20:06

Preporuka filmova - Ocenjujem komedije #1

Moja omiljena 'rubrika' je preporuka filmova. U poslednjih par dana pred spavanje sam gledala filmove, i to komedije. Retko kad gledam taj žanr, ali i retko koji takav film i bude smešan ustvari haha


Tako da sam rešila da vam u ovim preporukama predložim neke zanimljive komedije koje sam gledala, videćete... :)

VAŽNO:
Sve zavisi kome je šta smešno, naravno, ja se možda smejem nekad na gluposti, a nekad mi nije smešno što jeste nekom drugom  😄 to je valjda normalno.

Ja na primer uglavnom nisam oduševljena komedijama u kom su glavni akteri glupi, ako kontate šta hoću da kažem 😂 Npr. neko je toliko glup i smotan da to treba kao da bude smešno, a meni to zapravo ide na živce  haha Krenula sam da gledam film Dumb and Dumber (1) (Glupan i Tupan), neki su ga toliko hvalili u komentarima ispod kako je smešan, a meni tu ništa nije smešno, čak mi je i u nekim momentima morbidno...

U ovim recenzijama filmova biće kategorije, opis i lično mišljenje pa vi sami procenite, da se razumemo svagi od ovih filmova jeste zanimljiv i u neku ruku smešan. 

             Četiri kategorije 😂, 😄, 🙂 ili 😏 


Delivery man 😂


''David Voznijak život baš ne uzima pzbiljno, kao ni posao. A onda saznaje da je njegova donacija spreme klinici za plodnost davne 1994. greškom rezultirala sa ukupno 533 rođenda deteta. Većina njih preti tužbom klinici tražeći identitet svog biološkog oca. Hoće li David istupiti?...''

IMDB Ocena 6.4 
Moja ocena 7.5

Moje mišljenje: Film je zanimljiv, bilo je nekih momenata gde sam počela da se smejem i uplašila se da sam probudila pola kuće. Preporučujem ga, iako nećete baš umreti od smeha, ja realno još nisam naišla na takav film... 


A thousand words  🙂



"Džek Mekol je jezičavi književni agent, koji može sklopiti bilo koji posao, bilo kad, bilo gde. Ali nakon što slaže jednom guru-u, odjednom otkrije da mu život zavidi o čarobnom drberu sa 1000 listova od kojih po jedan predstavlja svaku izgovorenu ili napisanu reč. Sada Džek mora prestati govoriti i smisliti neki neverovatan način komuniciranja ili mu se zlo piše..."

IMDB ocena 5.9
Moja ocena 7

Moje mišljenje: U filmu je jedino smešna situacija gde jedan brbljivac ne sme da pisne ni jednu reč i način na koji on pokušava da preživi ne pričajući.. Inače nema ništa posebno komično i smehotresno. Izuzetno lep film i vredan gledanja, ali, kao što sam već rekla, nije naročito urnebesan. 


Johnny English (2003) 😄

                                                 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за johnny english 2003


"Kad se sazna da je omiljene britanske dijamante neko ukrao, služba poziva svog najboljeg čoveka, agenta jedan, ali gotovo isto tako brzo kako se pojavio, agent završava mrtav. Nakon iznenadnog napada na MI5, Johnny English, britanski najpouzdaniji, ali ne baš inteligentan špijun, postaje jedini britanski spijun, za kog se svi nadaju da će zaštititi svoju državu, saznati ko stoji iza ubistava njegovih prethodnika i demonskog plana krađe kraljevskih dragulja, simbola nekadašnjeg Britanskog carstva."

IMDB 5.8 
Moja ocena: 7.2

Moje mišljenje: On je onako 'malo' blesav i previše smotan, ali je izuzetno pošten i dobar. Ja sam prvo gledala drugi deo koji je dole ispod, i moglo bi se reći da u nekim momentima ispadne izuzetno mudar, što se za prvi deo ne može reći.. 

Zanimljiv je i u dosta navrata zasmeje, bolji mi je drugi deo što je i očekivano jer je prvi maltene moje godište hahah :D 



P.S.  Dok sam gledala film J.E. radnja me je podsetila na film Pink Panter u kom se isto radilo o krađi dragulja i blesavom detektivu pa sam se setila da je i taj film komedija i da je izuzetno bio zanimljiv i smešan, ali sam ga davno gledala i ne mogu tačno da se setim radnje, a ne bih baš da gledam ponovo, pa ko nije nek pogleda i ovaj film :)

                                    Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за film pink panter

"Dijamant neprocenjive vrednosti je ukraden i može ga naći samo najveći detektiv Francuske, inspektor Žak Kluzo." (2006)                                               
                                                    i 
"Stiv Martin ponovo u ulozi smešnog inspektora Žaka Kluzoa u ovoj savremenoj farsi zajedno sa Džonom Kliz koji  će glumiti glavnog inspektora Drajfusa. Garsija, Molina i Raj će tumačiti uloge detektiva i eksperata koji se udružuju sa Kluzoom u lovu na lopova koji krade umetničke predmete širom sveta." (2009)
Johnny English Reborn (2011)  😄



"U godinama kad su špijuni tajnih službi neastalli sa scene, Ingliš je svoje veštine brusio u udaljenim delovima Azije. Kad tajna služba njegovog veličanstva sazna za planiranje napada na kineskog premijera hitno moraju pronaći agenta, pre no što se dogodi tragedija i izbije globalni haos. Kad ga svet ponovo zatreba - Džoni Ingliš se vraća u akciju..."

IMDB 6.3 
Moja ocena 7.7

Mišljenje: Kao što sam već rekla drugi deo mi je malo bolji, zanimljiv film, pored komedije spada i u akcioni, kriminalistički i avanturistički film. U septembu izlazi treći deo. 

The Hangover 😏

 


"Dva dana pre svog venčanja, Doug odlazi u Las Vegas sa svoja dva najbolja prijatelja Philom i Stuom te budućim šo­gorom Alanom na ludo momačko veče za koje su se sva četvo­rica zaklela da je nikad neće zaboraviti,ali ni spominjati. Međutim, kada se trojica momaka sledećeg jutra probude s nezapamćenim mamurlukom, nitko od njih ne može se ničega setiti. Njihov hotelski apartman u potpunosti je uništen, a mladoženje Douga nema dos­lovno nigde!"

IMDB ocena 7.7

Moja ocena 7

Ljudi bojmi se da bih ja bila kao ovaj Stu po pitanju paničenja hahah :D

Ovaj film spada u komediju, ali bih ja pored toga dodala i avanturu, jer je radnja možda malo satirična i dramataična, ali ne i preterano smešna. 

Film je bio zanimljiv, imao je i dozu misterioznosti i sve je to okej, preporučujem ga, zato se i nalazi na spisku, ali ocena komičnosti je poslednji 4. smajli.
Moram primetiti da je IMDB ocena veoma visoka (s obzirom na ostale njihove ocene) haha :D 



Ovo je bio prvi deo, planiram da objavim i drugi, ako imate neki predlog ili ideju pišite mi u komentarima. ;)
Jeste li gledali neki od ovih filmova?

  

18 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ovaj film. Mislim da je jako dobar kada želimo da pronađemo neki film. Ja sam pogledala sve osim posljednjeg i meni su bili jako simpatični.. Odličan post draga ❤️❤️❤️

    For all teenagers

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan izbor filmova. Pogledala sam Pink Panther i Johnny English.

    isabelabreber.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super lista filmova. Pogledala sam samo Pink Pantera i to nekoliko puta. Za ostale filmove sam cula,ali ih nisam gledala. Definitivno cu morati da odgledam neke.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam gledala nijedan od ovih filmova.Inace,ne gledam komedije i rijetko se desilo da odgledam neku domacu,bas iz razloga koji si ti pomenula.Dosta komedija uopste nije smijesno.Mozda je to do mene i mog smisla za humor,nzm.Ali ove mi djeluju ok,bar po tvojoj prici,tako da cu ih pogledati.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
  5. Nice post! Thanks for sharing)

    http://evgphotos.com/2018/07/28/red-bell-trousers-and-striped-crop-top-outfit/

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post i dobar izbor komedija! :)
    Zapratila sam te, ako možeš da uzvratiš.
    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. E i meni vrlo retko nešto bude smešno u komedijama, tako ih kao žanr, generalno gledno, ne volim i ne gledam. Kad bolje razmislim, mislim da nikad u životu nisam odgledala nijednu komediju do kraja😂 Znam za par poznatijih filmova sa liste, a moram da priznam, mislim da si me naterala da odgledam neke, jer mi prema opisu deluju jako dobro. Odličan post, Milice ❤️

    The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  8. E ovo je ono što mi je trebalo ovih dana, tražila sam neke dobre komedije ili horore reda radi jer treba potrošiti ovo vreme na nešto tako da mi je ovaj post bio od velike koristi a i odličan je, opis je super, ima sve što bi trebalo da ima a sigurna sam da ću večeras gledati Delivery man, deluje mi nekako najzanimljivije zbog ideje filma :) Hvala na predlozima <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post, jako mi se sviđa ideja. Obožavam film Johnny English i općenito volim gledati komedije, omiljen su mi žanr filmova. Sve ove filmove sam gledala i nisam požalila. Eto, ako tražiš još koju dobru komediju pogledaj The Duff, ako još nisi. <3 <3 Sve u svemu učlanila sam se na tvoj blog, pa ako želiš pogledaj moj blog i uzvrati follow :)

    Blog - https://doroty4.blogspot.com/
    Instagram - https://www.instagram.com/doroty5x/?hl=hr

    ОдговориИзбриши