18:57

Da li smo svesni svojih postupaka i njihovog značaja?

''Jezik kosti nema, ali kosti lomi.''

Kada nekog uvrediš to zna jako da zaboli, ali kada nekog uz sve to konstantno ponižavaš, a i ponekad fizički maltretiraš, e to ne samo da je nasilje, nego govori o tome koliki si nečovek... (Da ne nabrajam sada epitete za takve osobe.)
1. Da li ste svesni koliko jedna lepa reč popravi raspoloženje i dan, a koliko samo jedna ružna ume da pokvari i dan i nedelju i čitavo samopouzdanje i misli i sve...
A šta mislite tek kada se to ponavlja i ponavlja, kakva su osećanja te osobe??

Da li vas je to briga uopšte, da li vi i o čemu razmišljate, ili ste samo nezreli glupaci i 'mangupi u pokušaju' koji su totalno zaštićeni, a nevaspitani??

Zašto smatrate da ste bitniji, bolji i vrednihi od nekoga, a pritom nemate nikakv razlog za tako nešto, sem što ste tatini sinovi/ćerke??

Čekaj, hteli biste da nekoga nosite na savesti? A daa, vi je ni nemate?


NE, nego verovatno nikada niste razmišljali o tome, nije vam ni palo na pamet koliko je takvo ponašanje loše, vama je sve zabava, sprdnjica, ludilo, zezanje, ... 




''STAV je mala stvar koja čini veliku razliku.''

2. A ti? Šta ti radiš?? Dopuštaš nekome da te gazi i još mu se pridružuješ?? Nemoj pokušavati da se uklopiš, da te prihvate, jer NEĆE. Nikada te neće poštovati, nemoj biti glup/a i naivan/a.

Zauzmi svoj stav, guraj napred makar sam/a, kakve veze ima? Uvek će se postojati neko ko te neće povređivati, a imaš i svoju porodicu. 


3. A MI ostali? Šta mi radimo? Mi ćutimo. Zato što ''nećemo da se mešamo'', ''nećemo da se zameramo'', ''nećemo da se svađamo'', '' nećemo da budemo drukare'', zato što nećemo da budemo sledeće mete, zato što ne znamo kako da im stanemo na put.

Čekamo da neko drugi progovori, a i kada to uradi i tada ćutimo, neutralni smo, ne podržimo, nego kasnije kažemo ''E neka si im rekla.'' 

U još gorem slučaju, podržimo pogrešnu stranu. Postane opšte prihvaćeno da je ta osoba nebitna, neprihvaćena, glupa, da je to zaslužila, pridružimo im se. 

Samo se na momenat stavite u tu poziciju, da ste to vi ili neko vaš. Pokušajte. 

...........................................................................................
..................................................................
.............................

Ovo nisam pisala direktno vama dragi moji čitaoci, mada nije na odmet pročitati i zamisliti se

I ja samu sebe često preispitujem.

Ovo pišem za sve, i prve i druge i treće. 

A naročito za one kojima do sada nisam sve to rekla direktno u lice. Onima koji bi mi se na to samo grohotom nasmejali u facu.

Ja se trudim da ne podržim takvo ponašanje i da bar sa svoje strane ostanem korektna i čekam priliku da uradim nešto, ali, realno, ne mogu sama. TI koji si u toj situaciji moraš da se trgneš, svako mora da se bori za sebe.


Imala sam želju da napišem 
post na ovu temu. 


Kakvo je vaše mišljenje o ovome?



Prethodni post:

11 коментара:

  1. Oduševljena sam ovako fantastičnim postom. Uvijek treba razmišljati o svojim postupcima i riječima jer one mogu ili uljepšati li pogoršati nečiji dan, sedmicu, život... Takođe, nikada ne treba dati na sebe i uvijek, ako smo ugroženi od strane nekoga, treba se izboriti za sebe u tim trenucima. Isto tako treba reagovati kada je neko drugi u pitanju, jer taj mali vid podrške nekome može dosta značiti. Svaka čast! :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Apsolutno se slažem, reči tako povrede nekoga, a da toga nismo svesni 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi ''normalni'' možda i nismo, ili ne odmah, ali neke osobe to rade namerno, iz zabave.
      Hvala.🙂

      Избриши
  3. Post je preeedobar!!! Super ideja! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.Tema me je jako pogodila.Mi danas nismo ni svesni koliko reci imaju mocno dejstvo.Danas retko ko ume da se zauzme za svoj stav,i vecina se trudi da bude na strani vecine jer su vece sanse da ispadnu neke 'face',sto je meni stvarno ocajno.Divan post,i volela bih da postoji vise ovakvih postova jer su vrlo korisni!
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  5. SVAKA ČAST!!!
    Predobro si ovo sročila i dotakla poentu, stvarno sam se zamislila i malo bolje promislila o nekim svojim postupcima, našla sam se više puta na više strana tako da mogu sa svih uglova da razmotrim i jako mi je drago što si napisala ovo jer definitivno ostavlja jak utisak. A i moramo da shvatimo težinu reči koje govorimo i postupaka koje radimo, kad ako ne sad... Ovo je stvarno jedan od boljih postova koje sam pročitala u poslednje vreme <3 <3 <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши