23:57

Šta čitam ove zime? - Tihi pacijent A. Majklidis Blogmas #3

Na sajmu knjiga ove godine kupla sam tri knjige; tri raspusta = tri knjige. Kupila bih ja i više, ionako sam se jedva odlučila, ali finansije mi ne dozvoljavaju, kupim ja i ovde u prodavnici ako mi se neka dopadne.

Ove zime čitam triler Tihi pacijent od Aleksa Majklidisa. 
   Tihi pacijent, Lovci na glave, Igra šaptača

Nemam mnogo šta da kažem o knjizi zato što tek počinjem sa čitanjem, ali mogu reći da je svetski bestseler 1 i da je u periodu sajma knjiga bila velika pomama za ovom knjigom.

ALIŠA

Te kobne noći, stajala je u beloj haljini, nakon što je ispalila pet hitaca. Nije rekla ni reč. Nije odgovarala na pitanja. Nije mogla, a nije ni htela da govori. Čak i kad je optužena za ubistvo supruga. Ćutala je i kad je uhapšena. Odbijala je da prizna ili porekne krivicu. Nikad nije progovorila.

TEO

On je ambiciozni mladi psihijatar i ima samo jednu opsesiju: da navede Ališu da ponovo progovori i otkrije tajnu njene tišine. Uveren je da će uspeti tamo gde su svi drugi omanuli i da će izvući iz nje bar neku reč. Ali, ako
KzAliša ipak progovori, da li će on želeti da čuje istinu



Mogla bih da vam preporučim Srećan Božić Alekse Korse od Džejmsa Patersona, bila je na mojoj listi želja za čitanje tokom ovih praznika, ali eto sledeći put. (Laguna)
I, Hladno kao led Tes Geritsen, nema veze sa praznicima ali ima sa snegom. 😁 (Laguna)






































Srećan Božić svima koji slave!

6 коментара:

  1. Na sajam u Beogradu nisam išla, jer je organizacija škole malo zatajila ovaj put iako se inače već godinama unazad išlo. Na niški zato jesam, što sam počela da praktikujem od prošle godine, iskrena da budem, jer me nešt0 i ne interesuje previše književnost, ups. Uglavnom, kupila sam Pod budnim okom i jedva čekam da je čitam jer mi baš dobro deluje. A prošle godine sam uzela Signal i oduševljenaaa saaaam
    A što se tvojih izbora tiče, volim priče tog tipa, tako da mogu da kažem da bih ih i sama pročitala. I kontam da imamo sličan ukus, tako da ti defintivino preporučujem gore pomenute ali me malo mrzi da tražim autora tako da da, snaći ćeš se ako se zainteresuješ 😂

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ranije, u osnovnoj, nisam imala mnogo susreta sa knjigom dok nisam kupila prvu knjigu u supermarketu, nije bila nekog kvaliteta i to ali mise dopalo čitanje. Sam sajam knjiga me raduje jer idemo u Bg i sve to zajedno, ali inače ne čitam mnogo i ne čitam tokom škole.. RRaspitaćus e malo na netu za te knjige, nemaš brige, verujem da će mi se dopasti. Hvala na preporuci.

      Избриши
  2. Nisam bila na sajam knjiga nikad, zato što se u Crnoj Gori ništa slično ne organizuje, bar da ja znam. Ali mi je želja. Uzeću u obzir tvoje preporuke, jer mi djeluju jako interesantno. Sjajan post! 💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam čitala ovu knjigu, a i iskreno nemam baš vremena, sve što trenutno čitam je vezano za fakultet, to je trenutno antička, srednjovjekovna i renesansna književnost, ali se ne žalim i to ponekad može biti zanimljivo. Važno je samo čitati da se drži kontinuitet, jer se uz pomoć toga lakše i uči. Nadam se da će se i tebi svidjeti ove knjige koje čitaš :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne zvuči baš naročito zanimljivo, ali nema veze bitno da se čita. Hvala ti 😁

      Избриши