15:55

Preporuka filmova #6

E pa, vreme je za malo vedriji post, nakon onog prethodnog na temu koja nije baš, da kažem, pogodna. Obično izbegavam teme za diskusiju i raspravu jer to mi nije ovde cilj niti donosi išta dobro, ali prosto ja sam takva, možda pomalo volim da filozofiram, volim objektivno mišljenje i da iznosim svoj stav.. itd. - Da ne krenem ponovo u tom pravcu 😂😂
U svakom slučaju, imam svoj stav, trudim se da poštujem tuđi. 

Dobro, to je to,  uvod nije povezan sa temom, a tema je ona stara dobra - filmovi.
The lucky one


Američki vojnik, "marinac", pešači sve do Luizijane, nakon preživele tri sližbe u Iraku, kako bi pronašao nepoznatu ženu sa fotografije za koju veruje da mu je donela sreću tokom rata. 

Romantika, sreća, tuga, ljubav...

Jako lepa i interesantna priča. Podseća me malo na The choice.


Bareilly ki Barfi


Radnja se odvija u malom gradu Baerliju. Biti je, za razliku od drugih žena, devojka slobodnog duha koja živi svoj život po sopstvenim pravilima i pod velikim je pritiskom od strane roditelja jer se još uvek nije udala......
Njen život se menja kada upozna Čiraga i Vedrohija.

Bila sam dosta skeptična što se tiče ovog filma (što se tiče kvaliteta, priče itd. Zbog serija koje su na lošem glasu), jer je u pitanju i Indijski film. Ali tema me je privukla i nisam se pokajala. Film je stvarno izuzetan.
Campeones


Poznati košarkaški trener, prisiljen je na društveno korisni rad kao kaznu, a njegov zadatak je da trenira mentalno zaostale igrače.

Zanimljiva komedija, baš ono što treba našem društvu - malo smeha, odgovirnisti, prihvatanja i razumevanja. Predobar👌

Bad moms

Tri preopterećene i premalo crnjene mame udruži snage sa još dve preopterećene majke kako bi se oslobodile odgovornosti koje su im nametnute. Tako udružene upuštaju se u divlju, slobodnu avanturu potpuno netipičnu za majke, suprotstavljajući se predanim, savršenim mamama.

Na kraju filma sam shvatila koliko je zapravo težak zadatak biti mama. Možda bi trebali da imamo malčicee više razumevanja. 🤔😁





Blockers


Kada troje roditelja slučajno otkriju plan njihovih ćerki o gubljenju nevinosti na maturi, organizovaće tajnu operaciju kako bi zaustavili klince u njihovim namerama.

Ono kad roditelji brinu, njuškaju, brane, haha komično. 😂





To all the boys i've loved before


Tajna ljubavna pisma tinejdžerke su dospela u ruke onih kome su 'namenjena' i izazvala su veliku pometnju u njenom ljubavnom životu... 

Ok, ovo su gledale sve klinke i tinejdžerke poput mene, naravno, ali eto nalazi se na listi. Moram priznati da ja i nisam baš toliko oduševljena kao neki, ako poredimo The kissing both i To al the boys i've loved befire 1. Je po meni malo bolji ali mi se jako dopao jer sam se nekako pronašla u glavnoj junakinji što se nekih stvari tiče.



Downsizing



Planeta Zemlja je prenaseljena i previše zagađena. Naučnici su otkrilli način kako da smanje ljude na visinu oko 10ak cm. Čovek shvata da mu smanjivanje omogućava mnogo bogatiji i sjajniji život... Film prati život i avanture Pola Safraneka...

Ono što mi je bilo najinteresantnije u ovom filmu je komšija glavnog lika Pola, Dušan Mirković  - Srbin. Pomislila sam ovaj je il neki Rus ili naš Balkanac (po ponašanju i govoru). Možete pretpostaviti -  kriminalac, izgleda da nas tako doživljavaju u svetu.

Focus

Niki - iskusni prevarant i lopov sreće simpatičnu plavušu Džes, sitnog i nespretnog lopova. Ne uspeva da je se reši i postaje njen mentor, a ona mu sve dublje ulazi pod kožu....

Au jako dobar film. Da bi ga ispratili stvarno vam treba fokus
Majstorski osmišljeno, odlično.



Hvala na čitanju! Čitamo se u sledećem postu uskoro!
Pišite mi u komentarima.
Kako vam se čine filmovi i koje ste i vi gledali?

14 коментара:

  1. Jaoo, podseti me na "To all the boys I loved before". Dugo planiram da odgledam taj film, ali s obzirom na manjak vremena, skroz sam zaboravila na njega. Pa hvala 😊 Što se ostalih filmova tiče, stvarno prvi put čujem za njih, tako da nisam previše kompetentna po tom pitanju, ali mogu reći da sam se naježila kad sam čula opis prvog.
    Odličan post, Milice, a što se prethodnog tiče, meni se baš dopada tematika, jer i sama često ne mogu da ćutim na mnoge teme. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si jedna od retkih koji nisu pogledali taj film, a i ostali su čini mi se dosta poznati 😁 Pogledaj neke, svi su dosta dobri 😊 Hvala ti 😋

      Избриши
  2. Super lista,neke sam filmove pogledala i djelim tvoje misljenje. Ove koje nisam sigurno cu pogledati! Super post!

    PajaMala.blogspot.com novi post: posjeta Mostara

    ОдговориИзбриши
  3. I imam jedno pitanje. Preko kog sajta si gledala fim Bareilly ki Barfi? Jako volim indijske filmove i vec duze vrijeme zelim ovaj da pogledam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sigurna, možda Popcorn Srbija, ja ukucam naziv i sa prevodom pa gde nađem 😁

      Избриши
  4. Jao,ja nisam odgledala To all boys I loved before!Dugo planiram ali ništa.Inače,odgledala sam samo Bad Moms i jako mi se svideo!Super lista i sigurno ću da odgledam neke od ovih filmova!
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hah mislila sam ako sam ja gledala da je onda većina jer uvek kasniim aali eto nije tako 😁 Hvala tii

      Избриши
  5. Odlično uradjen post stvarno *--* Vidi se da si dostra truda uložila, filmovi su objašnjeni kratko i jasno, tako i volim da pročitam, odmah na suštinu :)
    Definitivno ću pogledati The Lucky One, a sve ostale sa liste sam pogledala i slažem se sa tobom pri opisu :) <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Od ovih filmova nisam odgledala nijedan, ali mi djeluju zanimljivo, tako da, možda neki uzmem u obzir. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Sa ove liste gledala sam samo The lucky one i TOTBILB. Prvi mi se mnogoo dopao. To je bilo leto kada sam gledala samo filmove Nikolas Sparksa i stvaaarno je divan tb. A drugi film mi nije bio nista posebno, iz razloga sto su svi postali opsednuti njim. Dobar je, ali je previse overrated ako mene pitas. Sve u svemu, bacicu pogled na jos filmova sa ove liste sigurno 😊

    Novi post----
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши