17:36

Pitanja i odgovori #Q&A

Dobrodošli na prvi Q&A na mom blogu!

Mislim da je ovo super način za međusobno upoznavanje, vi ste mi pomogli tako što ste mi napisali zanimljiva pitanja, a ja ću se potruditi da što bolje odgovorim na njih.



Kada si otvorila blog i da li ti je bilo teško u početku da prikupiš publiku?

Ne sećam se ni kad je to tačno bilo, eto neka bude 4-5 godina, pošto je ovo treći blog, nisam imala pojma ni o čemu, nisasm znala kako šta funkcioniše, prosto nisam znala kako da nađem druge ljude, da ih zapratim... Katastrofa. O postovima da ne pričam. Polako sam učila jedno po jedno sama. 
Ovaj blog ima najveći broj pratilaca. 
Nema ih baš mnogo, jer lifestyle blogovi nisu toliko popularni i veliku ulogu igra marketing i sl, a druga bitnija stvar je to što ja nisam naročito aktivna.

Kako i zašto si se odlučila za otvaranje bloga?

Bila sam relativno mala, tako da se ne sećam konkretno razloga ali znam da sam imala želju da započnem neki svoj hobi i radim nešto zanimljivo.

Blog ili Youtube?

Blog. Uvek. Jutjub ni ne pratim. Možda je jutjub ispaltiviji, popularniji, lakši za "konzumiranje" (ne moraš da se "mučiš" i da čitaš), ali ta količina spletki, zavera, glupi i nekvalitetni videi, pohlepna dečurlija koja manipuliše dečicom...
(Pričam o našoj sceni; i sigurno nisu svi takvi.)
Retko zakoga možeš reći da je dobar i ovako i u onome što radi.

Od popularnijih posebno bih izdvojila Stubere jer su kreativni, trude se i popularnost ih nije pokvarila.

Opet kažem, ne pratim pa ne znam mnogo jutjubera, znam da ima još kvalitetnih, ali nisu popularni, jer nisu iskvareni.

Da li si nekada poželela da budeš jutjuberka?

Da.
Kad sam bila mala.
Realno, kad vidiš tinejdžera približnih godina koji je popularan, zarađuje od sponzorstava i svog (ne)rada (oni popularniji zarađuju mnogo više od pojedinih ljudi koji su završili fakultete ili onih koji crnče po ceo dan - ali čestitam im na uspehu, o tome drugi put), mnogo vršnjaka ga voli i podržava, ima šta godpoželi, dobija besplatne stvari, putuje... Gde ćeš bolje? Ko sebi ne želi dobar život?

Šta se promenilo na blogu od tvojih početaka pa do danas?

Što se tiče generalno bloga i blogera promenilo se mnogo toga, a ponajviše ljudi. Mnogo ih je došlo i otišlo u ovom periodu. Baš malopre sam gledala koliko blogova je ugašeno, kvalitetnih i interesantnih blogova.

Što se tiče mog bloga, promenio se moj način pisanja, na bolje. Promenila sam se ja, moj život, i to mora da utiče. Postovi su nastavili da idu u istom smeru, ali najviše ih je o filmovima i serijama, tako da planiram da ubacim više tematskih postova.

Omiljene blogerke/blogovi?

Pokušala sam da se setim nekih blogova sa mojih početaka koje sam pratila i na neki način se ugledala na njih, ali mi nije išlo.

Najviše volim da čitam blogove sa tematskim postovima, receptima, recenzijama knjiga, filmova i serija, pričama sa putovanja itd.

Posebno bih izdvojila Anđelu sa bloga Sweet dreams, Danijelu - Girly World, Saru - Mademoiselle S. Dalilu - Delilah 's Stories, Ninu - Mellowcent i Aleca - Critical Age.


Da li bi volela da ti blog postane neki vid posla i da li se i u budućnosti baviti istim?

Ne znam, mislim daće blog ostati moj hobi, i da ću još dugo nastaviti sa tim, jer mislim da ne mogu/ne želim da napravim postao o toga.
(Nisam toliko posvećena i ovaj tip bloga nije toliko profitabilan.)

U poslovnom smislu vidim sebe u totalno drugačijem svetlu, mada još uvek ne znam šta će biti.


Čime bi volela da se baviš u budućnosti?

Teško pitanje. 
Što se tiče fakulteta, možda ću nastviti ekonomiju, možda ću otići u smeru prava, bezbednosti... Ne znam.

A što se posla tiče, tek o tome pojma nemam, nikad ne znaš gde će te život odvesti, a ni da li ćeš se zaposliti u struci ili ne.

Omiljeni film i serija?
Gledala sam ih puno ali opet nedovoljno. 😁

Evo top tri filma
 koja sam gledala u poslednje vreme:

1. Bohemian rhapsody
2. On the basist of sex
3. The silence of the lambs 
(Od domaćih - Južni vetar)

Serije:
1. Sherlock
2. Chernobyl
3. Lucifer
(Od domaćih - Ubice mog oca)

Omiljeni muzički izvođač?

Nemam. Obično nemam omiljene stvari.
Od naših volim Tropico, Lenxington i Lapsus band.
Od stranih mi je najdraža Billie Eilish

Najdraži školski predmet?

Najbolje mi ide računovodstvo, zasad, ostali predmeti su uglavnom suvoparna teorija, tako da nemam omiljeni predmet svi su nešto bez veze.
PS Finansijski tehničar sam

Da li se šminkaš, ako da, bez kog proizvoda ne možeš?

Retko, u posebnim prilikama uglavnom. Balzam za usne mi je neophodan u periodu jesen i proleće, a bez ostalog mogu.

Da li bi želela da proputuješ svet?

NARAVNO! 😍😍

Gradovo koje bi želela da posetiš?

Pariz, London, Amsterdam, Rim, Venecija, Moskva, Njujork..
Ma sve svetske metropole, ali i one manje, lepe gradove i mesta. 

Šta bi radije, znala datum svoje smrti ili datum smrti bliske osobe?

Ok, ovo je malo čudno pitanje 😶😂
Svoje smrti. Sa tom informacijom bih bar mogla nešto da uradim, ali sa ovom drugom ne bih, samo bi me uništila. 

...................................................

To je sve.

Vidimo se uskoro! 

Nadam se da neću opet "slagati" sa tim uskoro.

Svašta mi je na umu, a imam malo vremena da se posvetim sebi, a još manje blogu...

Kako vam se čini? Imate li još neko pitanje?
Pišite mi dole ↓



21 коментар:

  1. This was so interesting to read! I always wonder why people started their blogs, so this was really fantastic.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da si uradila ovaj post, jer ćete publika na taj način bolje upoznati, hvala što si uvrstila moja pitanja i posebno hvala što si me pomenula :D ♥

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!QnA nisam zaista odavno videla na mojoj listi za citanje, svakako, jako lepa promena!Jako lepo i uredno napisan post.

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se post. Zanimljiva pitanja, još zanimljiviji odgovori. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/09/potroseni-proizvodi-januar-jun-2019.html

    ОдговориИзбриши
  5. Čitala sam mnogo q&a a ovo je prvi da sam ga radila, možda napravim drugi deo u kom će biti random pitanja iz svakodevnog života, To je jedan od filmova koje sam gledala u skorije vreme i koji je ostavi jako lep utisak na mene. Hvala tebi što me pratiš i hvala na kometaru! ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala što si me pomenula u postu i drago mi je da ti se dopada moj blog. Takođe mi je bilo zanimljivo da pročitam i saznam više o tebi.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma zanimvljiv post, saznali smo mnogo toga o tebi. Hvala što si ga podelila sa nama. xx

    https://sweetsunshinexx.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Benjamin je, Alekov frend od zimus, nadam se da me nisi zaboravila haha. I ja se konacno nakanio napisati novi post (a tako moji izlaze od januara do septembra hahaha). Sala na stranu. Svidio mi se post i lijepo je sto smo mogli da saznamo nesto o tebi sto nismo mogli znati. Kada budes imala vremena svrati na moj blog, a link je u imenu. ;) pozzicek

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljiva pitanja i još zanimljiviji odgovori! Kada čitam ovakve postove istovremeno i sama odgovaram na pitanja i tako shvaćam koliko smo svi zapravo različiti. Koliko smo svi osoba za sebe. :)

    https://savrsennered.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Sa većinom se i sama slažem. Sva pitanja su divna i na mnoga bih i ja identično odgovorila.. žao mi je samo što nisam imala priliku da ti postavim par. Ljubim!

    www.arcanume.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Bas sam uzivala cotajuci pdgovore, ovo je super jer te citatelji bolje upoznaju, bukvalno isto ja u odgovpru da li se šminkaš? Ja takodje retko, ali mi je balzam za usne jako bitan..

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, razumemo se. Mada mi se iskreno čini da ti balzami, labela i sl. još više isušuju usta haha što više stavljam sve suvlje i suvlje. 😆

      Избриши