11:59

Isplanirajte raspust! Trajaće kratko, ali neka bude slatko! 😊


Kao nikada do sada ja sam jedva čekala zimski raspust. Trajaće kratko, kod mene počinje za 2 dana, 22.12. do 15.1. tako da svaki momenat mora dobro da se iskoristi! 



1.Dekorišite sobu


Podrazumeva se kićenje jelke, naravno, ali budite sami kreativni ili se inspirišite na pinterestu, instagramu ili blogu kako biste još bolje mogli da dekorišete vašu sobu.


2. Knjige

Savršen period da tokom novogodišnje atmosfere, dok napolju pada sneg, uz šolju tople čokolade čitate neku zanimljivu knjigu.
Ja čitam onu sa sajma. Javljam utiskee! 

    † book_kitty_queen †

3. Pravite kolačiće

Pronađite nove recepte i oprobajte se u pravljenju prazničnih kolača..

I da, da li ste vi ikad pravili one božićne kolačiće 'čovečuljke' (budu i zvezdice, jelkice..) što u filmovima stoje uz mleko na stočiću za Deda Mraza? Ja nisam, moram da probam.



4. Pokloni i čestitke

Smislite koga bi šta obradovalo, ili napravite zanimljive čestitke za rodbinu i prijatelje.



5. Napravite listu filmova
I naravno sve ih odgledajte:D

Moja je toliko dugačka da ni slučajno ne smem odgledati sve tokom ovih predstojećih praznika, jer se bojim da ću za buduće praznike ostati bez filmovaa... Naravno podeliću neke sa vama :)



6. Napravite muzičku plej listu

Jer što da ne? U zavisnosti od toga šta (želite da) slušate i kada, napravite listu pesama npr. vesele zimske pesmice, pesme koje su u trendu, umirujuće pesme koje će se vrteti u pozadini dok gledate TV, film, seriju, uživate... Šta god odabrali, mislim da su pesme Jingle bells ili Let it snow neizbežne? Vraćaju praznični duh i bude malo dete u meni. :D


7. Nokti

Ja sam razmišljala da uradim nadogradnju, ali nešto mi se i ne daje 10ak € hah.. Tako da ću verovstno sama da eksperimentišem, lakiram i ukrašavam nokte. :)
A vi?

              
              

E pa to bi bilo to, 7 kao srećan broj. Iako može tu da se doda još mnogo štošta, jer sitnice čine trenutke lepšim! :)

Nadam se da uspešno privodite kraju godinu, kako školsku tako i 2017.
Učinimo ove poslednje dane decembra i početak nove godine lepšim!



 Jeste li i vi isplanirali raspust i praznike? 



6 коментара:

  1. Ajooj, kako je ovo divno *--*. Inače, zavidim ti. Meni raspust počinje tek u narednu subotu, tj. poslednji školski dan u ovoj godini nam je 29. decembar. Nije fer 😂. A da, ja obožavam da gledam filmove, tako da osim slikanja po snegu, ovo je stvar koju najviše i radim za prvi zimski raspust (drugi pola provedem na Zlatiboru, pola ovde, tako da tu drugu polovinu koristim za takve stvari) A u poslednje vreme volim i da dekorišem sobu. Iako su mi bukvalno do prek tri- četiri dana na zidu stajale čestitke "Srećna nova 2017. godina" još od decembra 2016. :D

    Da ne dužim mnogo, super post za ove lepe zimske dane. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajoj jadni vi, pa ja sam jedva i ovoliko izdržala... Ali vi bar imate raspust 2x haha, a mi krećemo u školu kad padnu najveći snegovi :P
      Baš sam čitala tvoj post pre nekog vremena, gde su ti i tada stojale čestitke na zidu XD
      Hvala tebi na lepom komentaru! ♥

      Избриши
  2. Ovog raspusta planiram pročitati još barem dvije knjige, pospremiti temeljno sobu i dekorirati je, također želim početi isprobavati peči kolačiće pa ću vidjeti na što će to ići :)
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши