18:49

Knjige koje sam poslednje pročitala?

          Pethodni post je bio o dolasku jeseni i to je bilo ohoho davno... Naravno da je jesen sa sobom donela i gomilu obaveza oko škole...
Red je da napišem novi post. Ovoga puta tema su knjige koje sam pročitala, na letnjem raspustu, naravno.. Ovih dana čitam osnove ekonomije, poslovnu ekonomiju i tako to...😕😂😂

            Cilj mi je da vam predstavim neke knige koje sam čitala, pre nego što se održi beogradski sajam knjiga, pa možda se nekom nešto svidi.🤔🤭 

Verujem da ima dosta vas koji ga posećuju, pa i ako nema, u toku će biti velika sniženja tako da i ako poručujete online, i ako ne planirate da kupujete sada nego na zimskom raspustu, kako god nadam se da će biti interesantno i korisno!


Prve dve knjige su duže i imaju razvijeniju radnju, dok druge dve su "džepne" knjige - čitaju se "u dahu", brzo, i radnja im nije "teška" u pitanju je ljubavni žanr i super su za rasterećenje i opuštanje. 


1. Detektivova ćerka - Lesli Tomson



"Odluka Kejt Roksmit da krene u šetnju rečnom obalom mnogima je promenila život. Njeno ubistvo potreslo je celu zemlju, protiv njenog muža, glavnog osumnjičenog, nikada nije podignuta optužnica, a njen sin je odrastao u internatu, bez ljubavi i topline. Inspektor Darnel je, rešen da pronađe krivca, odlučio da prevrne svaki kamen, ali potpuno obuzet tim slučajem, nije primetio da malo–pomalo gubi sopstvenu kćer, kivnu na nesrećnu Kejt Roksmit, koja joj „krade očevu pažnju“. Trideset godina kasnije, dok raščišćava očevu kuću posle njegove iznenadne smrti, Stela nailazi na prašnjav dosije slučaja Roksmit, slučaja koji je ostao nerasvetljen. Stela zna da mora da ga uništi. Ipak, otvorila je kutiju, i ne sluteći da će iz nje pokuljati zlo. „Lesli Tomson je za klasu bolja od svih ostalih“ – Ijan Renkin"

Jako interesantna priča, zamršena, pomalo tamna i tužna, ali ne mnogo, ne ide baš u tom smeru... Kroz temu priče provlači se poruka da treba da čuvamo svoje roditelje, da ih posećujemo, poštujemo i koliko možemo razumemo. Kada ih ne bude, kada shvatiš neke stvari, biće ti žao i  nećeš ih moći vratiti, nažalost.
Iako to nije bila tema knjige, mene je grizlo što se Stela i njen pokojni otac nisu baš najbolje slagali. 


Žanr nije naznačen, ali rekla bih je da ima doze tilera, drame i manje-više kriminalistike... U pitanju jeste ubistvo, ali ga rešavaju 'laici', ako me razumete.😀 
Na  Evro book sajtu košta 250 dinara trenutno, a Delfi 670din. Pozamašna razlika u ceni. 
Ima 500 strana.

Mana je što ima dosta strana, pa onda se dešavalo da budu neke nepotrebne informacije, odugovlačenje, to više na početu dok se ne razradi radnja.


 Primetila sam da je Delfi dosta skuplji od ostalih. 

2. Duhovi Kornvola - Džudi Finigan


„Bila je majka, žena, supruga. Bila mi je prijateljica. Ali koje je to tajne Elouiz odnela sa sobom u grob?” Kad je Elouiz umrla od raka dojke, Keti je bila skrhana. Sneva uznemirujuće snove u vezi s Elouizinom smrću. Keti boluje od depresije i oporavlja se od nervnog sloma. Njen muž, psihijatar, svestan je ženine psihičke krhkosti. Kad mu Keti ispriča kako sumnja u priču o Elouizinoj smrti, i kako oseća Elouizin duh, ubeđen je da njegova žena gubi vezu sa stvarnošću. Pogođena muževljevom sumnjičavošću, Keti odlučuje da istraži Elouizinu tajanstvenu prošlost i njenu smrt, izlažući se opasnostima, zaboravljajući da je put do istine ponekad put u ponore pakla."


Jako mni se svidela tema knjige. Surovost okoline koja drugačije ljude proglašava ludim... Imate priliku da priču čitate i posmatrate iz dva ugla i prosto ne znate kome da verujete. Ono što sam shvatila je da koliko god nekoga poznavali ne možete znati sve njegove tajne.. Takođe, koliko je strašno kada čovek gubi iz vida svoj put i realnost... 



I ovde mi se čini da je bilo malo nebitnih odugovlačenja, možda ima malo veze i sa mojom pažnom, ne znam. :)
Košta trenutno 250 din online na Evro book-u. Na Delfijevom sajtu je 680. 


Žanr je drama. 

3. Ljubav se ne kupuje - Mari Fors
Mari Larkin obavlja odgovoran posao u robnoj kući Garin Mauntin. Patrik Marfi je uspešan poslovni čovek iz Njujorka. Mari uživa u mirnom predivnom životu u Batleru, sve dok na svadbi Vilijama Abota i Marfijeve ćerke Kamernon ne provede malo više vremena sa harizmatičnim Njujorčaninom. 
Prvi put nakon 30 godina, od kada je izgubio suprugu, Patrik Marfi istinski uživa u društvu neke žene, prvi put pomišlja danešto promeni u svom raskošnom ali usamljenom životu.
Romansa Koja se napre odvija putem pisama, ubrzo sse pretvara u strastvenu vezu koju ni Patrik ni Mari ne žele da obelodane dok sami ne shvate šta ih je snašlo. Rastrzana između neporecive ljubavi i potrebe da sačuva svoj ritam života , svoje prijatelje i svoju nezavisnost, Mari okleva da se uključi u Patrikov uzbudljiv i glamurozan život u Velikoj jabuci"


Prva"džepna knjiga" - to su one male knjige,kratke ali slatke.😀
Jako lepa, slatka i romantična ljubavna priča.😊 U pitanju su malo stariji golupčići pa to čini priču još simpatičnijom. 

U ovom romanu je bilo toliko detaljnih scena i opisa...tako da bih pored žanra ljubavni roman, mogla da dodam i erotika... 😂 Nisam to očekivala, ali dobro. 
Knjiga je od Evro booka može se naći na i trafikama i sajtu, pretpostavljam i sajmu...

4. Lov na muževe Barbara Kartland
Резултат слика за lov na muževe
"Nakon smrti  roditelja, mlada i razborita Andrina Maldon nesebočno prihvata odgovornost za vođenje domaćinstva, osiromašenog usled očevog rasipništva, i brigu ua buduću sreću dve sestre.

One su upadljivo privlačne i uvođenje u visoko londonsko društvo im može obezbediti odgovarajuće prosce. Svesna toga andrina polazi u London da traži pomoć vojvode od Broksborna, očevog starog poznanika i njenog kuma, koga nikada nije srela. Na iscrpljujućem putovanju kočijama doživi uzbudljiv ali i zastrašujući susret sa gospodinom koga kanije prepoznaje.... Mladi vojvoda, kumov sin, u početku nevoljno pristaje da joj pomogne, a Andrina uprkos zahvalnosti na koju se obavezala oseća prezir prema ovom arogantnom i neosetljovom čoveku, sve dok ne otkrije njegovu pravu prirodu koja će uskovitlati osećanja u njenom srcu."


Još jedna izuzetno lepa ljubavna priča. Kraj mi se posebno dopao. U početku izgleda kao dosadna klasična priča o srednjevekovnim balovima itd. ali nije baš tako. 

Dopalo mi se što pokazuje i dokazuje da su ljudi ''kamenog srca'' upravo oni sa najvećim srcem i da nije sve onako kako se čini spolja.


Link posta o mojoj najdražoj knjizi:






Prvobitni cilj mi je bio da između ostalog, usputno predstavim knjige koje sam skoro čitala. Alii, post bi bio dugačak i nezanimljiv, pa sam rešila da podelim na dva dela. 
Vrlo brzo izbacujem novi post pa ćete videti o čemu se radi. 

Predlažem vam da napišete sličan post - o knjigama koje ste pročitali ili planirate - i poimognete nama neodlučnima u kupovini knjiga. 😊


Hvala na čitanju!

16 коментара:

  1. Odlican post!! Uspjeli si da me zainteresujes za sve knjige!!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Lov na muževe? Ovo smo moja sestra i ja kad šipujemo sebe sa selebriti kraševima 😂 Šalu na stranu, roman deluje zaista interesantno, mada me je nekakako najviše zainteresovao prvi, jer volim priče tog tipa. Jako interesantan post, Milice i to u pravo vreme. Baš sam u potrazi za nečim za čitanje tokom jeseni. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahah da, da znam da imaš muža koji još uvek ne zna da ti je muž.. 😂😂 I ja najviše volim priče tog tipa, zato je na prvom mestu. 😊 Hvala 🤭

      Избриши
  3. Ljubav se ne kupuje mi deluje kao jako lepa knjiga, nesto sto bih ja citala ^_^ I ostale su isto lepe ^_^ hvala ti na savetu i preporucenim knjigama, odlican izbor :*

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. odličan post. započela sam blog na engleskom i objavila prvi post. Bila bih ti jako zahvalna kada bi me zapratila i podržala.

    ОдговориИзбриши
  5. Interesting nice blog :)

    https://ohladymania.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan i definitivno si me zainteresovala za svaku od knjiga. Dopada mi se kako si sve opisala. Takođe, drago mi je da ljudi i dalje čitaju knjige, jer je to, bar u mom okruženju, rijetkost. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako zanimljiva selekcija knjiga. Sviđa mi se kako si predstavila svaku knjigu i dala svoj komentar o isto. Predivan post.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=e48JZd0Gbj0

    ОдговориИзбриши
  8. Pročitala sam jednu knjigu s tvog popisa, Ljubav se ne kupuje. Za ostale nisam čula, ali si me zainteresirala. Sve si super opisala. Odličan post.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши