21:05

Watch list-a prazničnih filmova za ovu godinu; #2019/20 Blogmas #2

Pripremila sam nekoliko filmova koji su mi se činili zanimljivim dok sam pregledala trajlere.
 Možete ih naći na Popkornu, potrebno je samo da instalirate aplikaciju. Naravno i na Netflixu, ali on se plaća.



Every day is Christmas

Money menadžer Alexis samoproklamovani radoholičar dobija životnu božićnju posetu...


A Christmas prince 3: The royal baby

Ako ste odgledali A Christmas prince 1 i 2 koje sam vam preporučila u prethodnom prazničnom postu o filmovima, vreme je da pogledate i ovaj!
 Ja ga još nisam pogledala, od ova dva dela prvi mi je bio bolji. 

Teško je naći sa prevodom.

Nakon godinu dana kralj i kraljica čekaju svoje prvo dete.


Christmas inheritance


Pre nego što ambiciozna Alfa nasledi posao svog oca, ona mora da dostavi specijalnu Božićnu čestitku bivšem partneru svog oca u Snow  Falls-u.


Let it snow 

U malom gradu na Božićno veče snežna olija okupila je grupu tinejdžera. 
Tinejdž film rađen po romanu.



The holiday calendar

Ebi, mlada fotografkinja, na poklon od dede dobija advent kaledar. U početku nije impresionirana, ona to vidi kao dosadan kalendar ali odlučuje da ga ponese kući. Abi otkriva da je kalendar magičan...



The truth about Christmas

Jullian je žena koja se kandidovala a za gradonačelnicu, lužimse lažima kako bi ostvarila svoje ciljeve, narolito kada zreba da se upozna sa roditečjima svig dečka. Deda mraz je stavio "kletvu_ na nju - ne može da govori ništamosim istine.



The Christmas shoes 

Film koji sam gledala jako davno i sećam se da sam preplakala, ali baš zato mi je ostao u dobrom sećanju. Mogla bih da ga pogledam ponovo.

Isprepletane su dve priče, 
Jedna priča je o radoholičnom advokatu Robertuni uticaju njegovog posla na njegov brak i ćerku Lili.
Druga je o Robertovoj majci Elen i njenom susedu Daltonunkoji je učitelj u Nejtanovoj i Lilinoj školi. 
Glavna priča je o Magi i njenoj bolesti i o tome kako se njena porodica muđ Džek i sin Nejtan nosi sa tim.


To je sve za danas pogledajte listu od prethodne godine! 
Vidimo se!


6 коментара:

  1. Nisam gledala nijedan od filmova. Zapravo, jedini praznicni filmovi koje sam gledala su Sam u kući, neki s irvasom (pojma nemam) i Frozen (mada on ne mora da bude isključivo praznicni film). Mislim da sam ti već napisala jednom kako sam fascinirana time koliko si filmova i serija odgledala. Ja jedva odgledam u mjesec dana jedan film, ma ni to. Sjajan post i odlične preporuke.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hah jesii, eto ja sam ljubitelj filmova i serija, doduše ove nisam sve baš pogledala ali do pravoslavnog ću ih sigurno odgledati. Ti očigledno i nisi baš obožavatelj, a možda si i pretrpana dešavanjima i obavezama pa nemaš bremena, što kod mene i nije često slučaj. Hvala!

      Избриши
  2. Iii evo mene opet ovde 😂 Iako nisam veliki ljubitelj tih prazničnih filmova i zapravo nikad i ne osećam neki specijalni hajp oko praznika, onaj film s gradonačelnicom, mrzi me sad da vraćam da vidim kako se zove, me je prilično zainteresovao, tako da planiram da ga gledam obaveznooo. Usput trenutno i imam stomačni virus, tako da je trošenje vremena na filmove daleko bolje od učenja latinskog 😂 Odličan post, Milice, kao i uvek 👌🏻

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ee kod mene je sad period za praznične filmovee hah 😄 Mi u Vojvodini smo sad na raspustu, a ti iskoristi tu nesrećnu okolnost za odmor. Hvala puno!

      Избриши
  3. Sve što je vezano za Božić, tipa ovi filmovi nazivaju se glupim Božićnim filmovima, kao i oni ružni džemperi, ja baš i ne volim Božićne filmove, jer su svi na isti fazon, osim onih kultnih, naravno, kao što su ''Sam u kući'' i ''Elf'', a ovi ostali su mi svi nekako isti, tako da ih i ne gledam baš. Uvijek idem siguricom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa u pravu si, većina filmova je glupa, a i veoma su predvidivi, baš sam pre nekako pustila nasomično praznični film i sve vreme razmišljam kako sam to negde videla i skontam da sam gledala potpuno identičan film hahaha Ali ne znam, zanimljivi su mi ti "Christmas vibes" i tradicija mi je na Božić gledati film s mamom. ☺

      Избриши