18:14

Šta me podseća na jesen?

Danas kalendarski počinje jesen. 


Iako se to do skoro nije moglo zaključiti, zbog letnjih vrućina, juče sam baš šetala i primetila koliko je zahladnelo i da je lišće baš počelo da opada.. To su tek sitni znaci, a ja u ovom postu želim da se podsetim šta to čini jesen? Zbog čega je volimo ili ne volimo?  Kada pomislimo na jesen kakva nam se sećanja i misli vrate?


Magla


Magla mi je veoma fascinantna.. Idem ulicom i gledam kako se ona sklanja predamnom, gledam kako se farovi automobila probijaju kroz nju, kako se neko probija i dolazi mi u susret....
                                       

Резултат слика за fog quotes


Pucketanje lišća

Ulice su puste, ali buku pravi šuštanje lišća pod nogama...

Tople jakne, kaputi i džemperi



Smrznut, crven nos

E ovo ne volim.. Ništa gore nego kad šmrcaš, a to proizilazi iz osećaja da ne osećaš nos hah..

Para iz usta

Jeste li i vi kao mali na hladnoći ispuštali paru iz usta i pravili se da puštite cigarete..? Ok, ja jesam.. 😀
Kiše



Tamni oblaci



Vetar u kosi
Retko mi u životu vetar duva u leđa.. 😅

Sastavi i postovi o jeseni

Blog-postovi spadaju u dobru stranu.
Pusta ulice, grad zamire


Topla kuća, soba, dekoracije..



Topli napitci



Nadam se da vam se dopao post!
šta je ono što vi volite,a šta ne volite kod jeseni??

Prethodni post: Zdrav doručak/užina za školu  
Obavezno bacite oko 😉
.......................................................................

Ljudi kako vi pravite headere za blog? Ili uopšteno pozadine za druge teme? Ja sam antitalenat i sad sam se totalno iznervirala oko toga.... Imate neki sajt, aplikaciju, blog temu ili tako nešto da preporučite? Ne mogu da odredim koja dimenzija je potrebna za ovu temu, kada lepo izgleda na kompjuteru, preko telefona je katastrofa jer se ne vidi pola slike... Smotana 😇😠

............................................


22 коментара:

  1. Super post! Ja ne volim toliko jesen,ali prva mi je asocijacija opalo lisce kao i garderoba u too boji! 😜

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam rekla da sam ljubitelj jeseni, ali svaki mesec za mene ima neke prednosti i mane :D Slažem se, hvala ti na komentaru! 😘 😘

      Избриши
  2. Predivan post <3
    Zapratila sam te i mnogo bi me obradovala kada bi uzvratila <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/09/its-never-late-to-find-yourself.html

    ОдговориИзбриши
  3. E ovo u vezi dizajna, skoro je nemoguće pogoditi sliku (osim ako nije neka šablonska, repetative) koja će izgledati isto na kompu i telefonu. Čak i na različitim računarima izgledaju različito jer se dimenzije ekrana razlikuju. U suštini, najbolje je ili koristiti bloggerove slike ili naći na netu neku sliku visoke rezolucije. Blogger savetuje 1800x1600, ali nije ti to previše korisna informacija jer prvo: nećeš naći dobru sliku u toj dimenziji, drugo: ako joj promeniš dimenzije, izgubićeš na kvalitetu. Što se naslovne slike tiče, to je uglavnom ime bloga u png formatu. Ja sam za svoju skinula neki lep font i uradila je u Fotošopu, ali imaš i onlajn sajtove koji rade png slova. Ukoliko se budeš odlučila za Fotošop, tu imaš veću slobodu, tako da pored imena možeš dodavati neke detalje, tipa listće i sl. i na kraju samo izbaciti pozadinu i tako sačuvati u png formatu. Takođe, moj savet ti je da odabereš bela slova sa crnim autlajnom jer će ti se posle najbolje uklapati kad i ako budeš menjala pozadine. Ako ti još nešto treba, pitaj, slobodno, vrlo rado ću ti reći sve što znam. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  4. Ja obožavam jesen, i jedva čekam da dođe ona prava šarena jesen :)
    I ja maglu jako volim, osom kada vozim, onda mi nije baš interesantna.
    Sve što si navela u postu i ja obožavam kod jeseni, samo mi nedostaju mirisne svijeće, ja njih jako volim i uvjek ih nauzimam čim počne jesen. :D
    Super post, uživala sam u čitanju i razgledanju ovih divnih slikica.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh dobro me podseti na sveće. Nikako da ih kupim, nadam se da ću naći negde lepe!
      Hvala ti na divnom komentaru! ❤️

      Избриши
  5. Jesen je savršena. Tvoj post je odličan. Zaista sve to podsjeća na jesen. Magla, raznobojni duksevi, vruća čokolada, kiša... savršenstvo. Svakako piši još postova na temu jeseni. <3

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  6. Post je predobar i jako mi se dopada, jer ima taj jesenji vajb. Slike su predivne i baš su dočarale ljepotu jeseni. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Delimo ista misljenja!Odlican post,i same asocijacije za jesen su dosta direktne!Odlicno!

    Ilmaha |Zapratite♥️
    Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  8. Ono sto mi je omiljeno tokom jeseni jeste da se zavucem u toplu sobu pod toplo cebe i pijem caj i citam knjigu, ili gledam seriju... A ono sto ne volim jeste to sto mora kisa da pada jer mrzim da nosim kisobran :D

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu <3
    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Zaista odlican post, meni se mnogo dopada! Slicice su prelepe, bas su u jesenjem duhu, i sve je potpuno tacno sto si napisala. ♥


    Novi post je na blogu: chrissiessblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Kako me lepo ovakvi postovi ubace u fall mood, divno 😊😊 🎃

    Novi post--
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post. Generalno ne volim baš jesen i zimu, ja sam više za leto i toplije krajeve! :D
    Novi post
    www.minniearts.com

    ОдговориИзбриши