21:03

''Bucket list'' / Lista životnih želja

Mislim da nije loše imati listu životnih želja, zavisi, možda vas ona podstakne, motiviše, a možda vas kasnije i razočara kada vidite da nešto niste ili ne možete ostvariti. 



Pokzaću vam par stvari koje se nalaze na mojoj listi, a moja lista vam može poslužiti kao ideja za vašu...
Naravno, raličiti smo, imamo drugačije želje i mogućnosti.
Ja se, na primer, nikada nisam vozila avionom i volela bih to iskustvo, dok se neko vozio ko zna koliko puta.. :)


1. Skok s padobranom
Taj nivo adrenalina ne mogu ni da zamislim, ne znam čak da li bih imala hrabrosti za to ili bi se na početku skoka unesvestila haha :P
A moram priznati, koliko sam primetila, dosta je i skupo. 
100-150€  

2. Rolerkoster
Rolerkosteru ili neku drugu sličanu, brzu i uvrnutu vožnju u zabavnm, Luna parku.


3. Voziti motor
Ne, ne skuter, voziti pravi veliki motor i to brzo. Ne sama, sigurno. :'D


4. Skok u vodu
Zapravo, prvenstveno, osloboditi se straha od toga da ću potonuti i konstantnog držanja za lopte jastučiće i sl. 
Prvo što mi padne na pamet je onaj filmski skok s neke visoke litice u duboko more, ali ajd' ne mora biti. :P



5. Podvodni akvarijum
Znate sigurno one prostorije pod morem, gde pored i iznad vas prolaze veliikeeee ribe. E to.



6. Posetiti neke od najpoznatijih diestinacija
Pariz, London, Moskva, Venecija, Amsterdam...


7. Pucati iz pištolja
Ne znam, možda mi to bude u opisu posla, kako god bilo, volela bih da posetim streljanu i da pištoljem gađam metu.


8. Naučiti dobro engleski
Razumem ja dosta toga, ali da ja pričam....nema šanse sklopiti rečenicu - e to hoću da promenim.



.......................................... 
Da li ste gledali film ''The bucket list''?
Radi se o dvojici bolesnih staraca koji krećuda ispunjavaju stvari sa bucket liste koju su zajedno sastavili...

Ako niste, pogledjte. 




To bi bilo to, vidimo se u sledećem postu. 



16 коментара:

  1. Анониман5. мај 2018. 21:51

    Sjajan post, draga moja. Tvoja bucket lista je stvarno dobra, i mislim da je jako korisno imati bucket listu. Na skok padobranom bih išla, ali da skočim u vodu - to ne mogu. Ne znam zašto, ali mnogo se bojim. Čak sam se bojala skočiti sa oko visine od dva metra u vodu duboku metar i po (ipak sam to uradila).

    https://adda-s-life.blogspot.com/2018/05/preporucujem.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha i ja se bojim, što se padobrana tiče sreća je što skače neko s tobom, inače..
      Hvala na komentatu ♥

      Избриши
  2. Super post i originalna tema.Lista je stvarno sjajna i genijalna.Takodje zelim da uradim neke od ovih stvari,tako da sam se na neki nacin pronasla u ovom postu.❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Uu jako kul lista, moram da priznam. ❤️ Šta više, imamo neke iste želje. Recimo, meni je velika želja da letim avionom, i imala sam priliku pre tri godine, ali sam ja tada imala 12 i plašila sam se, tako da... Sad se kajem. Podvodni akvarijum i ove metropole, takođe. Neko vreme mi je čak i pucanje bila želja, mada me je to prošlo. Od svega sam samo skakala u vodu, mada ne s litice (verujem da bih doživela srčani udar usput 😂) nego sa broda. I mogu ti reći da je jako dobar osećaj (osim ako nisi debil kao ja, pa ti uđe morska voda u nos i usta (da se razumemo, samo mi je prvi prvom skoku ušla) 😂) ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah Drago mi je što se pronalaziš. I ja bih tako garant haha. Hvala ti 💋❤️

      Избриши
  4. Super post draga! Moja najveća i to životna želja jest proputovati svijet i biti sa ljudima koje volim :) Ovo sa padobranom mi se najviše sviđa kao i putovanja, trebala bih i to jednom isprobati! Odličnoo :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> Peany

    ОдговориИзбриши
  5. ajme predobre želje! nadam se da ćeš ih ostvariti :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13. мај 2018. 18:21

    Ja moram uskoro napraviti ovu listu, stvarno mi se čini jako zanimljivo i korisno.
    Sve želje koje si navela su jako interesantne, iz ovog mogu da zaključim da si veliki avanturista, i to je jako lijepo. Želim ti da sve svoje želje što prije ostvariš i da uživaš u svakom trenutku svog života. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma zanimljiv post
    Pratim te,ako zelis mozes mi uzvratiti,mnogo bi mi znacilo
    https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi se svida ova lista, ja bih sve isto htjela, osim voznje motorom. To sam vec isprobala, ali ne bih opet :)
    Odlican ti je post, a i blog :)
    Zapratila sam te :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши