17:04

Horoskop: Blizanci true ✓ or false x

Zdravo svimaa!
Evo pišem novi post, došla sam na ideju da pišem o činjenicama o mom horoskopskom znaku i koliko se to (ne)odnosi na mene.
Pisaću o nekim standardnim stvarima, o predrasudama i sl.



Nisam neko ko slepo veruje u horoskop, naročito oni ljudi, kako god im se zvalo zanimanje, što otvaraju neke natalne karte i ne znam ti ni ja šta, naprotiv, a dnevni, nedeljni, mesečni horoskop.. to su čiste budalaštine.

Ali moram priznati da ima nekih poklapanja što se tiče npr. nekih karakternih osobina.. Slučajnost ili ne - nije ni bitno. 

✔️1. Kada nešto krene naopako blizanci neće moći da sede mirno i da čekaju da se problem sam reši ili da im neko pomogne. Odmah kreću u akciju i rešavaju problem.

Da, da, da. Pored toga trpam se i tamo gde ne moram, volim da uzmem stvari u svoje ruke. :'D
✔️2. Blizanci nikada ne priznaju greške.

Pa to je zbog toga što smo uvek u pravu!! ahaha Da, stvarno mi je nekad teško da priznam grešku.. Uglavnom ućutim i pređem na drugu temu.
😂

✔️🤔3. Blizanci nikada ne kasne, uglavnom drugi dolaze ranije!

Pa i to je zbog toga što smo uvek u pravu hahah..
 Šalim se, pa uglavnom se trudim da dođem ''u cajtung'', pa se desi da zakasnim 2-3 min to nije strašno, ali ako je druga osoba došla ranije plus još te dve minute, bude glupo.. Znam da ljudi to ne vole, ali ne volim ni da dođem puno ranije.. 

✔️😶4. Blizanci mogu biti verni u vezama i prijateljstvima, ali kada ih zaboli ne daju drugu šansu. 

Ja mislim da sam maksimalno veran prijatelj (nikad nisam bila u vezi..) ali toliko puta su me izdali da ono... Oprostim ja sve, s vremenom mi postane nebitno, ali nikad ne zaboravim niti ikada može biti kao pre.



✔️😁5. Blizanci su puni humora do te mere da su dosadni koliko su duhoviti. 

hahah ovo je moje.. Ja toliko volim da se sprdam i da lupam gluposti (pozitivno) da nekada preterujem.. 😅
6. Blizanci se najčešće plaše vatre, visine i zatvorenog  prostora. 
 Ne plašim se ničega od toga. Zapravo mislim da se ne plašim ničega trenutno, ne bukvalno ničega, ali nemam fobiju.  
✔️7. Jedna njihova strana želi sigurnost i realnost, a druga romantičnu bajku punu fantazije. 

Ovo sam jaa! Volim da igram na sigurno, a sa druge strane volela bih neku avanturu... 
✔️8. Blizanci vole društvo. 

Pa, volim ja društvo, ali volim i samoću. Ali za neke stvari prosto trebaju dvoje.

✔️9. Veoma su prilagodljivi. 

Da, lako se naviknem na situaciju, okolnosti, promene.

✔️10. Žude za promenama. 

Pa, manje-više. Odgovori 7. i 9.

✔️11. Izgube se u razmišljanju. ''Mislim'' je kljčna fraza blizanaca.
Znate ono ''Dvaput meri jednom seci" Ja mislim da ja nekad merim deset puta. 
A i sve živo analiziram, uvek imam svoje mišljenje o nečemu, a ''mislim'' mi je maltene uzrečica haha :D
12. Omiljena boja zelena. 

Ovo je glupo. Koliko god neko verovao i ne verovao u horoskop, koliko god se neke stvari poklapale, ne mogu baš da pogode omiljenu boju. 
Inače, ja nemam omiljene stvari. Omiljenu knjigu, film, boju, pevača.. nemam idole i tako to. Ne volim to. 
✔️13. U jednom trenutku ste raspoloženi, a u drugom imate lice koje svima govori "ostavi me na miru".

Da, ja sam inače jako ''živčana'' haha lako se iznerviram i često mi se menja raspoloženje. 
✔️14. Voli muziku, časopise, knjige, blogove, ćaskanje i putovanja.
Da,  manje više, da, da ,da i DA.

✔️🤔15. Neki ljudi vas vole, neki ne podnose. 

Da, ali mislim da to nema veze sa horoskopom. 
✔️16. Ako povučete crtu ispod videćete da ste za njega jako nisko na listi prioriteta. ⁉️🤔

Pa ne znam šta bih rekla na ovo. Možda je tako i ispravno? Dokle da mi prioritet budu ljudi koje nije briga za mene? Mislim da treba sebi da budem na prvom mestu, jer kome ću biti ako ne sebi?



17. Ali to što ne pruža ništa, ne znači da od vas ne
očekuje sve.
 Ja zapravo pružam, a dobijem ništa. Toliko o tome haha.. 😁 
18. Mogu da budu jako površni. 
 Pa kao neko ko sve živo analizira, tumači, trudi se da razume i zalaže se  (pod 11.) nisam i ne mogu biti površna. Bar ja tako mislim?
19. Ne održe obećanja, a nekima je odgovornost misaona imenica. 


Ja ako sam nešto obećala to će tako i biti, a samim ti sam i odgovorna. 
✔️20. Često se užasno dosađuju zbog svoje želje da se zabavljaju. 

Istina, jer ja smatram da je moj život pomalo dosadan.. Ništa se ne dešava... Pih 😕
Резултат слика за gemini
✔️21. Nekada im je jako teško odabrati karijeru, budući da su podjednako uspešni i spretni u raznim područjima.


Pa evo za fax razmišljam da li da upišem ekonomiju, pravni opšti, pravni unutrašnje poslove, kriminalističko-policijsku akademiju ili nešto skroz deseto... Pojma nemam, al dobro sad sam 2. razred tek. :)
🕵️‍♀️👩‍⚖️👮‍♀️ 👩‍💻

21. Blizanci su dvolični.  

Moguće neki, tj. sigurno, kao i svi drugi ljudi. Ne može se generalizovati. Ja imam drugaricu koja je blizanac i ona ističe da je dvolična. Mislim haloo, s kim se ja onda družim?? Šta to treba da znači? 
Trudim se da budem iskrena koliko je to moguće, tačnije ima osoba koje su previše bezobrazne i direktne i kad ih niko ništa ne pita, pod izgovorom da su iskrene. 

Mislim da je više nego dosta, a mogla bih do sutra da pišem :D

Šta vi mislite?
Čitate li horoskop?




14 коментара:

  1. Super post,bilo mi je bas interesantno citati. Svaki znak ima neke svoje karakteristike,ali to ne mora da bude tacno,zavisi od osobe.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je što si napisala post ovog tipa, jer volim da čitam te karakteristike znakova, mada iz ličnog primera znam da mogu biti totalno netačni. Evo, ja sam devica u horoskopu i prema tome bi trebalo da budem uredna. Ja uredna? Okej... Pišem ko nogama bukvalno, knjige i sveske mi bleje na podu tokom cele školske godine, imam dve - tri sveske u kojima sve pišem i sl, ali zato su mi recimo folderi uvek sređeni i razvrstani, muzika (po autorima, albumima, razne plejliste...) i slike, takođe. Jedino to može kao da se uklapa u priču da sam uredna. 😂 Ima nekih karakteristika koje se poklapaju, priznajem, ali dobar deo njih nema veze sa mnom.
    Bilo mi je jako interesantno da čitam ovaj post. Definitivno jako dobra i originalna ideja. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u podznaku devica i imam i neke karakteristike device IZUZEV toga što nisam urednauopšte ahhah :D Hvala ti ♥♥

      Избриши
  3. Анониман20. јул 2018. 22:28

    Ne verujem, baš u horoskop, već mislim da su tu čiste budalaštine. Moj horoskopski znak nisu blizanci pa ne mogu odrediti da li je ovo tačno ili ne, ali tebi verujem tako da.... Sjajan post, veoma originalan, kao i uvek.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiva ideja za post. Ne poznajem mnogo ljudi koji su Blizanci tako da ne znam sta je od ovih karakteristika toliko tacno. Sto se mog horoskopskog znaka tice skoro sve je tacno,inace Vaga sam :D

    Primrose

    ОдговориИзбриши
  5. U horoskopu sam ovan,a blizanac sam u podznaku i bilo mi je zanimljivo procitati nesto za njega.I mogu reci da u nekim cinjenicama ima poklapanja.A sto se tice ovna,moze se reci da vecinom ima poklapanja.Sve u svemu,super post i zanimljiva ideja.<3


    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
  6. Uvek mi je zanimljivo da po svom horoskopskom znaku proveravam da li je to tačno ili ne. Odlučujem da u horoskop verujem onda kad ima da kaže nešto dobro, eto tako mu se prilagođavam. :D

    Novi post | SOS rubrika | Instagram

    ОдговориИзбриши
  7. Ajoj, pa meni je ovaj post prezanimljiv! Retko se sreću ovakve teme u našoj blogsferi, tako da je ova bas interesantna. Zao mi je sto se ranije nisam učlanila na tvoj blog, tačnije što ga nisam srela, jer mi se jako dopada način na koji pišeš!

    Malefica

    ОдговориИзбриши