17:30

12 zanimljivosti o filmu ''Titanik''

Jedan od najpopularnijih filmova poslednjih 20 godina je upravo ''Titanik'' koji je izašao 1997. godine.
Verujem da smo svi pogledali taj film, ko nije taj prošpušta mnogo, svima preporučujem da ga pogledaju, jer je film zaista predobar.
  



1. Sve crteže koje je navodno nacrtao Džek Doson (Leonardo Dikaprio) zapravo je nacrtao režiser Džejms Kameron.

2. Sve replike broda u prirodnoj veličini, kao i svi metalni delovi scenografije, nakon snimanja su iskorišćeni kao staro gvožđe.

3. 
Filmska ekipa imala je samo jednu priliku za snimanje scene u kojoj glavni salon Titanika tone, jer je potapanje salona ujedno značilo i uništavanje scenografije.


4.
 Većina statista u hidroelektrani broda bili su visoki manje od metar i šezdeset, kako bi čitava hidroelektrana izgledala što veća.

5. 
Dok su tek u pripremama, većina holivudskih filmova nosi lažno ime kako bi se sprečilo curenje informacija o snimanju u javnost. Lažno ime za "Titanic" bilo je "Planet Ice".

6. K
omad drveta na kom Rouz pluta pri kraju filma deo je pravog Titanika, i stoji kao eksponat u Pomorskom muzeju Atlantika u Halifaksu (Kanada).


7. 
Džejms Kameron je insistirao da film nema glavnu pesmu, ili ikakvu drugu pesmu sa tekstom. Na kraju, dogodila se Selin Dion. Kompozitor Džejms Orner tajno se sastao sa tekstopiscem Vilom Dženingsom, i zajedno su napravili "My Heart Will Go On". Kad su pustili demo verziju Kameronu, promenio je mišljenje i pesmu stavio na odjavnu špicu.

8. 
Titanik je drugi film u istoriji (sada već jedan od tri) koji je osvojio jedanaest oskara. Takođe, to je najisplativiji film u istoriji i prvi film koji je u celom svetu zaradio više od jedne milijarde dolara
.

9. Glumica koja je glumila stariju Rouz zaista je bila (jedina) živa u vreme kada je titanik stvarno potonuo. Kada je snimala film imala je 87 godina, a bila je najstarija glumica koja je nominovana za Oskara. U ulozi u filmu ona ima 101 godinu, a u stvarnosti umrla je 2010. u 100 godini. 

  



10. Reditelj Džejms je tek kasnije saznao da je na brodu Titanik zaista postojao Džek Doson koji se utopio.

11. 
Bilo je potrebno više para za snimanje filma nego za izgradnju broda, a od novca koji je zaradio film moglo bi se napraviti oko 5 novih Titanika.

1
2. 
Scena iz filma kada muzičari sviraju iako brod tone stvarno se dogodila. Svirali su sve dok se nisu utopili u ledeni okean.


To bi bilo to što se tiče 12 zanimljivosti koje sam želela da podelim sa vama.

Da li ste odlgledali film titanik i koliko puta?
Da li ste i vi plakali, ili ste koliko god se trudili da ostanete čvrsti,
 posle scene kad Džek tone popustili?
Pišite mi u komentarima vše utiske na film, kao i na moj post. :)
My gmail for contact:
Milicab
002@gmail.com
  

19 коментара:

  1. Анониман28. јул 2017. 22:54

    Post ti je savršen, uživala sam dok sam ga čitala.
    Mnogo volim filmove i bezbroj puta sam pogledala ovaj film. Nisam znala za mnoge od ovih činjenica o tom filmu, čula sam dosta teorija zavjere o Titaniku, ali ovo je mnogo zanimljivije i bolje od teorija zavvjere.
    Hvala ti što si sa nama podjelila ovako zanimljive činjenice.

    Ako želiš možeš pogledati moj novi post:
    http://amaterskaumjetnost.blogspot.com/2017/07/weird-life-hacks-summer-edition-cudni.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Volim titanic i uvijek postoji još zanimljivih informacija o njemu,jako zanimljiv post!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Toliko puta sam pogledala ovaj film da ga znam skoro napamet. I svaki put budi istu emociju kod mene što je rijetko. Ali ovaj film za mene predstavlja nešto posebno. Neke informacije sam znala, ali hvala ti za one koje sam tek saznala. Nadam se da ćeš ovako nešto napisati i za još neke filmove ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Film je stvarno prelep i predobro odrađe, potpuno te razumem ni je dan fil nije u meni probudio takve emocije.. :) Hvala ti, možda u nekim od budućih postova. :) ♥♥♥

      Избриши
  4. Divan post! Drago mi je što sam ga pročitala, jer ništa od ovoga nisam znala.


    Follow for follow?
    https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala t i, baš mi je drago! ♥

      Inače ne volim to da radim i ne želim da me neko prati na taj način, ali tvoj blog mi se stvarno dopada i pratim te iz tog razloga. :)

      Избриши
  5. Originalna tema.
    Ja film nisam pogledala jer ne volim takvu vrstu filma.
    Ja sam sigurno jedina osoba koja nije pogledala taj film haha.
    Uglavnom volim da citam zanimljivosti na bilo koju temu. :)

    Pogledaj moj novi post i postani clan ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah pa prvobitno sam napisala ''Verujem da je većina pogledala film, a ko nije to sigurno radi namerno'' ali mi je bilo bez veze pa sam ispavila ovako. :D Pa neko vreme sam i ja bila jedna od od onih (retkih) koji ga nisu pogledali i iako nisam mislila da hoće dopao mi se. :D Hvala :)

      Избриши
  6. Ja nisam gledala Titanic wuhu haha. Ne privlači me iskreno. Odgledala bi samo zbog Leo-a, ali ne želim ni to hahaha. Mozda jednom prilikom odgledam. 😊




    Zapratila sam te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ahhaha shvatam i meni je zvučalo kliše, nisam gledala ni Gospodara prstenova ni ostale te tako poznate, eto zato što su poznati ne znam ni ja, pa mi se čine bez veze. :D
      Hvala ti ♥

      Избриши
  7. Love this film so much. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Surprise Kawaii Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  8. Gledala sam Titanic svega nekoliko puta, ali ga se sjećam kroz maglu. Ful me sad zaintrigirala ova činjenica s komadom drveta i Jackom i Rose. Super post!:)❤

    btw jako mi se sviđa tvoj izgled bloga. Zapratila sam te pa bi mi bilo jako drago kad bi pogledala moj blog. :)
    sretnisanjar.blogspot.com - novi posr

    ОдговориИзбриши
  9. Verovatno sam jedina koja nije pogledala ovaj film, imam utisak da će mi biti dosadan. Jako zanimljive činjenice. ♥
    Uzvrati praćenje.

    www.misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi :D I ja sam imala takav utisak i svi su se čudili kako to da ga nisam gledala, dok ga nisam pogledala. :D Hvala ♥

      Избриши