16:49

Domaći sladoled | Recept


Dolazi toplo vreme i najomiljenija poslastica je *SLADOLEED*.
Pronašla sam recept za jako ukusan domaći sladoled. Naravno nije moj, od Šerpice je, ona ima sve zasluge, a ja sam htela da podelimnjen recept sa vama. :)

Potrebni sastojci:
 Čaša od 200 ml
- 1 čaša mleka u prahu
- Manje od pola čaše šećera
- 1 kesica vanil šećera
- 2 kašike maslaca ili margarina za kolače (ravne, ne previše da ne bi bio mastan sladoled)
- 1/3 čaše vode koja je proključala (oko 50ml)
-  slatka pavlaka 400 ml
Od dodataka može čokolada, krem, iseckano voće, lešnici, kokos, arome, keks,...

Postupak:
U jednu posudu dodati mleko u prahu, vanil šećer, šećer, margarin, proključalu vodu - izmiksati. Umutiti slatku pavlaku. Spojiti prvi deo sa pavlakom i ubaciti dodatke po želji.
I to bi bilo to.

Sipajte u posudu , zaledite i uživajte.

Sladoled bez kristala leda kremast i bez jaja sa kondezovanim mlekom

Njena slika (jer izgleda lepše i moćnije.. Ja nisam neki fotograf, kada budem pravila svedeći put ubaciću i svoje slike:)


Vidimo se usledećem postu! ♥

2 коментара: