20:56

"Summer vibes"

Nikako nisam mogla da smislim naziv za ovaj post... Razmišljala sam i o tome da  li uopšte da ga pišem...


Samr vajbs - to je ono kad se zabavljaju na plaži, kad ispijaju koktele na obali, kad se brćkaju u bazenu, duge šetnje i okupljanje sa prijateljima, ćaskanje do kasno, kampovanje u prirodi, ono kad su svi super zgodni, neke kao vezice, šeme, zajedničko gledanje filmova uz piće i grickalice, putovanja more...
                               Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за summer vibes tumblr

Da, daa sve to! I ko zna, još ponešto..
A ja? Ja nemam baš ništa od toga... Ja, nemam prijatelje. Nemam ih. Svi su tu dok sam im potrebna u školi, a kada je meni potrebno društvo PUF nema ih, nikoga. Nikoga nije briga..

Naiđe tako par dana na letnjem raspustu kada se osećam depresivno. To traje kratko i u toj fazi tražim citate i pesme koje će opisati ono kako se ja osećam.. Tada osećam veliku potrebu da im to nabijem na nos, da im stavim do znanja koliko ih u tom trenutku ''mrzim'' Ne naravno, ne mrzim ih, ne mrzim nikoga, ali mrzim tu, pa šta god da je, nepravdu?

Moj letnji raspust izgleda otprilike ovako: gledam filmove, serije, čitam knjige, ljuljam se na ljuljašci u dvorištu, obično dok čitam ili slušam muziku, pišem postove za blog i čitam ih, nekada, ali retko odem da se vozam biciklom, odem kod babe koja je tu u istom gradu, odem na kupanje ako je lepo vreme i štikliram odrađene stvari sa ''bucket list-e''  koja služi da mi na neki način upotpuni vreme..


Znači generalno slabo izlazim iz kuće. Ne sete se ni poruku da puste, retko retko, a meni je više dosta da je budem ta koja šalje poruke inicira izlaske... Ko hoće zvaće. 
Nervira me tata sa komentarima idi negde, stalno si u kući bla bla bla.... Pusti me čoveče, kao da ne bih išla da imam gde... 
Nisam baš tip koji se pokupi i ode sam pa priđe nekome.. Ne volim da prilazim prva ljudima.
Inače ako se pitate, nemam komšiluk, tu je par kuća bez mojih vršnajka, a živim pri karaju grada. 

Želim da izlazim, da se provodim, da idem sa nekim u bioskop, šetnju, želim da se družim, da se zabavim... Nemam prijatelje. Sve što mogu da uradim je da sedim kod kuće čitam knjige i gledam serije i filmove koji u meni bude još veću tugu dok gledam kako je tim likovima zabavno. Moj život je dosadan, pitaće me starost gde mi je bila mladost. 






Ne, ne očekujem niti uopšte želim da me iko sažaljeva ili tako nešto. Jednostavno želim da podelim sa nekim kako se osećam, pa čak i ako vaša reakcija bude ''vidi ovu jadnicu'' ja to bar neću videti...


Резултат слика за i'm not lonely i'm with me i like me

Možda je probelm u meni, sigurno jeste iako se trudim, ali svejedno, zar ne postoji neko poput mene?
        ...........................................................................................................
P.S. Moram da spomenem da me je za ovaj post na neki način podstakla da ga napišem Isabela Breber sa svojim postom "Današnje prijateljstvo? Hmm" ☺️




18 коментара:

  1. Bukvalno ista situacija kod mene. Da mi je neko rekao pre koju godinu da ću sedeti kod kuće ceo raspust i odgledati sve što je fizički moguće odgledati, prvenstveno da ću da gledam serije, koje nikad pre nisam gledala... Ne bih mu ni u snu poverovala. Okej, jesam putovala i ići ću na more uskoro, ali činjenice da sam za ovih par meseci odgledala svaku utakmicu od prvog do poslednjeg minuta, da sam više filmova i serija nego što sam ih ukupno u životu pogledala, da sam našla pesmu sa brutalnim tekstom na jebenom makedonskom i da sam naučila da nacrtam ananas na noktu jesu zabrinjavajuće. A bukvalno i da hoću, nemam s kim da izađem. Olakšavajuća okolnost je da sam završila osnovnu, u vezi koje mi je najlepše sećanje njena fasada (fino urađena fasada, šta fali), tako da ću možda pronaći kasvetno društvo u srednjoj. Okej, počinjem da davim. Htedoh da kažem da prolazim kroz isto i da znam da se osećaš izolovano, jer se i ja tako osećam. Imaš moju podršku ❤

    The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa eto razumemo se. Ja sam imala istu nadu prošlog leta kao ti sad al ništa se niej promenilo ahah al neću da ti rušim snove, obično ljudi pronađu dobre prijatelje u srednjoj! :D Hvala ti!! ♥♥

      Избриши
  2. Draga moja, u ovom postu kao da si opisivala mene i moje osjećaje. Jednostavno, nemam prijatelje i to me ubija, gledam storyje i ono, samo čekam da zaplačem. Čitam knjige, gledam filmove, pišem blog -što god samo da ne mislim o tome da jednostavno nemam sa kime onako iskreno popričati. I, samo da ti kažem da uopće nije problem u tebi, nego u ovom okrutnom svijetu koji ne cijeni više apsolutno ništa. Vjeruj mi, nisi jedina.
    P.S. Imaš moju potpunu podršku i drago mi je što te moj post potaknuo da ovo napišeš.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  3. Razumem te. Ali isto tako znam da ce doci bolje vreme i da ces imati prijatelje koji ce od srca da te cene i postuju, imaces one prave prijatelje koji ce uvek da budu tu za tebe. U mom slucaju, imam samo jednog pravog prijatelja i to je meni dovoljno. Ali isto tako znam da su nekad knjige, serije i filmovi bolje resenje za neke stvari. Volela bih da mi pises na instagramu, fejsu bilo gde kada vides ovaj komentar. I da, nisi sama. :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Slicno se osjecam kada su prijatelji u pitanju.Bukvalno,svi me se sjete kada im trebam zbog skole,a onda,nigdje ih nema.Zato sam ja prva odlucila da prekinem kontakt s njima.Ne,nisam se svadjala,samo nisam vise s njima kao prije i nikad ne izlazimo.S nekima s kojima se nisam bas druzila bih pokusala da ostvarim prijateljske odnose,ali tu nije bilo efetka.Zato sam odlucila da sam sama sebi dovoljna i da mi je ljepse samoj no s ljudima kojima sam nebitna i koji su tu samo kada im nesto treba.Ali,bez obzira na nedostatak drustva,raspust mi prolazi lijepo,idem na more svaki dan,jer zivim blizu mora,citam,gledam seriju,slusam muziku,putujem,provodim vrijeme s porodicom...Ali,isto tako jedva cekam srednju,prije svega,da bih malo izasla iz te zone komfora koju mi je raspust priredio,a i jer me smjer koji sam upisala interesuje.Takodje,upisujem se na jezicki kurs da usavrsim engleski.I naravno,nadam se boljem drustvu.Jedva cekam da vidim kako ce biti.A ti se ne brini,jer nisi sama u ovome.Citam komentare i vidim da ima dosta njih,ukljucujem tu i sebe,koji se osjecaju slicno kao ti.Samo opusteno,sve ce to proci.A i bolje ti je samoj nego s laznim prijateljima.Bar imas vise vremena za sebe,blog i svoje ciljeve.:)


    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Možda se na mom blogu vidi drugačije, ali znam tačno na šta misliš. Dok je škola u toku nekako svima si potreban i tu su, ali čim dođe raspust eto nema ih više, sličan primer prelazak iz osnovne u srednju skolu...poslednji put sam neke osobe videla na maturi. Znam kako ti je ali ne brini, ako ti je potreban neko za priču eto računaj na mene, ne znamo se uživo ali znam kako ti je...Ne pamtim kada sam poslednji put izašla sa 'društvom' ali lepo je da imaš bar nekog sa kim možeš da pričaš, ne znam koliko ti je od pomoći ali evo ja sam tu ako ti išta bude zatrebalo. Furaj svoj fazon, piši blog, radi stvari koje voliš i ne brini se za to, jer je svakako sve to prolazno. ♡

    ОдговориИзбриши
  6. Usamljeno i bez društva sam se osjećala samo jednom, i to prije tačno godinu dana kada mi se najbolja prijateljica odselila u Njemačku. Mislila sam da više nikada neću izaći iz kuće da se više nikada u životu neću zabaviti, ali iskrena da budem, trgnula sam se malo i vratila se ekipi sa kojom sam sa prije družila, ali isto tako sam upoznala curu sa kojom sam sad nerazdvojna. I upravo juče mi je došla najbolja durgarica iz Njemačke ovdje na raspust i nas tri se super provodimo.
    Znam da ti je nezgodno i da ne želiš svoj ponos i sebe da gaziš i da letiš za drugarima, ali predlažem ti da izađeš iz kuće i vjerujem da ćeš se negdje uklopiti. Kada krene škola pronaćićeš neko novo društvo, jer se u školi uvijek dešava nešto zanimljivo i možeš odlično da se zabaviš. Želim ti sve najbolje♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije u pitanju (samo) ponos, nego dostojanstvo, gazim ga već godinama, ceo život.. Izađem iz kuće... i šta onda? Jbg nije to baš tako, ti si imala kome da se vratiš... Nemoj pogrešno da me shvatiš, razumela sam šta si htela da kažeš, ali nije sve baš tako kako se čini. Hvala ti na lepom komentaru.

      Избриши
  7. Potpuno te razumem. Evo, završih osnovnu i posle toga niko da mi se javi, a tek ni da me pita barem kako sam. šta radim. Raspust mi prolazi tako što sam po ceo dan u sobi, gledam serije, pišem blog i čitam ih, retko kad se desi da sama izađem da prošetam ili vozim biciklu. Nije to to kada si sam. Nadamo se da će biti bolje! ♥

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Raspust između osnovne i početka srednje je ispunjen nadom i maštanjem o srednjoj školi, to te drži, ali kada završiš prvi, kao ja sada, i situacija ostane ista, ee to je već problem :D Nadamo se, hvala ti na praćenju i komentaru! ♥

      Избриши
  8. Čini se da se više ljudi pronalazi u ovom nego što si očekivala. Moram priznati da sam cijelu godinu (što godinu, čitavu srednju školu) bila u istoj situaciji. Također ne volim prva prilaziti ljudima jer sam dosta sramežljiva, mama i tata su puno puta znali susresti moje "prijateljice" vani i pitati me zašto nisam s njima, dok je moj odgovor uvijek bio "nije mi se dalo ići". Ustvari, bilo me je sram reći da nigdje nisam pozvana i nisam htjela da se brinu. Žao mi je što prolaziš kroz to jer situaciju kao što je ova nikom ne preporučam. Ali eto, ja sam se zbližila s nekim drugim ljudima u posljednje vrijeme i ne osjećam se više toliko usamljeno. Ono što ti mogu sa sigurnošću reći je da će taj period proći. Upoznat ćeš ljude koji će te naučiti cijeniti, koji se neće moći zasititi tvojih priča i tvoje prisutnosti. Izdrži samo još neko vrijeme.... Ni meni nije jasno zašto se nepravedne stvari dešavaju, ali svako "zašto" ima svoje "zato". Naučit ćeš kako se zabaviti bez prisutnosti drugih, upoznat ćeš sebe, bolje cijeniti prijatelje i eto.... Sve te to oblikuje u ono što jesi :) da sam ja tamo, sigurno bi se družila s tobom!
    Želiš li da se međusobno zapratimo?
    xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Toliko mi je drago da si skupila hrabrost da objavis ovaj post. Nisi sama. Nikada. Dokle god pises i imas blog znaj da smo makar svi iz ove nase zajednice tu za tebe. Takvo leto, kakvo si ti opisala, zapravo uopste nije lose. Zapravo si opisala vecinu mojih leta tokom osnovne skole. I ja takodje imam ljuljasku u dvoristu, i i dalje, sa skoro sesnaest godina, volim da stavim slusalice i ljuljam se tamo, samo da malo iskuliram od svega. Iskreno, dobar je osecaj. Pogotovo kad me komsije gledaju kao kretena 😂. Sve u svemu, ukoliko se nekad osecas kao da nemas ni sa kim da pricas, ja sam tu. Slobodno mi se javi na instagramu ili blogu, kad god se osecas kao da si sama na svetu. Ako nista drugo, veruj mi da znam kakav je osecaj.

    Novi post je na mom blogu, cisto ako bi zelela da pogledas---
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe mi je žao što tek sad vidim komentar, ali i sada mi je drago da pročitam ovako nešto, ovako lep komentar! Mislim da ću se povremeno vraćati ovde da ih čitam! ♥♥

      Избриши