18:40

Kako je vreme proletelo... Punih 18. godina

18 godina! 
Osamnaest punih godina života na ovom svetu. 
Hejj, to ne zvuči baš tako mnogo zapravo, ali ako se osvrneš i razmisliš koliko je vremena prošlo, koliko lepih godina, uspomena... Detinjstvo je odavno gotovo, osnovna škola, a uskoro i srednja.
Jedan lep period života je prošao i stvarno se nalaziš na "raskrsnici života";
Shvatiš koliko si se promenio, sazreo, u jednom momentu primetiš koliko su dragi ljudi oko tebe sve stariji, gledaš slike iz mlađih dana i onda primetiš kako godine tiho i neprimetno ostavljaju traga na umornim licima naših najmilijih.
Neki su nas možda rano napustili na ovom putovanju i nismo ispunili sve za šta smo verovali da hoćemo i da imamo vremena...


Možda najbolje godine stvarno tek dolaze, sada donosiš bitne odluke koje odlučuju tvoju budućnost, realno gledano ništa se samim punoletstvom nije promenilo, i dalje si ti - ti, osećaj nije naročito drugačiji, roditelji su kao i do sada tu, i dalje ne moraš sve odluke da donosiš sasvim sam, imaš oslonac (Nadam se da je tako).
Ako nastavljaš školovanje imaš tu malu privilegiju da uživaš i izbegneš kandže kapitalizma bar još jedan period, ako  onda zvanično imaš priliku da postaneš "svoj čovek".


Jesi ti jednostavno stariji za godinu, ali nije samo to.
Rođendan je neka vrsta podsetnika na to koliko si prošao, dokle si stigao, koliki si trag ostavio i šta još želiš da ostvariš u ovom kratkom ljudskom životu, i pre svega - na čemu si zahvalan.

Zahvalna sam mojim roditeljima na svemu što su učinili za mene, zahvalna sam što se dosadašnji trudi isplatio, zahvalna sam na svim lekcijama koje su mi pružili život i ljudi koji su prolazili kroz njega i time me učinili spremnijom i jačom...

Tvoj dan treba da proslaviš sa ljudima do kojih ti je najviše stalo, i ne brini i ako ih je malo, a vreme će pokazati da li su pravi.
To je dan koji treba da provedeš baš kako ti želiš i kako ti je najugodnije, ne po tuđim ukusima i standardima.


Ili ne, neka to ne bude taj jedan dan, neka to bude svaki trenutak tvog života.

Kada se spoje mladost i zdravlje, uz malo sreće i novca možemo sve!





11 коментара:

  1. That last quote you shared was very powerful. It was a reminder to be more thoughtful throughout my day, for sure. Thank you for that!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Divno napisano! 18. rođendan je meni bilo velika prekretnica, ogromna. Iskreno, 20. još veća. Svakim rođendanom dobivamo nešto novo, a i kao što si ti rekla podsjetnik je na to koliko smo toga prošli. Sve pohvale za tekst. :)

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
  3. Ne budemo ni svesni kako vreme leti, i onda samo lete, i lete.
    Vec tako brzo zavrsimo faks i krenemo da radimo. Bitno je da proživimo, da isprobamo sve. 💙 Sto nas cini srecnim.

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam zapanjena time kako vrijeme leti. Ja imam 17 godina trenutno, a rođendan sam proslavila 14.aprila u izolaciji.😅 Kao što kažeš, svaki rođendan dođe kao podsjetnik na to šta si sve prošao i postigao u tih godinu dana i kolika je promjena u tebi nastala za taj period. Takođe, sviđa mi se zaključak posta - da ne samo taj dan, već i svaki treba da provedemo kako mi želimo, a ne kako nepisana pravila nalažu. Sjajan tekst. Vratiću mu se kada napunim 18.❤️🥰

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam rođendan provela u izolaciji tj. nije bilo više policijskog časa, ali je bila zabrana okupljanja tako da sam ga proslavila tek u junu :) Hvala ti!

      Избриши
  6. Predivno! Preporučila si mi da pogledam post i zaista mi se dopada, slažem se u potpunosti, možda je to samo jedan dan razlike ali često je nekima tu i kraj školovanja, posao i sve druge obaveze, dok neki imaju još nekoliko godina u školi, srednjoj ili višoj možda i fakultet. Svakako stižu neke velike odluke i mogla bih o tome mnogoo da pričam, šta više baš sam dobila inspiraciju za jedan blog na tu temu, pa ću ga verovatno izbaciti večeras. Ukolikoo te interesuje tako nešto poseti i moj blog :)

    advicesandfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши