19:51

Omiljene *strane* pesme; Domaća muzika??

Ja sam od onih koji generalno ne slušaju stranu muziku, ali  neke pesme su toliko dobre da njih neprestano slušam.
Ovog leta sam se malo više nego inače posvetila engleskom jeziku pa mi je slušanje muzike dobro došlo.
Ne znam zašto, Bebe Rexha mi je najviše zapala za uvo hah..




I'm a mess - Bebe Rexha


I'm a mess, I'm a loser.... I love myself anyway..
Tačno da čovek pomisli da mi je ovo autobiografska pesma haha mislim da onda ne moram da objašnjavam zašto mi se toliko dopala, pogotovo u onim danima kad nisam bila najraspoloženija.


Knees - Bebe Rexha



Vrh pesma, nemam šta drugo da kažem. Lako se pamti i peva *_*


God is a woman - Ariana Grande



Naslov me je najviše privukao! Moćna je pesma, ženska dominacija haha

Girls like you - Maroon 5



Tekst nije ništa naročito, ali je pesma baš onako poktreće, ima dobar ritam, svidža mi se.

Mamma mia - Abba


Ovom pesmom sam se zarazila još kad sam gledala prvi deo Mamma mia filma, ali sad sam je se setila, izašao je i drugi deo filma, mada ga još nisam gledala.

Don't Leave Me Alone - David Guetta ft Anne-Marie



Ovo je zapravo ironija, nemam dečka tako da ne može ni da me napusti, ok nikad ga nisam ni imala, a ovak onema ko da me napusti a da već nije hahah 

To su neke od pesama koje sam baš često slušala, pored njih slušala sam i 


Ed Shreen Perfect (malo starija pesma ali jako lepa),
Bebe Rexha Mean to be
NOTD, Bea Miller I wanna know
Billie Eilish You should see me in a crown (jako brutalna pesma, nekako kripi, ali moćno)
Cheat Codes, Little Mix - Only you

Itd. itd

Ja inače slušam našu domaću folk,pop (ili kako se to više naziva) muziku. Da, znači sad vam je već otprilike jasno koje su to pesme haha 
Slušam od Milana Stankovića,Peđe Medenice, Mirze, Gileta, Nikolije itd. itd. pa sve do Sinana Sakića, Đanija i ostalih - i zabavno i narodno. 

 Vode se mnoge debate oko toga ko šta sluša, kako je današnja muzika šljam, kako je slušaju samo ne znam ni ja kakvi ljudi.. Ne zanima me, najbolje da slušam Mocarta i Baha i da po sobi lepršam kao leptirić. Volim da slušam muziku koja će da me oraspoloži, rastereti, razdrma, pesme za igranje. Prosto i jednistavno. Svako nek sluša šta želi i voli, nemam ništa protiv ni Mocarta, a ni metala niti bilo čega, ali nervira me kad neko toliko potencira tu priču.. 


Dosta je polemike oko Džale i Bube. Primetila sam da je Džala baš opušten lik onako skroz okej dok je Buba malo nad*kaniji ali u suštini nije to ni bitno, možda su njihove pesme "kratkog veka" kao što kažu neki, ali su bar u tom trenutku upečatljive i oni dobro zarađuju. 





Razlog zbog kog ja npr. ulazim na ovakve postove (tipa plejlista) je jer sam dosta neinformisana oko novih pesama i albuma stranih izvođača, a i prosto hoću da čujem nešto novo, da čujem šta drugi slušaju i takoo..

Pa, se iskreno nadam da je barem nekom bio interesantan ovaj post, u svakom slučaju vidimo se uskoro!

Šta vi slušate?

Prethodni post: Study tips

 

16 коментара:

  1. Ne znam ja nekako iskreno vise slusam nasu,ali stariju ali ponekada ali i cesto (okej sta ja pricam) slucam novokomponovanu!Ali znam sve pesme koje si navela jako su lepe!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши
  2. Ja osobno slušam samo stranu glazbu. Bebe Rexha ima stvarno odlične pjesme i ove dvije-tri koje si navela su vrh. God Is A Woman je stvarno moćna pjesma kao i što sama kažeš. Odličan post.

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  3. Pesme su savršene! Sve sam poslušala, ali meni je nekako najomiljenija God is a woman Ariane Grande. Odlična playlista :) ♥

    Novi pocetak

    ОдговориИзбриши
  4. Plejlista je super. Slušam stranu muziku i većinu ovih pjesama znam. Koje ne znam poslušaću. A što se naše muzike tiče, slažem se s tobom. Svako sluša šta hoće i ne trebamo nikom suditi zbog toga. Ja iskreno ne volim Jalu, Bubu, Rastu i te likove, ali mi ne smeta što to neko sluša. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao kako mi je drago što si počela ovu temu oko muzike; uvjek se vodi diskusija oko toga koja je muzika bolja, i uvjek se ljudi svađaju zbog muzike.
    Ja mnogo volim muziku, i nije mi bitno koja je vrsta muzike u pitanju, samo nek je veselo haha, ali znam mnogo ljudi koji, bukvalno, mrze Cecu i njene pjesme, koji kažu da su im ove nove pop pjesme smeće, i ja te ljude nimalo ne podržavam.
    Ok, svako ima svoje mišljenje, ali je stvarno žalosno kada ljudi prestanu da pričaju sa tobom, samo zato što slušaš (npr.) kpop.
    I da, btw, super post, i odlična play lista. :)

    Amaterska Umjetnost ♡
    My 2nd Blog

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga! Ja nemam određeno što slušam, doslovno slušam sve što mi paše za uho i što me može oraspoložiti! Divna playlista :D

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam ranije bila okrenuta iskljucivo americkom popu i na neki nacin sam "hejtovala" nasu muziku ili konkretno tu zabavnu i narodnu. Sada slusam apsolutno sve hahahah, nije mi bitno koji je zanr nego da mi se dopadne. Bas kao sto si rekla, nek svako slusa ono sto mu se svidja. Lepa plejlista, favoriti su mi "Girls like you", "Meant to be" i "God is a woman." :)

    ОдговориИзбриши
  8. Iako Bebe Rexhu nešto ne gotivim, pesma I'm a mess joj je brutalna, priznajem. Ovu drugu nisam čula, ali ću je definitivno poslušati. God is a woman sam takođe čula i pesma je jako dobra, to stoji, mada šta znam, ne mogu da kažem da me je nešto oduševila. Ostale pesme takođe nisam čula, tako da ću i njih morati da poslušam. Genijalan post, Milice. Tačno na vreme, s obzirom na to da sam u potrazi za dobrim pesmama 😂❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. NJu kao nju ne gotivim, ali mi se sviđaju pesme. Po porekli je Albanka. Hvala ti :D ♥

      Избриши