18:07

Čitamo ispovesti; Dvostruki standardi?!

Dvostruke standarde najčešće koristimo kada pokušavamo da opravdamo nečije ponašanje kojim se odstupa od prihvaćenog, normalnog, moralnog..  ponašanja.

Gneralno, dvostruki standardi nemaju direktno veze sa polom, zavisi od ljudskih razmišljanja i osobina.
Dvostruki standardi između muškaraca i žena na ovom području su veeeoma prisutni. 

Bilo bi dobro da sam ovakav post objavila uoči ili posle osmog marta, ali dobro ovo je večita tema i nešto što će se uvek dešavati oko nas. 

Naime, inspirisana sam postovima sa sajta Ispovesti.com, već neko vreme planiram takav tip posta, a u poslednje vreme dolaze do izražaja postovi u stilu double standards, kako sa muške tako i sa ženske strane, što mene izuzetno nervira, tako da hajde da neke pročitamo zajedno:

Prethodni post Čitamo random ispovesti


Mislim da je poruka top komentara bila sasvim jasna i da smo videli kako bi to izgledalo iz ženskog ugla. Nije lepo zar ne?


ŠTA ĆE NJOJ FAKULTET ONA JE ŽENSKO? Gde mi živimo?
 Ja razumem da roditelji nemaju novca, ali u ovom primeru je očigledno da oni NE ŽELE da ona nastavi školovanje i da više vole i cene njenog brata što je neopravdano. On može da ima privatan stan i sve povlastice, a njoj ne mogu ni malo da pomognu?  Ma daj.


Ista priča, možda još i gora, jer su se protivili i kad se snašla sama, a sada je ona nezahvalna. Jedino besmisleno mi je ovde što tetki kupuje JOŠ jedan stan, a nije navela da li je sebe obezbedila, šta će tetki samoj još stan, pros*ravanje.



Ne razumem zašto ne dolazi u obzir da ona njega "zaprosi"?
 Mislim, ne mora da klekne i da traži ruku od njegovog oca, ali nije mi jasno zašto to ne može da bide dogovor,  šta on čeka onda i zašto je zavlači?

Ja bih volela roamntičnu prosidbu sa prstenom i sve, ali to je između muškarca i žene, više u to nisu uključeni roditelji i žena se tim prstenom ne kupuje u bukvalnom smislu...


Ovu ispovest sam ubacila zbog komentara. 
Ok, ona je htela na lak način bez muke da zaradi, ali ne mora svako da je 'vata i još najgore u svemu tome je što se šef se ljuti i neće da joj plati?? 
Inače, komentar me je podsetio na jednu priču na fb stranici DDL o devojci drift vozaču, Milici, na njenu priču o svemu tome lik u komentaru je napisao "Da li ti znaš da skuvaš pasulj?" 
U celoj priči je najbitnije da li ona zna da kuva pasulj....



Ovaj drugi komentar je bezgranično glup. Odakle takvim likovima uopšte pravo da komentarišu nečiji izbor i zašto onda one ne mogu da im odgovore?

Još kad sam videla ovaj prvi komentar o tome kako je svrha žena samo da rađaju, kao da smo životinje... Opet dupli standardi on je muško, on ne mora da se ženi, ne mora da stvara decu, ne mora da bude porodičan i sl. ali žena mora?







Previše se propagira to da debele osobe ne vode računa o sebi, da zapravo ne žele da smršaju jer "sve se može kad se hoće", kako izgledaju odvratno..., ali zato nije u redu komentarisati nekoga ko je mršav, naročito ako ti nisi, jer oni imaju problem... Zapravo nije neka razlika, samo su u pitanju dvostruki standardi, u redu je biti mršav, ali nije u redu biti puniji?
Ni jedna krajnost nije dobra, kako je ružno izgleda gojaznost, isto tako izgleda i neuhranjenost... 

Malo više tolerancije, manje vređanja, bez obzira šta se tebi sviđa ili ne sviđa, niko te ni na šta ne prisiljava.

Isto tako . 





