20:47

Praznični filmovi!

Sigurna sam da svi vole da gledaju praznične filmove sami ili u krugu porodice.
Pred praznike su dosta aktuelni postovi preporuka filmova i ja redovno uđem i prelistam da vidim da li sam sve sa liste odgledala, jer dosta mi olakša potragu. 


Potrudiću se da na ovu listu stavim uglavnom one filmove koji se ne vrte baš često na postovima, iskreno dobar deo nisam ni ja odgledala, ali pronaću vam nađem dobre recenzije. :)

1. My Boyfriend is an Angel



''21. vek Moskva. Stotine i hiljade ljudi prođe pored tebe svaki dan. A ti ne možeš ni da pomisliš da se među njima krije neki anđeo,  Devojska Aleksandra ne veruje u andđele, ali će joj jedan susret sa momkom loji z asebe tvrdi da je pravi anđeo, promeniti dosadašnje shvatanje života.'' 
Nailazila sam samo na reči hvale za film. 
👉  Trailer  👈

2. Cinderella Christmas 



''Radnica je privukla pažnju bogatom neženji na Božićnoj žurki u ovoj modernoj verziji klasične bajke.''
Moderna verzija Pepeljuge. Kakva može biti nego bajkovita, roamntična?
  
👉 Trailer 👈

3. Christmas cookies



''Korporativna agentica je poslata u mali grad da kupi i zatvori fabriku kolačića. Kada se zaljubila u vlasnika fabrike, vodi je Božićni duh grada.'' 
Lepa Božićna ljubavna priča. 

👉 Trailer 👈

4. Back to Christmas









''Žena putuje godinu dana unazad, na Božić, pre nego što je veridba raskinuta i pokušava popraviti ono što je pošlo naopako. Ona otkriva da je to izazovan poduhvat.''

👉 Trailer 👈


5. Winter's tale



''Jedne zimske noći u Njujorku, Piter pokuša da opljačka jedno imanje. Iako misli da je kuća prazna, ćerka porodice je ipak kod kuće. Tako počinje ljubav između Pitera, mladog irskog pljačkaša, i Beverli, devojke koja umire…''
Čini mi se da nije baš praznični film, al se radi o zimskom periodu. Negde sam videla preporuku za njega, pa sam ga stavila na listu.

👉 Trailer 👈
 

6. This Christmas




''Praznična darama koja je koncentrisana oko prvog godišnjeg odmora porodice Vhitifield nakon četiri godine. '' 
👉 Trailer 👈



7. My big night
''Ova urnebesna komedija otkriva nam svet iza kamere, kojim vladaju uobražene zvezde i nesnosni producenti, kao i to da hleb statista ima sedam kora.'' 
(Hleb sa 7 kora - najteže zarađen hleb)

👉 Trailer  👈


8. Deck the halls 

''Priča o dva suseda od kojih jedan ukrašava svoju kuću za praznike tako da se može videti iz svemira.''

👉 Trailer 👈

To bi  bilo too..
Nakon svakog citata ostavila sam vam link do jutjub trajlera kako bi ga pogledali i procenili da li bi vam se film dopao. 
A ja se nadam da vam se post dopao!

Pišite mi u komentarima koje od filmova ste odgledali i kako vam se čine?


 

Prethodni post 👉 Isplanirajte raspust 


6 коментара:

  1. Šteta što za 90% ovih filmova prvi put čujem, a deluju baš dobro. Nisam preterano mnogo božićnih filmova odgledala ove zime (računajući od kraja jeseni, jer je meni skroz bezveze da bude jesen dve trećine decembra!) Odgledaću neke sa liste definitivno. Mada šta znam, svi mi deluju jednako dobro i interesantno, tako da ću verovatno ići onako redom. :D
    Super post inače.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa super onda možeš neke da pogledaš! :D I ja ne mogu da smislim to da je veći deo decembra zapravo jesen :P Hvala ti! ♥

      Избриши
  2. Odličan post, draga.

    Ja obožavam postove o filmovima, a pogotovo ovim zimskim filmovima.
    Neke od ovih filmova sam već gledala, kao što je film "Moj dečko je anđeo"; ja sam oduševljena tim filmom, savršen je za zimu, ali i za ostala godišnja doba, kada želimo da se podsjetimo na lijepe zimske dane.

    Sve pohavle za post, nadam se da će ih biti još mnogo ovakvih u budućnosti. :)

    Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  3. Jako koristan i interesantan post! Ja obožavam filmove ali iskrena da budem nisam gledala ni jedan od ovih prazničnih. Moraću da ih dodam na svoju listu filmova koje želim da pogledam u novoj godini. I da, srećna ti nova godina! Želim ti puno sreće i uspjeha! Imaš divan blog. ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши