14:06

Farbala sam kosu *SOKOM*; Kako je meni ispalo? #Storytime

U mojim planovima za leto bilo je i to da nešto promenim na svojoj kosi iii pošto su mi se odavno sviđali crveni i plavi(žuti) pramenovi i ombre reših ja da probam crveno, ali sa step sokom. Čisto da vidim kako će mi stojati i za promenu.
Znam,  znam, detinjasto, ali što da ne? 😂
Verovatno ste već hiljadu puta čuli za ovo, mada ne verujem da su mnogi od vas probali.


Gledala sam tako malo po netu kako je drugima ispadalo i šta treba da radim.. i kupim ja step sok šumsko voće.
Sve u svemu, potrebna je šerpa s vodom, nekoliko kesica stepa (2-3) i stari peškir.

Dobro, uzmem ja neku šerpu, sipam je skoro skroz punu i stavim da proključa. Kaže kad proključa staviš taj prah iz kesice promešaš i u tako vrelo staviš kosu.
                                (Još malo sam dosula nakon slikanja ahha)

Vri ona voda, oko tri litre vode, ja pripremim samo 1.5 kesicu u činijicu, jer sam se bojala da ne bude jaka boja i da ne bi trajalo jako dugo (nekima je 3 meseca) dok ne vidim kakvo će biti.

Saspem ja onaj prah u šerpu .. KAD JE TO BUKNULO... 🌋
Znači VULKANSKA erupcija, iskipila je ako ne litra na šporet, pun šporet soka od šumskog voća... 😮🤣

Jao kuku meni, sklonim šerpu i briši ono da ne oboji novi šporet, mama bi me ubila haha... (tako da se voda malo ladnula)

Smotana level pro, ovo samo meni može da se desi... 😝



Šerpa na stolu i nagem ja glavu napred da bih išta videla, mada pretpostavljam sad da je tako neravnomerno i da bi bilo bolje da sam nagnula glavu nazad, ali dobro...
                                               Pre farbanja

Neko reče drži se oko dve minute... Živa sam se oznojala od one pare ... Htela sam da se ne primeti kao linija dokle je farbano pa sam tom četkicom sa slike pokušavala kao nešto...ma.

Kontam ja na šta će ovo ličiti, neću valjda celu noć ispirati kosu...

Gledam ja u kosu, kontam slabo se ovo nešto vidi, al ajd...

Umotam u peškir, u njemu treba da stoji oko 10 - 15 minuta.


Kad je napokon prošlo 12 min, ne ispira se pa sam uzela da osušim kosu; I da, kosa se ne lepi i nije oštećena.

SVIĐA MI SE REZULTAT!


Nije jako upadljivo što mi je i bio cilj, smo što je tu verovatno trebala veća posuda sa više vode i više kesica soka, jer je moja kosa gusta pa nije sve uhvailo, tako da je baš neravnomerno, ali to je normalno i očekivano.

U suštini sviđa mi se kako mi soji i kako je na kraju ispalo.:D

            

P.S. ne da nisam profi fotograf nego nisam nikakav tako da ne zamerite za slike haha

Šta vi mislite o ovome? Da li biste probali? Jel mnogo glupo haha? 😅
Možda sam 'matora' za tako nešto al raspust je i sve može da se isproba... hahah 😇

Vidim se u sledećem postu. Pozdrav!

15 коментара:

  1. Divno ti stoji! Ja sam prošlog leta radila isto! Doduše moja kosa je plava, pa mi se više videlo nego tebi, ali bilo je brutalno! Na žalost, samo se čini da ne oštećuje kosu. Ošteti je itekako. Krajevi su mi uvek bili izuzetno suvi, čak i posle šišanja. I još mi se i nije isprala boja, a prošlo je skoro godinu dana. Ima je u nekih blagim tonovima, ali jedva čekam da mi kosa poraste da isečem to jer me nervira. :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nem pojma, meni kosa nije ništa oštećenija nego što je bila, a i već posle prvog pranja mi se čini da se dosta ispralo, sve zavisi od osobe do osobe. Hvala na komentaru! :)

      Избриши
  2. Super ti je kosa. Iskreno,nisam znala da je to moguce uraditi sa kesicama soka. Moracu i ja da probam. 😃😉

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Viđala sam neke koje se farbaju tim skovima i bukvalno imaju onu liniju koja razdvaja prirodnu boju kose i ovu od soka i to je meni toliko grozno da to nije realno. Ali, mnogo mi se dopada kako je tebi ispalo. Ima taj ombre efekat, postepeni prelaz... Stvarno je predobro. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, izgleda smešno pogotovo ako su još ošišani na ravno... :P Hvala! ♥

      Избриши
  4. Hvala :D ahah biće super ako meni toliko dugo izdrži! :D

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, draga. Ja sam htela ranije da isprobam ovo. Jako je lepo ispalo.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Cula sam za ovu ideju i cak je moja drugarica isprobala i ispalo je ok.A i takodje mi se svidja kako je tebi ispalo.Super post i originalna tema.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Lepo ti stoji,bas mi mi se svidja i mislim da ce jos lepse biti na suncu. iskreno ja tako nesto ne bih pokusala jer se ne bi nista videlo na crnoj kosi i napravila bih jos veci haos. :D
    Nova sam Primrose

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман18. јул 2018. 23:24

    Čula sam za ove sokove i farbanje sa njima, ali nikada to nisam probala. Gledala sam videe na jutjubu i videla kako nekima grozno stoji, ali tebi - tebi je ispalo savršeno. Inače, nisi jedina trapava ovde, ja bih i obojila taj šporet, heheh.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши