16:46

WATCHER OR PLAYER

Za početak, naslov će vas možda podsetiti na film Nerve, ako ste ga gledali. Davno sam ga gledala, ali me je nešto podsetilo na njega... Mada, u suštini tema posta nema prevelike veze sa filmom.




I?
Watcher or Pleyer? 
Posmatrač ili igrač?

Neprestano te muči osećaj da tvoj sopstveni život jednostavno prolazi pored tebe, a ti ga uopšte ne živiš? Osećaš kako samo gubiš vreme i to bukvalno? Stalno razmišljaš o tome kako bi nešto da promeniš, uradiš na bolji način, kako bi trebalo da preduzmeš nešto po pitanju odluka, organizacije, kvaliteta života...? I konstanto tražiš tu neku poentu svog života na pogrešnim mestima; tražiš razne motivacione postove, savete, ideje koje će te pokrenuti...?

Iskreno se nadam da se nisi pronašao/la.

Niko se nije naučen rodio i da svi ovaj život žive prvi put, ali... Prosto se divim pojedinim osobama, iz njih izvire toliko energije, elana, oni su puni raznih novih ideja i spremni na razne nove zadatke, ponekad su toliko rastrzani da se zapitam odakle snaga i kako sve to postižu. I tako zapravo shvatam da je ne znam da živim.

I ne, nije poenta ovde da se ja opet nešto žalim i kukam, ne.

Drugari, džaba vam svo znanje, sve petice iz matematike, geografije ako niste snalažljivi, ako niste hrabri i spremni za ono što je pred vama, ako ćete od svega bežati i samo ispunjavati radne zadatke koje vam nameće sistem, ako jednostavno upadnete "u mašinu" i kao roboti ispunjavate onoliko koliko se očekuje od vas bez da razmislite koliko je to vama važno, koji su vaši prioriteti, u čemu vi vidite svrhu života, umesto da živite život...

Hoću da kažem da je sve relativno - relativno je to šta vi smatrate životom. Nekome je život provod i zabava, nekome je svrha života porodica, neko voli da putuje, neko misli da njegov put do sreće  vodi preko knjige, neko smatra da je rad stvorio čoveka... itd. 
A sve to zavisi od vas. Od toga šta vas motiviše, čini srećinima, predstavlja svrhu u vašem životu. 

Ne dozvolite da vam iko "kroji kapu", bira put kojim ćete ići. Vaš život znači vaši izbori, vaše želje, strasti, stavovi, snovi... 

Ne budite nemi posmatrač svog života, živite ga, budite igrači!

Pišem ovaj post već drugi put i svaki put mi se čini da samo ja zanm šta sam htela da kažem... Ako ovo ikada objavim razuverite me ako ste išta shvatili...



6 коментара:

  1. Au brate, pre par sati sam gledala video Idiokratije na tu temu, sad čitam tvoj post i nekako mi je ceo dan u tom fazonu mada se i inače vodim frazom YOLO i mislim da mi je to mnogo pomoglo oko nekih stvari u životu. Iskreno, jako dobar post, nažalost se ne priča dovoljno o tome i svi kao da zanemarujemo činjenicu da nam je ovo verovatno jedina šansa da živimo

    ОдговориИзбриши
  2. ,,Ne dozvolite da vam iko "kroji kapu", bira put kojim ćete ići. Vaš život znači vaši izbori, vaše želje, strasti, stavovi, snovi... Ne budite nemi posmatrač svog života, živite ga, budite igrači!'' - ubola si suštinu! Svaka čast! Definitivno jedan od tvojih najboljih postova. Takođe, drago mi je da si napravila neki pomak i da si se odlučila na promjene. Bravo!

    http://sweet-dreams-14.blogspot.com/2020/02/povrsnost-nastala-u-21vijeku.html - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Hmm, sviđa mi se poenta koju si izvukla i slažem se. Lako je sjediti, ništa ne raditi, a očekivati poboljšanje ili neke promjene, treba se trgnuti ''igrati'' ovu igru zvanu život, na što bolji način. Iskreno jedan od boljih postova koje sam čitala u zadnje vrijeme. Svaka čast.


    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши