13:30

Moj kućni trening - Aplikacija koju koristim

Moram priznati, nije da volim da treniram i da se bavim sportom. Nekad me toliko mrzi da prstom maknem. Zato kad rešim da vežbam, potrebna mi je neka dobra aplikacija da mi predlaže vežbe. Ne idem u teretanu, prosto kod kuće mogu da vežbam kad god mi padne na pamet, u teretani se ne bih najbolje snašla sa spravama (pretpostavljam), a i sramota me je da se pojavim tamo, ako ćemo iskreno haha...

Aplikacija koju trenutno koristim zove se Female fitness - Women workout


Pored ove, aplikacije koje najviše instaliraju su:  

                             
i pretpostavljam da su veoma slične. 
Naravno da je zabluda da možete naročito da smršate ili postignete nešto specijalno za samo 30 dana, ali aplikacije su veoma korisne jer pomoću njih određujete intenzitet, zadaju vam se postepeno vežbe koje morate da uradite itd. Da se ja pitam uradila bih tri vežbe i više ne bih znala šta da radim. 😂😂

Kod aplikacije koju sam ja instalirala mi se sviđa što vam ne odbrojavaju vreme za koje treba da uradite vežbu.
Nakon odrađene vežbe pritisnete ✔️ pa sledi pauza između vežbi koju možete da preskočite.

Npr. pre sam koristila neku u kojoj npr. treba da uradiš 10 "magarećih udaraca" i ja to uradim za 10 sekundi i onda moram čekati da prođe odbrojavanje. 


Ovako izgleda kod FF-WW
   


Ovako izgleda jedan trening (u početku): 

                                       
                  

             


Postoje nivoi, pored toga možete da vežbate celo telo ili posebno, ruke, noge, zadnjicu, stomak i to u 3 intenziteta.


                     

Ja občno uradim jednu seriju za celo telo i još jednu, neizmenično za ruke, pa sutradan noge itd. 

Možete da napravite svoj profil i pratite potrošnju kalorija, i smanjenje kilograma.

                                
                                                                          Debela ✌️


Takođe imate i jutarnje vežbe i vežbice pred spavanje, lagane, istezanje i tako to.




Jaa to ne koristim jer, realno, još mi samo to fali ahah najbolje ceo dan da vežbam..

Još neki dodaci su tipa daily tips i podsetnik...

E sad, što se tiče mojih rezultata ja sam app koristila jedno vreme, e onda sam par dana morala da prestanem i onda nisam nastavila duže vreme, pa sam sad ponovo počela haha tako da tu ne može biti rezultata.

Ljudi moji ja posle treninga budem isceđena, mokra kao čep (ne kontam ovu izreku ali ok.)
Primetila sam 'samo' da su mi mišići zategnutiji, ali i to je napredak


Pored toga morate da se pridržavate zdravije ishrane. 

Videćemo da li će kasnije biti još rezultata, s obzirom da vežbam svaki dan. 

Da li ste vi ikada koristili slične aplikacije i da li su bile korisne i/ili učinkovite?

Sledeći post izlazi uskoro i biće napokon BTS. 😉

Prethodni post: Najbolji filmovi koje sam odgledala u poslednje vreme


12 коментара:

  1. Super ideja za pisanje posta. Ja sam jednom "krenula" vježbati na taj način, ali naravno, od toga nije bilo ništa. Krenem puna entuzijazma, a nakon dva dana već odustanem jer "nemam vremena".😂 Odlično napisan i detaljan post. <3

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha ja češće kao hoću da počnem al nemam volje, a kad krenem to traje neko vreme i onda neprimetno prestanem.. 😁 Hvala 😘

      Избриши
  2. Mislim da su ovakve aplikacije korisne svima nama koji nemamo vremena za teretanu ili nas jednostavno sramota xD Ali sigurno da se kroz određeno vrijeme mogu primjetiti dobri rezultati ukoliko se pridržavamo i zdrave ishrane :) Super post, drago mi je da si preporučila svoju omiljenu aplikaciju!

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post draga!
    Ovakve aplikacije su jako korisne ali vise volim da se koristim videima na youtube-u. Ovu app sam instalirala jednom i koristila na neko vrijeme i nakon toga presla na videe. :)
    Jedva cekam da procitam tvoj BTS post. ♥

    Novi post je na blogu. :)♥
    GLOWLLIE

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Koristila sam ovu aplikaciju početkom leta i vežbala oko 20 dana. Bilo je napretka, ali šteta što sam posle toga odustala. Posle toga nisam više imala motivaciju i to me baš nervira kod sebe.


    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pre svega moram da napomenem da ja aktivno koristim tu aplikaciju.Aplikacija je najbolja koju sam probala do sada.Stvarno mi je drago da cujem da jos njih koristi istu aplikaciju.Uzgred,zapratila sam tvoj blog,ukoliko zelis mozes pogledati moj znacilo bi mi svakako.

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, vidim da je aplikacija veoma poznata. Hvala ti, hoću naravno. ♥

      Избриши
  6. Jao sad vidim da si pisala o ovim aplikacijama pre dve nedelje, a ja sam pisala juče, a pre toga nisam ni znala za tvoj blog. A sada sam se baš oduševila što smo sasvim slučajno imale istu ideju :) :) :)

    https://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши