11:28

17 stvari koje sam naučila za 17 godina;

Danima pre rođendana bila sam nervozna, nezadovoljna, nekako u panici, bez razloga.
Rešila sam da se neću bespotrebno nervirati i da ću ja uraditi ono što je do mene kako bih bila srećna i zadovoljna.
Inače, rođendan mi je bio juče-prekjuče, 22. maja.
Još uvek razmišljam da li da obrišem ovaj post Kako je rođendan izgubio svu čar?
PS Hvala na divnim komentarima divnih osoba!



Tema ovog posta je zapravo 17 stvari koje sam ja naučila tokom ovih 17 godina života na planeti Zemlji. Doduše, sigurno ih ima još više, ali ove su 'najbitnije' i njih sam se pvih setila.


1. Radi stvari koje su za tebe dobre i korisne, stvari koje tebe čine srećnom. Jer, niko (osim roditelja) te neće staviti na prvo mesto, osim tebe samog.

2. Sve će proći. I ove godine, život,  problemi, ljudi...


3. Treba biti zadovoljn s onim što imaš, jer drugačije nikad nećeš biti srećan. - To ne znači ne težiti ka boljem.

4. Neki ljudi ne zaslužuju da se trudiš oko njih i daješ im drugu šansu.

5. Nikada se nećeš svima sviđati i odgovarati i to je dobro.

6. Niko ti ne može pomoći, ako ti ne želiš sebi da pomogneš. Isto važi i za druge.


7. Svi ljdi imaju probleme i nešto što mrze kod sebe. Niko nije bezbrižan i savršen.


8. Moraš da ceniš sebe da bi te drugi cenili.


9. Ljudi neprestano odlaze, napuštaju.

10. Veruj u sebe. Jedino tako možeš uspeti.

11. Radi onako kako ti misliš da treba - jedino tako se nećeš pokajati.


12. Razgovor može da reši i popravi mnogo. Komunikacija.

13. Novac (ne)kupuje sreću.

14. Ljude ne zanimaju tuđi problemi. Džaba kukaš.

15. Nikome ne treba  u potpunosti verovati.

16. Ako se u nešto ne razumem ne pravim se pametna.


17. Pušenje je odvratna, štetna i skupa navika.

Kako je protekao taj 2609. dan mog života?



E sad došla sam na ideju da kao snimam vlog tokom dana, jesam li napomenula da je to užasna ideja? Hahah katastrofa, ja i kamera, ne bih ja to objavljivala ali...

Nema ništa specijalno da se ispriča.

Ustala sam oko 7 h ujutro kako bih sve postigla. Oprala kosu, učila za kontrolni, spremila se i sve ostalo. 

Mnogi su mi ulepšali mi dan čestitkama, osećala sam se lepo i prijatno, kao što već dugo nisam.
S obzirom da mi je jutro takoreći propalo zbog učenja za kontrolni koji na kraju nisam ni imala, veče sam organizovala. Jela sam omiljene slatkiše i gledala film - ima li lepše kombinacije? 


To je to, ne bih više davila nebitnim detaljima, u subotu slavim rođendan sa drugaricama i tek tada bi teblao imati o čemu da se pričaće... Trebalo bi.

I, šta kažete? Slažete li se sa mojim dosadašnjim "životnim lekcijama"? 

12 коментара:

  1. Hahaha i ja sam prije 7 dana napunila 17, nije bilo tako zanimljivo kao tvoje, ali ipak je to poseban dan! U poslijednjih 17 godina sam naučila da je najispravnije slijediti svoje srce i snove i da se svaka pogreška može ispraviti. Najgora stvar koju možemo učiniti je odustati od nečega...
    Pozz i sve najj
    Angel1752.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prije svega, srećan ti rođendan, sa zakašnjenjem. Sve najbolje. A što se posta tiče, slažem se sa svakom stavkom i sve što si napisala je tačno i na mjestu. Drago mi je da si se lijepo provela za rođendan. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. E znači sećam se kad si mi napisala u komentaru ono za derbi i tvoj rođendan, i evo, hvala bogu ispunila ti se želja, kup je naš! 😂 Setila sam se baš u četvrtak dok sam čekala da počne derbi i posle sam i pokušala da te nađem na instagramu da ti čestitam, ali nisam uspela, tako da evo, srećan rođendan sa zakašnjenjem 😂 Post je genijalan inače, ima vrlo korisnih, realnih rilejtabl stvari posebno ono da ljude ne interesuju tuđi problemi... i da uvek treba da radiš onako kako misliš da treba

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. haha ee daa juupii 😄 Jbg, već neko vreme razmišljam da napravim poseban ig Hvala puno ♥😘

      Избриши
  4. ''Niko ti ne može pomoći, ako ti ne želiš sebi da pomogneš.. '' Najvise mi se dopala ova recenica jer je to stvar koju sam i ja naucila sa ovih skoro 17 godina (punim 17 2. septembra). Paa, srecan rodjendan, sa zakasnjenjem ❤ Svaka cast na izboru teme za post. Obicno ljudi kada zele da pisubo svom rodjendanu, rade 'sta sam dobio za rodjendan haul'. Tako da je ovo pravo osveženje. Nadam se da si se lepo provela ❤❤

    Novi post-

    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, slažem se, ja ne volim da pišem takav tip postova, mada ne bih ni imala ništa specijalno da pokažem, pokloni k'o pokloni :D

      Избриши
  5. Mislim da si najkorisnije životne stvari već uspjela usvojiti. Svi trebamo zapamtiti čuvenu "sve je prolazno" jer nam se često čini da se nikad nećemo izvući iz problema u kojima se trenutno nalazimo. Inače volim postove ovakvog tipa, najbitnije je da iz godine u godinu naučimo nešto novo :)
    Btw zapratila sam tvoj blog, pa ako želiš uzvrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши