17:57

Holiday - Wish & to do list

Napokon da i ja napišem novi post.. Mnogi izbacuju svaki dan, a ja nikako da se smilujem. 😜

Generalno ja sam skromno dete.. (Baš skromno zvuči 😂) Preciznije rečeno, ja hoću sve i neću ništa... Kad me neko pita šta mi treba - ne treba mi ništa, mada mi u stvari treba svašta, a nemam pojma šta da kažem i bude mi glupo da tražim..
Ove stvari ću kupiti sama.


Wish list

★ Nova jelka ✔️

★Novi ukrasi

★Ukrasni papir sa elementima praznika
(Za DIY)
★ Lak u spreju u srebrnoj boji

★ Šarene Božićne čarape/duks

★ Sveća koja MIRIŠI...
Ok, kupila sam skupu Glejdovu i više miriši dok stoji, a kad je upalim ništa se ne oseti, samo se topi. Mada mislim da neću kupovati novu,  možda neki oveživač vazduha.

To do list
★Razni diy (Božićni venac, ukrasi, dekoracija, ukrasne kutije ispod jelke, papirne pahulje,...)

Dekorisati sobu


★Pismo Deda Mrazu (onako, iz zabave)


★ Pročitati knjigu (Central Park)

★Praviti praznične kolačiće

★Srediti se za nvogodišnju noć (iako ne idem nigde😂)

★Praviti Sneška i igrati se ako bude snega


★ Slikati se na sneguuu, napraviti lepe slike


★Lakirati i dekorisati nokte


★ Spavati dovoljno

★ Svaki dan slušati mix Božićnih pesmica

★ Gledati serije: Criminal minds, Riverdale, Quantico, itd.

★Gledati mnoogo filmova (Sam u kući ofc, Harry Potter da ne budem jedina koja nije gledala... itd. 😁)
★Igrati društvene igre
Stvarno nisam dugo, a i neke bih volela da naučim da igram.

★Dijeta pre Nove Godine
Ne mislim da ću se prepoloviti i smršati dovoljno, ali pošto se ja u toku praznika ugojim nekih DOBRIH 5kg, krenula sam na dijetu, da bar malo smršam pa kad vratim duplo, da ne bude strašno.
😂😂😂
Priznajem. A ko priznaje pola mu se dodaje.. 😝😁

Mislim da to NIJE sve.. hahah kao u TV shop-u.. Ako i kad se setim još nečega ubaciću.

Nadam se  da ću uskoro izbaciti post sa svim Diy stvarčicama koje budem napravila, izgledom jelke.. 
😊
Pozz

19 коментара:

  1. Sjajan post!Spavanje je i na mojoj listi definitivno.I ja sam krenula pre neki dan na dijetu i trajala je punih 3 sata, dovoljno što se mene tiče. :D

    The Beauty Journal

    ОдговориИзбриши
  2. Ahahahahahaha nisi jedina koja nije gledala Harija Potera. Upsii 😂 Inače, i ja planiram da pravim neke DIY projekte a i kolače (da potrujem sve koji probaju, jej) i tako još neke stvari sa liste, tako da može reći da sam se u dobrom delu liste pronašla. A one 3D pahulje od papira sam pravila preprošle godine (valjda?) i da samo da te obavestim, ono nije normalno koliko se lako zgnječi, tako da pazi. Odličan post! ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gledala sam možda prva dva dela Harija kad sam bila manja na TV al se ni ne sećam hahah... Ja ih ne potrujem nego ih utovim, šalim se samo se ja utovim 😂😂😂😂 (još goree) Pravila sam i ja i upravo je to što se spljošte razlog što moram svaki put da pravim ponovo.. HVala puno ☺♥♥

      Избриши
  3. Nisi gledala Hari Poteraa?!?! Pa devojko šta čekaš?? Šalim se! Sjajan post. Lista ti je divna, kao i blog. Pratim te.

    Nova sam, nadam se da ćeš posetiti moj blog:
    onlyglamvibes.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije da nisam uopšte al dobroo zaostajem hahah Nadoknadiću obećavam! Hvala ti, posetiću tvoj blog!

      Избриши
  4. Moliiiiim? Nisi gledala Harry Potter filmove? :O Brzo, ne znaš što propuštaš! :P

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Većinu ne, nisam ni Gospodara prstenova, Pirate sa Kariba i tako to hah odgledaću sad na raspustu! 😁 Hvala na komentaru! 😍

      Избриши
  5. super post, slicna nam je lista, haha! Zapratila sam te, jel bi uzvratila?
    www.skypositive.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Idemo ka prvih 100 pratilaca 😍😍
    Post je predivan, kao i sama ideja. Hvala ti što si podijelila sa nama i nadopunila me svježim idejama 😍😍😍😍

    ОдговориИзбриши
  7. great list!
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma zanimljiv i šarolik post. :) Baš sam kao ti skromno dete (sve skromna deca na blogu :D ), isto tako ne treba mi ništa a treba mi sve.... :D Pre pola sata (tačnije pola sata pre nego što sam počela post da pišem) sam uzela da čitam Central Park :D Inače zapratila sam te i čekam još ovako zanimljivih postova. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/zimske-slike-2-blogmas-11.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačnije novi post je https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/winter-time-tag-blogmas-12.html :D

      Избриши
    2. Kupila sam nekoliko knjiga na sajmu, ali u ovoj je u pitanju zimski period čini mi se, pa sam nju odabrala. Hvala tii 😊🤗

      Избриши
  9. A sna nikad dosta naravno haha :)


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To mi najviše nedostaje jer smenu menjam mesečno u školi, a i kad sam popodne moram da ustanem u 8 bar. 😀

      Избриши