19:03

TOP 5 najboljih adrenalinskih izazova

Raspust. Sedim i gledam kako vreme isprazno teče, besmisleno, neiskorišćeno... I tačno ne znam šta da radim. Što se bloga tiče nisam imala baš neku inspiraciju, tokom školskih dana imam milion ideja i nemam vremena nikako vremena, a sad nisam nešto imala motivacije... I, ne znam na koju foru, al' nisam imala ni vremena i zbog toga mi je jako žao...🙁

E da, priključila sam se nekoj radionici omladinskog tima, ali o tome drugog puta. 

Stranica Poseban poklon (Nije reklama) je nedavno postavila nagradnu igru i poklon je bio tandem skok... Nažalost, ja nisam bila srećni dobitnik, a bojim se da neću moći to sebi da priuštim jer je dosta skupo...

Time inspirisana došla sam na ideju da vam pišem kakve bi adrenalinski izazove volela da isprobam...i koje su cene u proseku. 


Top 5 meni najprimamljivijih adrenalinskih avantura dostupnih u Srbiji i okolini 

Padobran skok:



Vozite se helikopterom na visini od 3000 metara, a zatim se sa "krilima" na leđima otisnete u avanturu?? Tj. sa ruksakom u kom je padobran naglavačke iskočite i brzinom od 200 km/h se srokate na zemlju? Zvuči odlično zar ne? Osim ako imate fobiju. 😁
Naravno to bi bio tandem skok jer sam ja nesposobna da uradim tako nešto sama, niti bih želela. 
Postoje razne organizacije koje se bave padobranstvom.

Cena je od 150 evra pa do 300e

Bandži skok:



Mislim da je ovo najekstremnije tj. najstrašnije. Stvarno ne znam kako bih se usudila da to uradim, ali opet imam želju. Na Adi u Beogradu možeš da skačeš sa visine 55m iznad vode... Iskreno, ovo mi zvuči nesigurno, ali još niko nije poginuo (hahah ok šalim se) 😂😂
Cena 30e pa nadalje
Zip line:



Zip line je spontano osmišljen od strane biologa koji su želeli da, bez mešanja u samu životnu sredinu, posmatraju životinjski svet prašuma. Takođe, nastao je i zbog potrebe da pređu preko reka i klanaca gde nije bilo moguće izgraditi mostove. Kasnije je ova potreba pretvorena i u sportsko-rekreativni vid zabave. 

U selu Ljubiš kod Zlatibora nalazi se najduži zip line dug 550 metara.
Najpoznatiji zip line nalazi se na Đurđevića Tari u Crnoj Gori. 

Cena
Raznoliko, zavisi od destinacije, visine, dužine, brzine... od 2e do 50e otprilike...


Escape rooms


Non-stop tripujem nekog detektiva i da sam snalažljiva i mislim da bi me ovo totalno razuverilo, ili ne bi? Zato me zanima.
Da li ste gledali film 'Escape room' iz 2018.? E, ja sam ga gledala nakon što sam stavila ovo na listu, zastrašujuć je..😶

Tim se sastoji od 2 do 5-6 igrača i vaš zadatak je da se za 60 min pomoću logike, razmišljanja i kreativnosti izbavite napolje.. Zabranjeno je bilo šta uništiti, polomiti, provaliti....
Beograd, Novi Sad, Vršac, Subotica.. itd.

Cena  od 10 do 50 e

Paraglajding


Paraglajding je zapravo jedrenje padobranom. Izvodi se na mestima gde su vetrovi najjači.. Po meni ovo je u stvari rizičnije i od bandži skoka jer ovde vaš (ne)uspešan let zavisi od jačine vetra i samim tim je rizik veliki. Naravno, obratite se profesionalcima i odradite tandem let...
Vršac, Đerdap, Golubac, Zlatibor ... 

Cena od oko 50e do oko 80e
..............................................................
Eto, malopre je završen prvi radni dan nakon praznika... Muka mi je već, ali dobro, šta da se radi...? 😁

Kako vam se čini post? 
Šta biste vi voleli da isprobate?
Kako je vama protekao prvi radni dan?

10 коментара:

  1. Iskreno, meni su ovakve aktivnosti, iako su mnoge rizične, uvijek bile jako genijalne. Bukvalno ne znam koju bih probala prije. Super ideja za post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Želja mi je da probam skok sa padobranom, a za ovaj Escape Room to je probala moka koleginica, i kaže da je zanimljivo.

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti ♥ Pa to je sad nešto drugo haha msm verovatno bih se i ja bojala, ali ako bih već bila u mogućnosti mislimd a bih se usudila na sve od navedenog. To je normalo jer na luna parku te toliko izvrte da ti se povraća, doduše retko imam takvih problema hehe .. Važi, vidimo se! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Omg da da i da. Zelim sve da probam, tacka. Pogotovo zip line 😍. Skoro sam videla neki video na ti temu na instagramu i ostala odusevljena. Mnogo mi se svidja post ❤❤

    Novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши