17:07

Praznični filmovi koje (ne) treba da gledate

 Ako je neko u poslednje veme gledao praznične filmove onda sam to bila ja, red je da se nešto objavi na blogu, a dugo nisam pravila stare dobre preporuke.

Podeliću fimove na nekoliko "kategorija" - Dobri, simpatični i ok

Dobri su oni malo originalniji, bolji filmovi, simpatični su oni sladunjavi, kliše ali dobri za opuštanje i ok su paa... okej, gledljivi.

THE CHRISTMAS SHOES

Ovo je najlepši i najtužniji film koji ja pamtim. Sećam se kako smo mama i ja plakale... Ok, obično vam nije u cilju da plačete uz božićni film, ali bar znate da je kvalitan.

Božićne cipele

NOEL

Ovaj film bih svrstala u jedan od originalnijih, Pol Voker je među glavnim glumcima što filmu daje dodatnu težinu... Nakon ovog filma dugo sam razmišljala o životu, danas bi imao 47 godina.


THE SPIRIT OF CHRISTMAS

Radnja je bila zanimljiva i originalnija od većine filmova.


12 DATES OF CHRISTMAS

Film je zanimljiv i pokazuje nam kako naše odluke utičnu na naš život kao i da svaki dan može da nam bude drugačiji i bolji od prethodnog.


LOVE ON THE SLOPES

Ovo nije Božićni film, ali je svakako zinski, planina, puno snega i jedna ljubavna priča. Dopao mi se jer se Alex suočava sa svojim strahovima i oprobava se u ekstremnim sportovima koje bih i ja želela da probam.


12 GIFTS OF CHRISTMAS

Simpatičan film. I glumci su mi nekako slatki i simpatični, a i nije mi bilo dosadno.



THE CHRISTMAS TRAIN

Ovo je mogla biti mnogo dobra priča, ima dobru ideju, ali malo se nekako razvuklo ba mi je nekako bilo dosadno u nekim trenutcima.


CHRISTMAS HARMONY

Simpatična Božićna ljubavna priča. Ništa što nije već viđeno, realno (ona se vraća u mesato gde je odrasla; majka joj je umra; upoznaje dečka koji je dobar i human, a njen bivši dečko je sebični narcisoidni kreten itd.)


CHRISTMAS WISHES AND MINESTOTE KISSES

Bilo je dosta klišea (ona je samohrana majka, on prezauzeti biznismen, pa se oni muvaju i sl.), ali nije mi bilo dosadno.


A CHRISTMAS KISS 

Iskreno ja nisam gledala, mama kaže da je dobar, bolji od voih što slede ⬇️



A CHRISTMAS PRINCE:
THE ROYAL BABY

A Christmas prince ima tri dela, sva tri su gledljiva, mislim glupo je tako izraziti ali potpuno su okej, nisu dosadni ali nisu ozbiljii filmovi sa razrađenom pričom i takvi su generalno svi noviji Netflixovi filmovi, pa i sledeća tri njihova filma ispod.

U ovom delu smu možda čak i više poradili na priči ima nekih obrta i sl. (ukradeni su neki spisi i traži se lopov, ima više osumnjičenih), prvi deo mi je bio možda i najzanimljiviji a gledala sam još jedan koji je POTPUNO ISTI samo drugi likovi. Ako se setim imena napisaću.


THE KNIGHT BEFORE CHRISTMAS

Ista priča, kao gore, ok.


OPERATION CHRISTMAS DROP

Ovo je prema opisu zvučalo sasvim drugačije, bilo je ok, pomalo čak i dosadno.


THE PRINCES SWITCH: SWITCHED AGAIN

Ovo je drugi deo, prvi deo je bio smisleniji, ovaj je ok ali pomalo bez veze.

LAST VERMONT CHRISTMAS

Ovaj film je bio dosadan i besmislen.


MY ADVENTURES WITH SANTA

Ovaj film je ok ako imate manje od 10 godina. 
Stavljam ga ovde iz razloga što sam na insagramu našla preporuku uz komentar kako joj se jako dopao film. Ja sam zamalo zaspala i nisam ga ni odlgedala doo kraja. 


Ne razumem zašto preporučujete nešto što vam se sigurno nije dopalo samo da bi nešto preporučili? 
I ovaj Last Veromont Christmas mislim da je preporučila ista osoba. 


To je to za sada, objaviću možda još jedan post, potrudiću se da pronađem i odgledam što bolje filmove.








1 коментар:

  1. Moje ime, Shira elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

    ОдговориИзбриши