17:42

Filmovi koje preporučujem

Volim kad naiđem na spisak filmova sa opisima, pomogne mi oko pronalaženja i izbora. Moj današnji post je tog tipa, pa pogledajte koje filmove sam gledala u skorije vreme, a koje vam predlažem.




#Led
Ruski film u kom glumi naš poznati glumac Miloš Biković. Najviše zbog njega sam išla u bioskop da gledam premijeru filma.

Film je o devojčici Nađi kojoj je san da postane profesionalna klizačica. Iako joj je rečeno da nema šanse ona ne odustaje... Priča prati njeno odrastanje i teške momente u njenom životu i karijeri...

Iznenadila sam se što Biković igra ulogu lošeg momka u filmu. :D

Link filma




#Kiss and cry (Poljubac i plač)

Još jedna klizačica, ali priča ide u potpuno drugom smeru. Devojci otkrivaju bolest i prikazana je njena borba u kojoj je prati njena porodica i dečko...
Moram da naglasim da je reč o istinitoj priči, ime devojke je Carlley Allison.

Svima definitivno preporučujem ovaj film, podiže svest o tome kroz šta prolaze bolesni. 



#Endless love (Beskrajna ljubav)

Mladalačka ljubav koja nema granice. Ovom paru mnoge  razlike i prepreke staju na put, pogledajte kako se ovaj slatki par bori sa njima.




#Before I fall (Pre nego što odem)

Film urađen po istoimenoj knjizi. Naučna fantastika može se reći. Devojka proživljava isti dan iznova i iznova, ma šta god promenila - završi se isto... Sve dok nije shvatila šta treba da uradi da bi se ''košmar'' završio.



#Eqals (Jednaki)

Ljubavni, naučno fantastični drama film. 
Budućnost, Nia i Sials žive u ''Kolektivu'' u kojem nema kriminala i nasilja. Sve je isprogramirano, pa čak i oni, nema emocija, a najgora, zakonom zabranjena emocija je ljubav... Koju upravo počinju da osećaju njih dvoje... 



#The thinning (Proređivanje)

Noviji film, drugi deo izlazi ove godine. Takođe je u pitanju naučna fantastika, radi se o 'budućnosti' 2039. godina
Zapanjujući film, izaziva u vama ljutnju prema tom sistemu, bes prema određenim osobama, osećaj za nepravdu, empatiju..
Bukvano radnja je izmišljena, nikada neće (NADAM SE) doći do tako nečega, ali opet sa druge strane pokazuje izgled današnjice iako nema takvog proređivanja - ''proređuju'' nas na drugi način. 

Reći ću vam mali deo, šta znači proređivanje? U Americi na kraju sveke školske godine radi se test znanja, onaj čiji prosek bude najmanji ide na proređivanje - ubijaju ga, kako bi se smanjio procenat ljudi na zemlji zbog prenaseljenosti. Ali šta se u stvari dešava?? E paa pogledajte film. 

 



#Easy A (Lako A)

Radi se o devojci o kojoj kreću lažne glasine, a koje je zapravo sama (slučajno) započela. Upada sve dublje i dublje i počinju sve gori tračevi koji su zapravo neistine.
''Dobra komedija o dobroj devojci, maloj usluzi i velikim traćevima'' 

Ne bih rekla da je komedija, može se reći samo u prenesenom značenju u smislu da je 'smešno' to na koji način se sve izdešavalo... Mala usluga takođe se ne bih se složila da je *mala* usluga :D
Pogledajte film znaćete o čemu pričam.




#Remember me (Ne zaboravi me)

 Malo stariji film, gledala sam ga ranije, ali sam htela sad da ga dodam na listu. 
Film ima veze sa jednim događajem u skorijoj istoriji tj. prošlosti Amerike. 
Simpatična životna i ljubavna priča.


#The age of Adaline 


Nakod saobraćajne nesreće,Adaline ostaje zarobljena u svom telu 29-ogodišnjakinje...
Pogodite štaa, u njenom životu se pojavljuje lepi dečko Eliss, na tada ima oko 100 i nešto godina...



Zaniljiva priča, još jedna fantastika, ali najbitnije je što su svi ovi filmovi ljubavni (pored ostalih žanrova kojim pripadaju),a ja volim ljubavne, ne znam za vas. :)

Sigurna sam da ste gledali neke od ovih filmova, ako jeste koje, kako su se vama dopali?

8 коментара:

  1. Super post.Od ovih sam odgledala samo The thining,ali su me i ovi ostali zainteresovali.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Led sam gledala u bioskopu i mislim da smo svi isli ponajvise zbog Bikovica hahah ali se na kraju ispostavilo da je film odlican. Sto se tice 'Before I fall' znala sam da postoji knjiga ali ne i film, tako da cu ga definitivno pogledati. 'The thining' sam takodje gledala i slazem se sa zadnjim pasusom, realno radnja nije smesna ali je smesno to kako se sve izdesavalo i ono definitivno nije bila mala usluga hahahah. Odlican post, za mnoge filmove nisam cula tako da znam sta cu da dodam na moju "letnju movie listu" ako bih tako mogla da je nazovem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha drago mi je što se slažemo i što ti se svidela lista. Hvala ti na komentaru! ♥

      Избриши
  3. Od svih filmova sa liste sam čula jedino za Led (a kako i ne bih kad su neko vreme konstantno govorili o njemu, što na TV- u, to na internetu, ali i uživo), mada nisam ni jedan odgledala, pa ni Led. Sve u svemu, čine mi se kao interesantni filmovi i vrlo verovatno ću ih odgledati čim se završi ova zbrka sa krajem osnovne škole. Hvala na preporuci ❤️

    Novi post (posebno pogledaj crvena slova na kraju 😄) : The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha daa dosta je reklamiran, ipak su to braća Rusi ;D Hala na komentaru ♥ ♥

      Избриши
  4. Before I fall mi se čini kao film za mene. Volim takve zbunjujuće i misteriozne filmove. Ja ti definitivno preporučujem Forgotten. Također zamušen film.

    ОдговориИзбриши