20:08

Šaptač - Donato Karizi

''Ne pomaže ti da znaš kako. Ne vredi ti da shvatiš zašto. Nije ti dovoljno da otkriješ ko. On je već korak ispred.''

''Otkriven je stravičan zločin: 6 odsečenih ruku poređano je u misteriozan krug i zakopano na proplanku u šumi. Pet pripada devojkama koje se vode kao nestale. Šesta ruka rek treba da bude identifikovana. Najstrašnije od svega jeste to što tela devojaka, bilo da su žive ili mrtve, nigde nisu pronađena.''


U pitanju je triler, detektivski roman.
Broj strana: 358

Moji utisci: 
Roman je zaista fenomenalan. 

U pitanju je triler pun neizvesnosti, prosto vas vuče da čitate dalje i dalje... 
U neku ruku je i zastrašujuće zbog tematike i svega što se dešava, neko možda ne voli takve knjige, krimi, dok se meni na primer jako dopadaju. Gledam emisije i programe tog tipa.

Ovo je prva knjiga ovog žanra koju sam pročitala, u početku nisam bila baš sasvim sigurna da li da je kupim.

Prosto je za divljenje piscima ovakvih knjiga, jer smisliti tako nešto jee stvarno...svaka čast.
 Ubica ima toliko bolestan um, a toliko perfektan i inteligentan, toliko je sve isplanirano, nepredvidivo i napeto

Koliko god sam se trudila, nisam mogla da predvidim i provalim ništa, a to je za pohvalu autoru, jer znači da nije u pitanju 'jeftina' priča.
Što je najinteresantnije, ''Među izvorima korišćenim u romanu, osim priručnika iz kriminalistike, forenzičke psihijatrije i tekstova sudske medicine, citirane su studije koje je vršio FBI, a kome ide zasluga što je sastavio najvredniju bazu podataka kada su u pitanju serijske ubice i nasilni zločini.'' (deo teksta iz 'beleške autora' na kraju knjige) - Znači sve je potpuno realno i istinito, nije španska serija, zbog čega mi se još više dopada.

Nakon čitanja dugo sam razmišljala o knjizi, setim je se tako u prolazu, dok se nisam navikla da sam je pročitala i da je kraj druženju sa glavnim junacima. 

------------------------------------------------------------------
''Iskusna isatražiteljka Mila Vaskez i Goran Gavila, uznemirujuće intuitivni kriminilog, pokušavaju da proniknu u zagonetku: veruju da su uspeli da pronađu pravog osumnjičenog, sve dok se ne pokaže da zapravo ne postoji održiva veza između njega i svih nestalih devojaka, osim prve. Drugi slučaj kidnapovanja upućuje u potpuno drugačijem smeru, stvarajući više pitanja nego odgovora.

Mila i Goran počinju da sumnjaju da je slučaj dodeljen baš njima kako bi preuzeli odgovornost kada se istraga pokaže kao beznadežna. Da li je sve samo slučajnost? Ili neko kopira prethodno ubistvo? Opsednuti slučajem, koji postaje sve napetiji i komplikovaniji, dvoje istražitelja shvataju da ne smeju verovatu nikome - osim jedno drugom.''
-----------------------------------------------------------------------



Jedan od citata koji sam zabeležila, možda i najbolji:

''Ne znam da li postoji Bog. Ali uvek sam ga želeo. Sa sigurnošću znam da postoji zlo, jer zlo se može dokazati. Dobro nikada. Zlo ostavlja tragove tamo gde prolazi. Tela nevine dece na primer. O dobrom se može samo svedočiti, ali to nije dovoljno nama koji tražimo konkretne dokaze.''

Obratite pažnju na podvučene delove. Zaista ima istine, a o tome nikada nisam razmišljala do sad.

Preuzmite sliku ako želite da pročitate ove stranice. :)

Ne želim da vam odajem neke detalje... Ko želi pročitaće, a i pretpostavljam da vam ne bi bilo ništa jasno.😁

Nastavak ovog dela je ''Vladar iz senke'' tj. u pitanju je druga priča, ali se radi o istoj detektivki Mili Vaskez iz romana Šaptač.
Volela bih da je pročitam, ali ne verujem da će to biti uskoro jer planiram da se upoznam i sa nekim drugim žanrovima i piscima... 

Kontakt: milicab002@gmail.com

10 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ova recenzija knjige. Izuzetno je divna i zaista i mene na sam opis oduševljava. Svakako ću se potruditi da je pronađem, ali ukoliko ne, svakako ću pročitati preko interneta. Ova knjiga svakako ima nešto ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Cim sam videla naslov naravno da sam hitro usla u post. Donato je moj omiljeni pisac, a njegove knjige 'Decak od stakla' , 'Lovac na duse' i 'Vladar iz senke' su mi omiljene , sve tri su povezane i takodje je izrazena Donatova genijalnost kada je u pitanju kriminalistika. Obavezno ih procitaj :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Mnogo volim da čitam knjige i mogu da kaem da je ovaj post jako detaljan i uredno napisan! Nastavi tako.

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti što si ostavila tako dobar komentar na mom postu! Iskreno, obradovalo me je jer sam bila sigurna u to da je neko čitao moj post haha :) Slažem se sa tobom, fenomenalna knjiga i tematika. Nezamislivo, jezivo, toliko perfektno, a opet (nažalost) realno. Izdvojila sam istiiii citat iz knjige, nekako je i meni to onako baš privuklo pažnju. Za knjigu Vladar iz senke sam čula, ali nisam znala da se ponogo govori o Mili Vaskez, tako da si me baš zainteresovala!! Verovatno ću se uskoro potruditi da je pročitam. Odličan post! ♥ ♥ :)

    ОдговориИзбриши
  5. Milice, da li imaš ovu knjigu u pdf-u, hvala ti na dobroj recenziji, zsinteredovala di me

    ОдговориИзбриши