16:32

Lovac na duše - Donato Karizi

Ovo je prva knjiga o Markusu i Sandri, izdata je u originalu 2011. a za srpsko tržište 2013. godine, ima 320 strana.


Rimom tuče jaka kiša. Dva muškarca istražuju slučaj devojke koja je nestala. Možda je kidnapovana, ali i ako jeste još živa, nije joj preostalo mnogo vremena.

Markus je lovac na mrak, obučen da prepozna anomalije, da pronađe zlo i otkrije njegovo skriveno lice. Jedan detalj čini ovaj slučaj nestale devojke drugačijim od bilo kog drugog i zbog toga samo on može da je spase. Dok dodiruje ožiljak na slepoočnici, muče ga sumnje. Kako će uspeti da reši slučaj, tek nekoliko meseci nakon nesreće u kojoj je izgubio pamćenje?

Sandra je forenzički fotograf i njen je posao da snima mesta na kojima se desio zločin. Kroz objektiv aparata, ona pronalazi tragove i krivca, i detalje u kojima se krije smrt. Međutim, postoji jedan neobičan detalj i u njenom životu.

Kada im se ukrste putevi, Markus i Sandra otkriće užasan svet pun tajni, skriven među mračnim sokacima Rima. Svet koji je osmišljen do najsitnijeg detalja, savršeno zlokoban.
Svet smrti.
 

Navikli smo da od Karizija očekujemo mnogo, do sada me nije razočarao.
Nakon ove knjige sam još više fascinirana prvenstveno autorom, ovo je još jedna u nizu knjiga koje pokazuju ne samo umeće već i neizmeran trud i posvećenost pisca.

Moram da se dotaknem toga da se ovaj roman, kao i drugi, temelji na istinitim događajima i psihološkim poremećajima... Ovog puta neću detaljisati o tome, usredsrediću se na knjigu, dakle:

Uporedno pratimo tri priče, dve se odigravaju u sadašnjosti koju pratimo iz dva ugla Markusovog i Sandrinog. Treća priča se odigrava u prošlosti, godinu dana ranije, ali je usko povezana i od krucijalnog značaja za celokupnu radnju. Priče su isprepletane jedna za drugom održavajuči neizvesnost i ostavljajući nas u nedoumici i uzbuđenju dok čitate poglavlja jedno za drugim. 

Karizi se ne osvrće toliko na fizičku iterpretaciju lika - to je prepušteno nama, ali zato su nam do detalja predstavljeni i opisani predeli, mesta, građevine, ali i mesta zločina, anomalije. Dok čitate prelepe opise crkava i umetničkih dela imate utisak da ste tamo i da ih vidite pred svojim očima. 

Radnja je dobra, nije već viđena, što se obrta tiče - nikada ne bude ono što ste vi zamislili i bez obzira koliko vaše ideje bile blizu isitne nadate se da niste u pravu. 

Ova knjiga mi se dopala više od Vladara iz senke, ali manje od Šaptača.

Valjda će Šaptač ostati nenadmašen, to je njegova prva knjiga koju je većina nas pročitala i čini mi se da ni jedna druga neće imati tu gorčinu, zamršenost.. kao Šaptač.


14 коментара:

  1. Knjigu sam odmah dodala na to read listu. Iskreno mi se čini jako zanimliva i nadam se da ću ju ubrzo imati priliku pročitati. :)

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
  2. Sounds like a great book.
    www.rsrue.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Potražiti ću Lovac na duše, zvuči jako zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
  4. Dosta sam pozitivnih komentara čula na račun ovog romana, čini se da niko nije ostao razočaran. Lepa recenzija, definitivno ću je imati u planu za čitanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Utisci za pojedine njegove knjige su baš različiti, što se ove tiče nailazila sam na mišljenja da mu je to najslabija i da mu je to najbolja knjiga... Ko će znati, trudim se da budem objektivna, ali meni je bila dobra. 😄

      Избриши
  5. Oduševljena sam recenzijom i načinom na koji si opisala ovu knjigu. Pisanje o knjigama ti defitivno ide od ruke i piši što više ovakvih tekstova. Čula sam za knjige ovog pisca, ali nikako sa ga pročitam. Sada sam se zarazila knjigama, koje su vezane za Šerloka Holmsa, pa se nadam da će nakon njega nešto od ovog pisca doći na red. Bravo za post, odlično napisano.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala! Obožavala sam Šerloka dok sam gledala seriju, definitivno moram nabaviti knjige! Hvala još jednom! ❤

      Избриши
  6. Nikad nisam čitala Karizija jer sam mnogo plašljiva, ali skoro je Vulkan objavio neku njegovu knjigu, pa pogledaj, :) <3
    Što se tiče ovog romana, 2016. mi je zapao za oko, ali ga nikad nisam pročitala jer mi se činio mnogo strašnim, a ja ne volim takve knjige.

    https://citanjeija.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U suštini većina trilera nije toliko strašna koliko je šokantana, kako koji, bar po mom mišljnju, zato ih volim.😄 Da li si ikada čitala neki triler, na primer nešto od Musoa ili Šeldona, njihovi trileri su lagani i nisu strašni uopšte. Da, čula sam da je izašla nova knjiga, ali je još uvek nisam nabavila 🙁 Hvala ti na komentaru!

      Избриши
  7. Odlična recenzija knjige. Nisam se susrećala do sada sa delima ovog autora, ali verujem da ću potražiti neko njegovo delo uskoro. Trenutno sam u neko čitalačkom zanosu tako da mi je ovaj predlog super došao. Inače imaš divan blog.

    Ako želiš pogledaj moj novi post:
    aleksandrascorner.blogspot.com 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je što ti se post dopao, obavezno iskoristi taj trenutak čitalačkog zanosa! Drago mi je što si se vratila na blog!

      Избриши