Sve je istina što si napisala, iz iskustva znam, a pogotovo ovo vezano za pomoć.
    Hvala ti što si nam poklonila jedan ovakav post, zaista nam je bio neophodan, svaka čast za ideju.

    Objavila sam novi post, ako želiš pogledaj:
    http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/2017/07/13-reasons-why-most-popular-tv-show.html
    Nadam se da će ti se svidjeti. ♥

    ОдговориИзбриши