Realno, nije u redu. Više puta sam čula kako je devojka udarila, fizički ili materijalno oštetila dečka i "to je opravdano jer ona je žensko, jer je on nju povredio" - dvostruki standardi. A ovamo propagiramo "Stop nasilju nad ženama", on ima svako pravo da se brani i da uzvrati.
 STOP SVAKOJ VRSTI NASILJA

Isto.

Još nekoliko:




↑↓

Kakva besmislena generalizacija... 
A dvostruki standard ovde jeste što prva ispovest protiv devojaka ima 5,5 k osuda, a druga trenutno ima više odobradanja nego osuda... Obe ispovesti su bullshit

To bi bilo to otprilike, iako ima jooš mnogo toga, ali treba duboko kopati tj. tražiti. Sigurna sam da ovaj post neće biti podržan i čitan kao prethodni upravo zbog teme, ali nema veze - jer to ni nije poenta.

Hvala vam na čitanju! 


13 коментара:

  1. Ovo je prvi post ovog tipa da sam ga procitala, i jako mi se svidj

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Svida mi se ideja posta, da kroz Ispovesti obradis neku aktualnu temu. Izbjegavam citati i gledati takve stvari koje znam da ce me "nervirati". Treba biti neka jednakost, ali opet za neke stvari su zene bolje kao i muskarci. Ljudi koji su napisali neke stvari trebali bi biti vise otvorenog uma.
    Veselim se iducem ovakvom postu

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo za deovjke/momke na/van Balkana mi je nešto najodvratnije, najbezobraznije i najdvoličnije. Alo čoveče, odrastao si tu, majka, sestra, sve su ti one te "devojke sa Balkana". Ista stvar sa ovom o momcima. Pored toga, ona likuša sa prosipanjem kafe. A L O. To je za Lazu momentalno. Samo što se ne bih složila da treba da uzvrati niti sa komentarima koji to kažu, i ne bih se složila ni da je bila obrnuta situacija, jer verujem da se to može drugačije rešiti nego da ti sad uhvatiš kafu i juriš osobu da prosipaš po njoj. I iako nisam za feminizam (čitaj: ono što danas feminizam predstavlja, ne ono što je bio kad su se žene zapravo borile za prava), protiv ovakvih budalaština definitivno jesam. Svaka čast za post.

    The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, drago mi je što i ti misliš isto. Naravno da ne mislim da *treba* i on nju da oprži kafom ili udari šakom u zube nego da nije u redu s njene strane da se tako ponaša samo zato što je ona ženso i da on ima jednaka prava kao ona, može vrlo lako da uzvrati i ona ne može zbog toga da ga tuži.

      Избриши
  4. Ovo je jedan od boljih postova koje sam pročitala u posljednje vrijeme. Studiram književnosti i imam tu jednu profesoricu koja je baš feinistkinja i uvijek kada govorimo o usmenoj književnosti govorimo o tome kako su žene bile niko i ništa, samo su služile za rađanje djece i kućanske poslove. Mislim da je to tužno, kao i ove ispovijesti. žalosno je kakve sve stereotipe muškarci imaju prema ženama, kako misle da smo glupe i da ne možemo ništa. Ne znam uopšte zašto je tako, zašto smo mi toliko različitije od njih, osim onoga što je očigledno, odnosno izgleda i spolnih organa.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još je gore kada se sa takvim osobama sretneš u svom okruženju, u porodici... Kako se boriti protiv toga tj. te količine gluposti i zaostalosti...? I onda još, na sve to, feminizam koriste u negativnom kontekstu... Ja se izjašnjavam se kao faministkinja nego osoba sa zdravim razumom, ali to valjda ide jedno uz drugo 😀 Veliki pozdrav za profesorku!
      Hvala ti! 😊

      Избриши
  5. Prvi put vidim post ovog tipa, i stvarno mi se dopada. Svaka čast na izdvojenom vremenu i trudu da se napiše ovako nešto. Posle čitanja ovih ispovesti mogu samo reći da sam ostala bez reči.

    Wonderland Vibes | Da li je blogosfera zaista propala?

    ОдговориИзбриши
  6. You made a lot of really important points in this post. What stood out most to me is that we need more tolerance and less insults. I see so much hatred and judgment in this world and it breaks my heart. It is time for things to shift. I only wish I knew how to make it happen. Following you on GFC. Can't wait to see what you post next. <3
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши