20:10

Proleće, priroda, boje, sunce, plodovi... Jednom rečju - MAJ

Evo nam ga i maj. Već 5. Mesec.
Maj je moj mesec. 
Volim ga jer je slika pravog prolećnog vremena, temperature ne premašuju 25°, pa je i toplo i prijatno, kiše su povremene, ali blage, nema mnogo insekata, a priroda je bujna, šarena i vesela. 
Najlepši osećaj je kad primetite da proleće polako stiže, tamo negde u martu, ali maj je prava slika ovog godišnjeg doba.

Pogađajte, rođena sam u maju. 
Rođendan mi je za tačno 3 nedelje, 22. Maja, i to 18. rođendan!
Iskreno ne mogu reći da mu se nešto specijalno radujem, mislim punoletstvu. Koliko dobijaš - toliko i gubiš. Ali, svakako je to jedna bitna prekretnica u životu jednog tinejdžera i svi mu se raduju kao da je nešto veoma specijalno.
Svima nam je dobro poznata situacija i kao takva nam kvari sve planove, proslave i okupljanja koja smo želeli da održimo.
Ko zna zašto je to dobro. 🤷
Možda se bar uštedi koji dinar.  😁
A i ne znam ni sama, u jednu ruku nisam preterani obožavalac slavlja i gužve, u drugu ruku bi mi bilo krivo kad bi sve propalo...

Sve se polako vraća u normalu. 
Danas je 1. Maj - praznik je koji mi balkanci proslavljamo malo drugačije nego ostatak sveta. Ah balkanci... 😆
Zabrana kretanja svejedno nije omela kampere i vlasnike vikendica u uranku, ja nikad nisam proslavljala prvi maj sa društvim, a ovo mi dođe kao super izgovor. Ekstra! 😆

Škola mi super ide. Nadam se da je tako i kod vas. Apsolutno sam se privikla, i možda čak ne bih ni želela nazad u klupe.
Čujem se svakodnevno sa par drugarica, ali čini mi se da sam postala još asocijalnija nego što sam bila. E to je loša strana! 

Kako ste vi? Šta ima novo? 

Svi imamo više slobodnog vremena, ali vidim da niko nije preterano aktivan na blogu. Ulenjili smo se... 😁










Slike su sa sajta Pixabay.
Vidimo se uskoro!
Uživajte!


17 коментара:

  1. Ne mogu da verujem da je već maj...Godina kao juče da je počela a ulazimo u peti mesec...I ja sam postala asocijalna potpuno za vreme karantina,medjutim počinje polako život da mi se vraća u normalu,a nadam se da će se uskoro vratiti potpuno i to svima nama..Previše sam se navikla da sam kod kuće i sama,počinje da bude zabrinjavajuće tako da je vreme za kraj...
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Razumem te u potpunosti jer je meni rođendan sutra, iliti za 2 sata! Maj mi je takođe omiljeni mese, ne toliko zbog toga što sam tada rođena već do toga koliko je maj velika prekretnica. Vreme je lepše, i samim tim i mi se na neki način osećamo lepše, raspoloženije i bolje. Odličan post i jako mi je drago što sam pročitala ovako nešto.

    Ilmaha

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Iako nije moj omiljeni mjesec, volim maj. Volim maj i sve što dolazi poslije njega. Nekako mi je najljepši period godine od maja pa do septembra. Tad baš uživam. Sjajan je post, sjedila sam u dvorištu i jela sladoled dok sam ga čitala. Uživala sam i u maju i tvom postu. Divno♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Tvoj mjesec počinje, moj je završio. Ja sam svoj rođendan "proslavila" prije tjedan dana. Pod navodnicima proslavila jer situacija nam je svima jasna. Do tvog rođendana još ima nade da ga proslaviš onako kako želiš. Nadam se da hoćeš! Proljeće obožavam općenito tako da se radujem svakom mjesecu u kojem ono vlada. :)

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je zbog toga. Iako će važiti zabrana okupljanja, nadam se da ću ga bar proslaviti kod kuće. Pozdrav i hvala ti na komentaru.

      Избриши
  6. Zdravo, Selma. Sigurna sam da si pročitala post, mogla si da ga prokomentarišeš i na bosansko-srpskom, bolje bi se razumele, ali ok.... 😂

    ОдговориИзбриши
  7. These pictures are all so beautiful! May is certainly a special month. Usually the temperatures are nice and the world comes alive again. I hope you will enjoy your birthday this month. It is a really wonderful time!
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  8. Iako mnogo volim april, kada je meni rođendan, jer mi uvijek prođe sjajno, maju se posebno radujem, baš zbog tog pravog proljeća i toplog vremena. Odlično mi je počeo i baš uživam u njemu. Takođe mi prija online nastava, čak više nego obična, jer mi omogućava da se organizujem kako meni odgovara. Odličan post.❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da si lepo proslavila rođendan. Drago mi je što uživaš.
      Manje nas opterećuju sada nego kad idemo u školu, ali se bojim da nećemo naučiti ono što je neophodno. :/ Hvala ti puno.

      Избриши
  9. Lepo je što si ljubitelj cveća, ja najviše volim ruže jer nisu zahtevne. Baš zbog teških zima i vrelih leta, jesen i proleće su najlepša godišnja doba, zlatna sredina. Isto, isto što se škoel tiče. Hvala ti na komentaru, svratiću svakako!

    ОдговориИзбриши
  10. Omiljena mi je crvena zbog simbolike i jednostanosti, a imam je i u dvorištu, ali crna i ljubičasta bi bile vrhh! Bilo bi odlično kada bih nabavila neku od njih. 😍☺️

    ОдговориИзбриши
  11. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши