21:23

Kvalitetno iskoristite vreme - SUMMER BUCKET LIST

Letooo! ♥

Bliži se letnji raspust,  za neke je već i počeo. Ako ste osoba koja voli sve da dobro isplanira, ili se ipak bojite da ćete loše iskoristiti vreme, pišem post o tome šta ću ja sve da radim tokom raspusta. Siguran sam da vam je skoro sve već palo na pamet, ali možda vas motiviše da napravite listu i štiklirate obavljeno?


  •  Duge šetnje, vožnja biciklom

Zalazak sunca, temperatura je prijatnija, slušalice u uši i duga šetnja ili obilazak ceog grada biciklom. Bolje nego listanje instagrama, a i za to ima dovoljno vremena. :D 


                   
                      

  • Trčanje, trening 
Pošto me mrzi da ustanem rano ujutro, obično trčim uveče kad padne mrak. Uglavnom nema nikog na tom stadionu na kom trčim, mrak je pa se manje primeti, manje ljudi prolazi..
Ovog leta planiram da se učlanim u teretanu ili krenem da fitnes/pilates...




  • Čitati knjige i časopise
Imam dve dve ''džepne knjige'' i dva velika romana, planiram da im se posvetim dok se budem ljuljala na ljulji u dvorištu.




  • Izlasci, koncerti
Nisam neko ko izlazi svaki vikend, naprotiv, ali bilo bi zanimljivo izaći barem jednom, pogotovo u neki klub na otvorenom npr. bar na plaži. Ili posetiti koncert omiljenog benda, pevača...

  • Luna Park
Ko još ne voli barem neku vožnju na Luna parku? Ja volim Speedy :D




  • Posvetiti se blogu
Leto je period kad imamo najviše vremena za hobije i druge aktivnosti, a tu spada i blog naravno. :D



  • Smoothie, kokteli, sladoledi...
Isprobati što više recepata i ukusa. 



  • Učiti engleski
Moj dragi profesor je 'ladovina, što je i dobro, al i  loše. Tako da moram sama da poradim na učenju čitanja i pričanja engleskog. 



  • Ispuniti nešto sa liste Before I die/Bucket list
Moju listu možete pročitati OVDE. 



  • Putovati negde ili ići negde van grada
Ja ne idem na more. Mogla bih npr. posetiti planinu u blizini i ići tamo na mini izlet. 


  • Filmovi i serije
Filmski i serijski maraton. U poslednje vreme gledam filmove i serije kao zaražena. 




  • Bioskop 
Gledanje filmova i serija je užitak, ali gledati dobar film na velikom platnu je još bolje!



  • Naučiti nešto novo (boks)
Kontam da sam malo matora da se učnaim u boks klub, realno nisam ali me nekako sramota da se pojavim tamo pogotovo sama, pa sam mislila da sama naučim neke tehnike i udaram džak...
Vi možete da se usredsredite na nešto sasvim drugo što bi vi voleli.



  • Igrati se 
Imam mlađeg brata koji nije baš mali, ali mogli bi da se igramo, što da ne? Fudbal pogotovo :D



  • Izleti
Ići na jednodnevne izlete ili u kampove i provoditišto više vremena u prirodi.



  • Jedan dan bez tehnologije
Provesti ceo dan bez TV-a, kompjutera i naročito telefona. Zvuči lako.

  • DIY projekti (scrapbook, ram..)
Možete da pravite neke dekoracije za sobu ili neke korisne stvari. Ja planiram da napravim stalak zalakove za nokte, ram za sliku... Scrapbook - sveska od isečenih slika iz novina. Sigurno ste ih barem jednom pravili. 



  • Gledati zalazak sunca i svitanje
Romantika ☺

  • Kosa
Neko će se šišati, neko farbati. Nemam hrabrosti da kompletno promenim boju (mislim da mi ni jedna boja ne bi stojala osim smeđe kakva već jeste)..
Pokušaću da izbledim kosu s pivom ili step sok ili možda ombre, mada ne verujem... 



  • Nokti
Letnji noktiii. Gel, nadogradnja, prirodni.. 

  • Zaraditi pare
Ima nekoliko mogućnosti:
-Njiva

-Deliti neke letke, novine ili brošure..
-Konobarisati ili prodavati sladoled
Hmm ne znam šta bi još moglo, u zavisnosti od grada, negde ima više izbora, negde ne.
Ja ću probati njivu, pa ako izdržim. :D



Uhh ovo je bio malo podugačak post, ali nadam se da vam se svideo  i da sam bar nekoga od vas motivisala. :)


Imate li već nešto isplanirano? 
Jel vi putujete negde?

 Ko jedva čeka raspust?? -Jaaa


13 коментара:

  1. Znači je l' mi veruješ da sam bukvalno malopre napisala post za subotu na ovu temu? 😂
    Mnogo volim leto (a MRZIM vrućinu...) i letnji raspust, a s obzirom na to da će mi ovo biti poslednji letnji raspust pre srednje škole, ujedno i rapsut za vreme kog jednostavno nisam ni u jednoj školi zvanično i nemam nikakve obaveze, želim da ga učinim najlepšim letom do sada. Što se liste konkretno tiče, ima par poklapanja i drago mi je da za pojedine stavke obe smatramo da su jako bitne i da čine leto lepšim. Odličan post, Milice. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hah pa verujem, sad je to aktuelna tema. I ja isto, pogotovo sad kad sam krenula u srednju više volim raspuste. :D Hvala! ♥♥

      Избриши
  2. Ovo je predobar post *--* Navela si predobre ideje i sve mi se mnogo sviđaju i mislim da ću većinu i praktikovati ovog leta *-* :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Post je vrh i jako mi se dopada.Svidja mi se to sto si obuhvatila toliko ideja i sto je raznovrstan.Takodje radim vecinu ovih stvari.Vidim da planiras da se uclanis na fitness ili pilates sto bih ti definitivno preporucila,jer sam i sama imala iskustvo s tim i to pozitivno.Medjutim,sada vjezbam kod kuce,jer mi je lakse za organizovati svoje vrijeme na taj nacin.Takodje,nisam jedina koja uci tokom raspusta engleski(i pored toga italijanski).Bez obzira na to sto ga znam odlicno,uvijek moze bolje.Sve u svemu,super post.Neke ideje sam vec primijenila,a neke cu tek uvesti u svoju rutinu tokom ljeta.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične ideje! Jako mi se dopada lista, mogla bih iskoristiti većinu prijedloga. Npr. već dugo želim pokušati dan bez interneta, a također planiram pročitati što više knjiga ovo ljeto. Na koncerte ću definitivno ići, engleski već usavršavam gledanjem serija so... Od nečeg sam krenula haha. Hvala na prijedlozima, definitivno će mi koristiti :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post i predlozi. I sama sam imala slicne planove,osim ovih treninga,jer sam zaista neaktivna po tom pitanju ili po pitanju nekih drugih fizickih aktivnosti,iako znam da mi to ne valja.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako kreativan post , svidjaju mi se skoro sve stvari i pokusavacu da sve to radim :)

    https://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши