19:04

Led u plamenu (Hot Ice) - Nora Roberts; Recenzija knjige

Ova knjiga prvi put je izašla 1987. što ja do sada nisam znala i baš me je iznenadilo. Ja sam je kupila u Univerexportu, a vi ako želite sigurno možete da je pronađete u Vulkanovim prodavnicama i sajtu.


               

Evo kako bih ja ukratko opisala sadržaj ove knjige:

Bogata devojka kojoj je sve na dohvat ruke i ni za šta ne mora da se portudi, žudi za akcijom koja bi ubila tu monotoniju njenog bezbižnog života.
Ona na veoma neobičan način upoznaje dečka koji je, kako on kaže, '' Slobodni strelac, slobodnjak...Radi isključivo za sebe''. On je veoma spretan i inteligentan mladić, lopov, koji živi 'od danas do sutara'. On ima dokumenta koja ga vode u neverovatnu avanturu, a potreban mu je novac, ona ima novac, a potrebna joj je avantura. Pa oni, Vitni i Dag, ni manje, ni više, kreću u lov na blago.

Možda zvuči suviše bajkovito na prvi pogled, ali nije...
Led u plamenu? Dag je jednom prilikom dok je pričao o Sidnejskom dijamantu, rekao: ''Kao da držiš nešto u isto vreme i ledeno i vrelo'' ili je ipak on led, a ona plamen?

Protumačite sami.
   
Od mene imate sve preporuke da pročitate ovaj roman.
Na mene je ostavio dobar utisak, zavalim se u fotelju, ljuljam se na ljuljašci ili sedim na klupi u bašti, pročitatam jednu stranicu, pa još jednu i još jednu...
„Još jedna fantastična priča u kojoj ćete uživati!” ‒ New York Daily News


Nadam se da sam vas barem malo zainteresovala za knjigu. ☺ 

Pišite mi u komentarima, da li ste čuli za nju, da li ste je čitali i/ili kako vam se dopala na osnovu mog opisa.. 


Svaki vaš komentar je dobrodošao! ☺♥



Gmail for contact and collabration:
milicab002@gmail.com

8 коментара:

  1. Super post! knjiga se čini baš zanimljivom,nastojati ću je pročitati!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27. јул 2017. 22:45

    Prije svega, hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom blogu i na svim divnim riječima i pohvalama. Zaista mi to mnogo znači.

    Ja nažalost nisam čitala ovu knjigu, ali sam čula za nju. Mnogo mi se dopada tvoj opis ove knjige, i baš si me nekako zaiteresovala da potražim ovu knjigu i pročitam je.

    Divan post, sve pohvale. :)

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam čitala knjigu ali sam čula i imam veliku želju !
    Zapratila sam te nadam se da ćeš uzvratiti !
    Novi post na mom blogu bilo bi mi i više nego drago da pročitaš :)
    https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, obozavam knjige, ali iskreno Noru nisam imala prilike da pročitam, uvek sam gledala sve nešto drugo, sada si me primamila da pročitam ovu knjigu! Pratim te i srećno sa pisanjem! 💞💞💞

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Da, zumem, ja sam je sasvim slučajno odabrala i nisam se pokajala. Hvala još jedom. ♥♥ :)

      Избриши