00:59

Dečak od stakla - Donato Krazi Recenzija

 Druga knjiga o Markusu i Sandri.
*nema spojlera
Žanr: Triler, Misterija
Broj strana: 318
Izdavač: Vulkan
Izdanje: original 2014. 

Ne postoje tragovi, već znaci.
Nema zločina, samo anomalija.
A svaka smrt samo je početak.

On je čovek koji nema više ništa – nema identitet, nema sećanje, ni ljubav i mržnju – jedino svoj bes... I jedan skriveni talenat. Jer Markus je poslednji ispovednik: sveštenik koji je sposoban da otkrije anomalije i da nazre niti od kojih je ispleteno svako ubistvo. Ali neke niti su toliko zapletene da možda čak ni on neće uspeti ih rasplete.

Ona je žena koja pokušava da ponovo pronađe sebe. Dok Markus krišom obilazi mesto zločina, Sandra se tu skriva iza objektiva svog foto-aparata. Ona je forenzički fotograf: njen talenat je da fotografiše prazninu, da je učini vidljivom. Ali ovoga puta praznina je tako mračna i duboka da preti da je proguta.
Dok ubilačko bezumlje divlja oko njih, Markus i Sandra pokušavaju da proniknu u um zločinca i otkriju njegov plan, užasan i zastrašujuće briljantan. I baš kada pomisle da su se približili rešenju, delići slagalice otkrivaju stravičnu sliku koju nisu mogli ni da naslute...
Zlo je pravilo. Dobro je izuzetak.



Forma:
Radnja je podeljena u nekoliko nasovljenih poglavlja:
Dečak od soli - Prolog 
Čovek sa glavom vuka
Mudri psihopata
Devojčica od svetlosti
Gospodar monstruma - Epilog
Delovi su zatim dalje raščlanjeni na manja poglavlja naznačenih rednim brojem, među kojima su i oni ne numerisani iskošenih slova koji govore o periodu nakon Markusovog buđenja iz kome i ponovnog obučavanja za posao ispovednika.

O radnji:
  •  Dogodio se stravičan zločin, raskomadano telo časne sestre pronađeno je u šumi, od toga je prošlo godinu dana, a Markus još uvek nije pronašao odgovore.
  • Novi slučaj Monstruma iz Rima uzdrmao je celu zemlju, ne meti su osamljeni parovi čijem ubici u trag ne mogu ući ni članovi COS-a (Centralne operativne službe) u čijem timu se nalazi i Sandra Vega, forenzički fotograf.
    • Iako ga stari slučaj još uvek muči, Markus po nalogu Klementea počinje radi na novom. Dok ispovednik i agentkinja čine sve da Monstrumu stanu na put Sandri se bude stare uspomene, one koje Markusu nikada nisu sišle s uma.


Utisci:

Radnja teče pomalo sporo, iako nije dosadno, daleko od toga, preokreti su dobri i neočekivani rekla bih slabiji, jer na kraju nisam imala onaj utisak šoka i iznenađenja kao što se dešavalo i kao što sam očekivala.
Kraj mi je bio nekako nedorečen, mislim da ga možda nisam najbolje razumela...
Iako sam ja pročitala prvi deo sa Markusom i Sandrom to nije bilo nužno za čitanje i razumevanje jer se Karizi potrudio da na sve načine čitaoce uvede u priču bez obzira da li su čitali Lovca na dušeali svakako preporučujem da prvo pročitate Lovac na duše, pogotovo ako planirate da pročitate sve delove.
Uskoro čitam sledeću - Gospodara senki koja će možda razrešiti neke stvari.

Ono što bih zamerila što je u par navrata bilo slovnih grešaka i u nekim momentima je pisac citirao ono što smo već pročitali kako bi nas podsetio rečeno (npr. deo Markus pričao sa staricom u domu) što je  bilo pomalo zamorno. 


Knjiga mi se dopala ali ne u onoj meri u kojoj sam očekivala, što se tiče moje ocene čini mi se da je negde otprilike u rangu sa Vladarom iz senke.
Ocena negde između 3.5 i 4 ⭐

Zpratite me na instagramu - @i.mperfectm
Pozdrav 👋


10 коментара:

  1. Reading is such a wonderful pastime! Thank you for sharing this. I hope you are having a fantastic week so far :)
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam da citam, ova knjiga mi deluje super, s prvom prilikom cu se potruditi da je procitam. 😊

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na recenziji! Obožavam čitati i uvijek tražim nove knjige :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam pretjerani ljubitelj trivijalne književnosti, ali ovi citati su me prilično dojmili, iako sada imam previše knjiga na wishlisti. Drago mi je vidjeti da i danas neko čita i cijeni pisanu riječ u bilo kom smislu. Recenzija je odlična.

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem, ipak ti studiraš književnost. 😀 Ja iskreno jesam, treba mi nešto što će da me zanima, ali da istovremeno nije baš banalno, površno, neoriginalno... Zato uglavnom čitam trilere i možda drame, nije nužno da su to popularna dela.

      Избриши
  5. Cula sam za ovu knjogu ali je nisam nikada citala, zvuci mi jako zanimljivo.

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши