20:35

Lista dobrih stvari koje su mi se desile ove godine

Juče sam izašla i nisam stigla da objavim post, mogla sam da objavim bilo šta kratko, besmisleno, ali bilo mi je glupo.. To nije moj fazon. 
Istina je i da sam lenja da se udubim u neki opsežniji post o protekloj godini, životu, ciljevima, postignućima i da se u stvari sa suočm sa istinom, sa ishodom i zaključkom do kog bih došla.

Ali, srećom, u poslepodnevnim časovima malo sam se oslobodila ove celodnevne nervoze, otvorila sam srećnu teglicu i malo se podsetila lepih uspomena i dešavanja. Ova stvar  mene bukvalno svake godine izvuče iz tame u koju upadnem.

★ Otišla sam prvi put sama u bioskop

Za mene je to uspeh. Bila sam u fazonu kako da odem sama? S kim da sednem? Kako će me gledati ostali? Ali 'fala bogu prevazišla sam taj strah. Pa bar je u bioskop lako otići sam, mrak, stolice sve jedna do druge, nema ćaskanja, samo tišina i film.

Još samo da prelomim pa da odem i u kafić sama, verujem da je uživancija kako pričaju, ali opet blokada.

★Prvi put sam gledala utakmicu Partizana uživo
Partizan je moj omiljeni klub i nikada nisam bila na derbiju, ali sam iskoristila priliku kad su došli da igrju sa domaćim klubom odem da pogledam utakmicu. 

★ Dobila sam kucu
Koji je sada već velika kuca.


★ Išla sam u nekoliko puta u veći šoping u Novi Sad.
Volim kupovinu i razgledanje, ni ne primetim kad proleti 5h u 'odanju po radnjama, ali zato moj tata primeti haha.

★Bila član radionice koju je organizovao omladinski klub
Simpatična ilustracija učesnika. Bilo nas je više, tu sam upoznala nekoliko dobrih ljudi. Ja sam ova 2. na crtežu. ☺


★ Išla u Petroland
Možda vam se čini kao dečija zanimacija ali ovo je vrh i bukvalno ima i male dece i starijih ljudi.


Резултат слика за petroland"

★ Bila na nastupu Lexington benda
Oni su mi jedni od omiljenih domaćih bendova.

★Bila na PDF-u
Malo poznati muzički festival u mom mestu na kom nikad do sad nisam bila.


★ Odlazila na bazen i plažu
Tek ovog leta su otvorili bazen. Pravili su ga oko 5 godina. Otvorili su ga tek u avgustu i to mislim ne na početku meseca. 

★ Gledala sam konjičke trke
Divna stvorenja.
              

★Gledala Mesec kroz (pravi, pravcati) teleskop
WOW

★Posetila i ovogodišnji sajam knjiga
Ne znam zašto, ali za mene je to doživljaj, bez obzira na vrućinu, gužve... A i volim sam taj put do tamo.


★ Provela kvalitetnih par sati u Beogradu
Šetala sam ulicama Beograda, Kalemegdanom, uživajući u samoći i miru gledajući predivan zalazak.


★ Pogledala vrhunsku predstavu u Zvezdara teatru
Osama kasaba u Njujorku



★ Dobila sam brata ♥
Nije rođeni, ali je najmlađi i najslađi. 


★Izašla posle 100 godina
Nisam ja neki tip koji bi izlazio svaki vikend, ali poslednji put sam izašla pre skoro dve godine...



Mislim da bi me posle ovog posta mnogi poznanici i prijatelji prepoznali, ali čisto sumnjam da će ga ikad otoriti.

Verujem da je za mnoge od vas ovo smejurija, pojedini su proputovali pola Evrope, a ja se za sad zadovoljavam malim radostima u okruženju dok ne bude bilo prilike i mogućnosti za veće i značajnije doživljaje. Trudim se da budem zahvalna na onome što imam. Inače bih pala u depresiju... haha

U ovom i narednih par postova poželeću vam sve najlepše u 2020. godini. 
Sviđaju mi se ovi borjevi dva nula dva nula. 
Meni se čini da će ovo biti dobra godina, a vama?

Zapratite me na instagramu @i.mperfectm

12 коментара:

  1. What a fabulous idea for a post! I'm glad you did so many wonderful things this past year.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post, draga! Drago mi je da ti je ovo bila dobra godina i da si ju lijepo provela :) Baš kao što si napisala - budi zahvalna na malim stvarima, neki nemaju ni ovo!

    Peany

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno, meni ovaj post nije smjejurija, jer ni sama nisam putovala Bog zna gdje, a imam želju. Ali sam zato obišla mnoga sjajna mjesta u svojoj zemlji. I sviđa mi se to što se zadovoljaš malim stvarima, jer ako ti je npr. odlazak u bioskop bio vau, zamisli koliko će ti tek biti lijepo da odeš, recimo, na Maldive. Drago mi je da si imala lijepu godinu, želim da ti naredna bude još ljepša.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hah nije da mi je odlazak u bioskop baš toliko vau nego činjenica da sam otišla SAMA pored blage asocijalnosti..😄 Ali hvala ti, razumem šta si htela da kažeš i slažem se. I ja tebi želim isto! ♥

      Избриши
  4. Nije smiurija, post je zapravo divan. Zadovoljavaš se sitnicama i to je ono najbitnije, skromna si. Jako lijep post! I želim ti sve najbolje u 2020. godini, kako ti kažeš i meni se čini da ćeovo biti dobra godina. ♡

    ОдговориИзбриши
  5. Eee ovo se čekalo. Ne volim negativne ljude. Najlakše je kukati i žaliti se a koliko takvih zapravo želi nešto da promeni oko toga... Svaka čast na postu, bilo mi je jako zanimljivo da čitam jer generalno volim da slušam i čitam o iskustvima i doživljajima drugih ljudi ali i pišem o svojim. Inače, lep ti je taj peškir na bazenu 😂⚫⚪

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, ali iskreno ja sam češće ta koja kuka, verovatno vidiš i sama zašto haha Ali trudim se, eto, hvala ti puno!! Partizan ♥ ⚫⚪

      Избриши
  6. Divan post. Čini se kako ti 2019. nije bila nimalo dosadna. Nisam nikada bila sama u kinu, ali jesam na kafi, vjeruj da sam se odmorila i da ti preporučujem. Ne brini, neće te niko čudno gledati, samo ponesi knjigu ili slušalice.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa možda pomalo i jeste bila dosadna, ali bilo je i puno gorih godina tako da sam zadovoljna haha Hvala na savetu!

      Избриши