22:13

Rođendan - Očekivanja vs realnost GIF


Ćao ljudiii,
Juče, 22.5. mi je bio rođendan! Jeee, srećan mi rođendan! Hahah.. Ja kao da sam tek danas svesna da mi je juče bio rođendan... 

Резултат слика за birthday girl
Palo mi je na pamet da napišem post o onome što očekujemo i onome što se realno dešava za rođendan, ali to bi bilo teško za napisati i demonstrirati, tako da je ovo post u GIF-ovima. 
Pređimo na post. 

             OČEKIVANJE
Rođendan vam je i očekujete kako
će se svi odmah setiti čestitati vam i iznenaditi vas

                               
                                                                         REALNOST
Nee nisu se setili, bar ne odmah 
već posle par sati, čak ni vaš rođeni brat,
aa o  iznenađenju ni reči.
   

                           OČEKIVANJE 
Notifikacije samo stižu, zovu vas, šalju poruke... 

                    

                     REALNOST      
                    Par poruka i to je to
        
                           
      OČEKIVANJE
Rođendan = pokloni,
veeliki, lepi pokloni. 

               
                                                                                               REALNOST
Slavite rođendan za vikend 
i danas nema poklona.
Da, ili dobijete nešto bez veze
(Bez obzira što se poklonu u zube ne gleda). 
                             

OČEKIVANJE
Pale se svećice, kao i svake godine
Samo više njih, dobro razmislite,
zamislite želju i ugasite svećice. 

          
                                                                                        REALNOST
                                            Pesma se završava, 
na brzinu smišljate neku želju 
iiii puff ugasili su vam svećice... 
Ili nisu stigli da uslikaju taj momenat
 pa morate ponovo. 
 
                                   
                OČEKIVANJE
Organizovali te ekstra slavlje, svi su tu,
odlično se zabavljate... 

                                                                                                                                                                                                      REALNOST
Pa, i nije baš ispalo kako ste zamislili...
čak vam je i dosadno.
               

        OČEKIVANJE
Super ste raspoloženi, ništa 
ne može da vam pokvari dan,
sve je super....

 
  
                                                                                                                    REALNOST
Neke gluposti, očekivanja 
i misli si vam pokvarile raspoloženje...


I to bi bilo to.
Naravno, ovo je malo preterivanje, ali nije daleko od istine... :D

Pišite mi u komentarima šta biste vi još dodali, a ja sam zaboravila.

Do sledećek posta, pozdrav! ☺

7 коментара:

  1. Ovo je stvarno ispalo prekul. Pogotovo zbog gifova. Uživala sam čitajući, i mogla sam da se rilejtujem sa par stvari, pogotovo oko kvarenja raspoloženja, jer mene očigledno prati ta tradicija da mi se svaki rođendan smuči (ne smuči u smislu, da mi je muka zbog hrane, ili nešto, nego smuči u fazonu 'presedne') Sve u svemu, jako interesantan post ❤️

    Novi post: The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala!! I meni isto, toliko budem u fazonu jao rođendan i onda pih.... :P
    Hvala na komentaru. ❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26. мај 2018. 13:23

    hahahaha, baš sam se slatko nasmejala. I sama volim pisati ovakve postove, očekivanja vs. realnost,i zaista uživam u pisanju ali i čitanju. Koliko god ovo bio post da se nasmejemo, u ovome ima dostaa istine.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  4. Post je super i slatko me je nasmijao.Takodje mi se dopada sto si ubacila gifove,jer je to docaralo situacije koje si htjela da prikazes u ovom postu.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com/ - moj blog

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман27. мај 2018. 12:09

    Jaoo kako zabavan i urnebesan post, ja sam se baš ismijala ovome. :D
    Ali sve je istina što si ondje napisala i objavila, baš je tako za rođendan.
    Gifovi su savršeni, baš su se super uklopili uz svu tu priču; nisi bolje mogla objasniti sve to haha :D
    I, SREĆAN ROĐENDAN (sa malim zakašnjenjem)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiv post! Sve si odlično predstavila, i sama sam se pronašla u par stavki. Mnogo mi se sviđa i sve ovo sa GIF-ovima, jako originalna ideja, a i GIF-ovi koje si našla su sjajni! 💙


    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши