22:02

Ideje za početak godine?

Dobro došli na još jedan post!
Predložiću vam par ideja za dobar početak godine, nemam pojma kako bih nazvala ovaj post, može pomoć?

Journal

Možete da napravite svoj dnevnik, žurnal, planer.. kako god.

Kupte deblju svesku sa tvrdim koricama i u nju zapisujete šta god poželite.
To ne mora striktno da bude isplanirani dnevnik, ako to želite imate razne ideje na YT i pinterestu, a ako ne možete kao ja da pišete random stvari, citate, želje, ciljeve, planove, zapisujete odgledane filmove, serije, pročitane knjige...
Ovako izgleda moja sveska:


Happy jar




Scrapbook

Na ovom linku možete pogledati Anin post o skrapbuku 👉 Nešto faking savršeno 👈
Pa ako već niste, bacite oko na njen post, da ne bude da kopiram, a i onda je to super napsiala.
Ipak, ja imam malo drugačiju ideju.
Kupila sam malu svesku bez linija i u nju lepim papiriće iz "Srećne teglice" a tu spadaju ulaznice za koncert, karte za bioskop, pozorište, sajam knjiga itd.

Mood tracker

Svima nam je novogodišnja odluka da budemo srećni, da se radujemo malim stvarima... ali mi sami moramo na to da utičemo. Mood trcker omogućava da pratite vaše promene raspoloženja u toku godine.


Monthly  weight 

Ovo je kao stvoreno za mene, toliko mi kilogrami variraju da ne mogu da ispratim, pomoće svima koji žele da smršaju, ugoje se ili održavaju težinu.


Movies and Series list (za gledanje i odgledani)

1000 puta mi se desilo da naiđem na blogu ili instagramu na preporuku odličnog filma i onda naravno zaboravim ime filma i kada hoću nešto da gledam ne znam šta da gledam.

Book list (za čitanje i pročitane)



Monthly mini goals

Godišnje ciljeve podelite u mesečne, one koji mogu.


Gratitude logs

Dnevnik zahvalnosti:
Kaže ''Pomažu da živiš u sadašnjosti, budeš više pozitivan i zapamtiš."
Pronađeš nešto zbog čega si zahvalan tog dana i zapišeš.

Najlakše je praviti mesečne dnevnike, ali ja ću napraviti godišnji, od 360 dana pošto mi je 5 već prošlo!


Mislim da je to to. 
Nadam se da su vam se ideje dopale. 😁

Prethodni postovi
*Blogerska zajednica - HVALA
*Drastične promene u novoj godini

8 коментара:

  1. Divan post i jako inspirativan. Ja sam započela dnevnik od prvog januara, a takođe planiram da uzmem neki bullet journal u kom ću planirati obaveze, filmove, knjige, baš kao što si navela! Inače, srećna Nova godina! :)

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши
  2. Jako super post, nikad nije kasno zapoceti sa necim novim

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Fantasticne ideje! Sve mi se dopada, a najvise bih izdvojila planere i "happy jar". Mislim da je svakome potrebna bar 1 sveska gde ce beleziti ciljeve, utiske, uspomene i obaveze, tako da je ovo idealan period da to nabavimo ili pak napravimo! Divan post ♥

    Welcome to my blog 💖

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi je drago što si se sviđa moj post o skrapbuku 😊❤️😊❤️ Inače, sve ideje su mi genijalne i hoću što više stvari tog tipa da pravim tokom 2019, tako da mi je ovaj post jako dobro došao. Razmišljala sam da pravim planer (da, znam koliko je to čudno kad ga ja kažem), da se napokon civilizujem, i dala si mi odlične ideje za neke od stranica. Fantastičan post ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek! I meni je čudno, ali bolje je kad si organizovan.
      Hvala tebi! ❤️❤️

      Избриши