16:42

Mitovi iz filmova

U ovom postu sam vam predstavila neke zanimljive činjenice na koje najverovatnije niste ni obraćali pažnju. U pitanju su  mitovi i zablude koje se mogu videti u filmovima, a stvarnost funkcioniše malo drugačije. 




MIT 1: Metak može da polomi katanac.

Znate onu scenu kada pokušavaju da provale negde i pošto je zakatančeno pucaju u katanac, on se slomi i utvore se vrata. 


Резултат слика за shoot the padlock


ISTINA: Katanac se pravi od čelika i metak je slab da bi ga polomio. 

MIT 2: Moguće je pričati sa drugim padobrancem dok padate na zemlju.



Резултат слика за talking while jumping with parachute

ISTINA: Vazduh struji i ne možete čuti ništa. 

MIT 3: Svaki put kada demontiraju bombu izaberu pravu živu i ne odlete u vazduh. 



Резултат слика за to dismantle the bomb

ISTINA: Svi znamo koliko su male šanse ubosti pravu žicu.

MIT 4: Defibrilator (elektrošok) može da povrati u rad srce koje više ne kuca. 


Резултат слика за defibrilator movie

ISTINA: Elektrošok služi za uspostavljanje normalnog ritma srca. 


MIT 5: Hlorofrom odmah omamljuje ljude i drži ih u nesvesti nekoliko sati.


Ona scena kada priđu nekome s leđa i stave preko nosa i usta maramicu natopljenu ovom tečnošću. 


 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»Ñ‚ат слика за chloroform movie

ISTINA: Potrebno je do 5 minuta da bi hlorofrom ostvario bilo kakvo dejstvo na ljude, a nakon toga traje kratko.

MIT 6:
Pucanje iz dva pištolja je lako i efikasnije. 


Резултат слика за shoot with 2 pistols

ISTINA: Teško je pogoditi metu i sa jednim pištoljem i dobrom koncetracijom, tako da je pucati iz dva pištolja nemoguće.

MIT 7: Osigurač ručne bombe se može otkinuti zubima.




Резултат слика за hand bomb
                          Osigurač je taj kao prsten

ISTINA: Ostali biste bez zuba. 

Izvore za tekat sam pronašla na internetu sa raznih portala (City magazine, skolski.ba, bizlife.rs, B92 itd. itd.) S obzirom da su i oni kopirali jedni druge, sigurna sam da mi neće zameriti.  ;'D

Nadam se da su vam se post i tema dopali. Vidimo se u sledećem postu! 


Da li ste vi ikada provalili ove zablude?
 


8 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ovaj post. Mislim da je izuzetno lijepo što si ovako prestavila ove mitove i istine jer dosta njih ne zna ovo što je za filmove ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super i jako mi se dopada.Iskreno,nikad nisam obracala paznju na ove stvari u filmovima i bas zato mi je bilo interesantno procitati ovaj post.<3<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista interesantno. Ja sam lično znala samo drugo i treće, a o ovim ostalim nisam ni razmišljala. Takođe, interesantno je i to da se po filmovima često viđa da se ljudi kriju iza vrata automobila usred pucnjave, i kao navodno, tu su bezbedni jer metak ne može da probije vrata. Zapravo, samo par vrsti metaka (malokalibarski i još neki) će vrata da zaustave, ali dobar deo njih neće. Sve u svemu, jako interesantan post. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  4. E pa da stvarno! Palo mi je to par puta na pamet.. hvala ti 💋❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман2. јун 2018. 12:06

    Čula sam za neke od ovih slučaja, a iskreno, na ostale nisam obraćala pažnju. Veoma interesantan post, nisam nigde čitala sličan.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши